ik wil jouw hulp niet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee jij hebt last van een beleid dat jou en anderen helpt maar waar jij de wil niet voor hebt. Je hebt al aangeven dat jij gewoon rookt uit verslaving en niet uit iets anders. Ziekelijk ben je. En dan ook nog extra pauze en privileges vragen om anderen schade te berokkenen. Haha ziekelijk persoon. En belasting hoor je te betalen daarvoor.
Nee, mensen zonder sigaretten in hun hand zijn sulletjes.quote:Op maandag 30 december 2013 21:35 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dus zonder een sigaret in je handen voel jij je een sulletje?
Je denkt het niet nodig te hebben terwijl jij rookt om geen reden en anderen schade aanbrengt. Wel grappig dat je blijft ontkennen... Je reageert precies zoals een stereotype verslaafde. Ja ik leg jou en beperking op... op vergiftiging dus wees blij of vertrek uit deze maatschappij parasiet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:46 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik wil jouw hulp niet.
ik heb geen last van mijn verslaving.
ik ben niet ziek.
jij berokkend mij schade door mij beperkingen op te leggen.
en van dat belastinggeld koop je maar een relax pilletje ofzo, heb je hard nodig.
jij moet nog veel leren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je denkt het niet nodig te hebben terwijl jij rookt om geen reden en anderen schade aanbrengt. Wel grappig dat je blijft ontkennen... Je reageert precies zoals een stereotype verslaafde. Ja ik leg jou en beperking op... op vergiftiging dus wees blij of vertrek uit deze maatschappij parasiet.
Als dat je eindargument is weet ik al genoeg. Op een rookvrij 2014quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:42 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
jij moet nog veel leren.
succes daarmee in 2014.
had even geen zin meer in jouw onzin.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als dat je eindargument is weet ik al genoeg. Op een rookvrij 2014
Maar ik heb wel last van je. En dan nog, ik voel het als mijn plicht waardelozen zoals jij te helpen opdat je nog een sprakje hoop zou hebben op een toekomst.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:53 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
had even geen zin meer in jouw onzin.
maar als je erop staat, denk dan eens na over wat ik gezegd heb. jij wilt mij van alles verbieden, terwijl je helemaal geen last van mij hebt. beetje zielig.
nee hoor, je hebt al toegegeven helemaal geen last van mij te hebben, omdat ik niet naast jou ga staan roken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar ik heb wel last van je. En dan nog, ik voel het als mijn plicht waardelozen zoals jij te helpen opdat je nog een sprakje hoop zou hebben op een toekomst.
Helpen ? Hoe wou je mij helpen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar ik heb wel last van je. En dan nog, ik voel het als mijn plicht waardelozen zoals jij te helpen opdat je nog een sprakje hoop zou hebben op een toekomst.
En jij bent op je 30ste verkoold snakkend naar een beetje lucht. Met een goede baan (die krijg je niet als stinkzak) hou je het gemakkelijk tot je 70ste of 80ste uit zonder complicaties.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee hoor, je hebt al toegegeven helemaal geen last van mij te hebben, omdat ik niet naast jou ga staan roken.
en ik hoop toch nooit zo'n zuur mannetje als jij te worden. wat ga jij op je bek vallen als je oud wordt zeg. met je gezonde leventje, zit je straks 40 jaar voor je uit te staren met de reuma in je lijf, half of geheel dement en een luier om. veel plezier ermee.
Gewoon het niet geven. De beste oplossing.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Helpen ? Hoe wou je mij helpen dan?
Shag in het ziekenfonds zodat ik maar 1 0 pakjes shag per week kan roken ?
ik ben 37 en rook 20 jaar ben niet verkoold snakkende naar luchtquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
En jij bent op je 30ste verkoold snakkend naar een beetje lucht. Met een goede baan (die krijg je niet als stinkzak) hou je het gemakkelijk tot je 70ste of 80ste uit zonder complicaties.
Zovty heeft een minderwaardigheidscomplex.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, mensen zonder sigaretten in hun hand zijn sulletjes.
Je bent het voorspelbare resultaat van de verzorgingsstaat, de übermiet. Een goede baan, fuck man, een baanquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:58 schreef GhpH het volgende:
En jij bent op je 30ste verkoold snakkend naar een beetje lucht. Met een goede baan (die krijg je niet als stinkzak) hou je het gemakkelijk tot je 70ste of 80ste uit zonder complicaties.
lol..quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
37 en Nog steeds uren zweven op het Internet en roken. Jij hebt het gemaakt. Hoeveel bedraagt je uitkering?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik ben 37 en rook 20 jaar ben niet verkoold snakkende naar lucht
Jij hebt typisch het yolomannetje dat niks bijdraagt aan de maatschappij en alleen aan zichzelf denkt. Scheer je weg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:41 schreef highender het volgende:
[..]
Je bent het voorspelbare resultaat van de verzorgingsstaat, de übermiet. Een goede baan, fuck man, een baan[ afbeelding ]. En 70 of 80 willen worden, wtf maakt het jou uit hoe oud een ander wordt, laat staan jijzelf? Het enige, edoch invalide, argument dat je tot nu toe hebt aangevoerd is stank, doe een beroep op de stankwet, succes in 2014.
Komt ie nog een keer, omdat je enorm langzaam van begrip bent.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:56 schreef GhpH het volgende:
Jij hebt typisch het yolomannetje dat niks bijdraagt aan de maatschappij en alleen aan zichzelf denkt. Scheer je weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:58 schreef highender het volgende:
[..]
Komt ie nog een keer, omdat je enorm langzaam van begrip bent.Nee jij meent overal echt op te hebben terwijl jij een fucking parasiet bent. Je hebt dus totaal GEEN rechten want je maakt niet deel uit van onze maatschappij. Wat voegt jouw bestaan toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wou ik dat God bestond zodat sommigen konden branden in de hel. Zou voor jou geen probleem zijn aangezien je nu al jezelf opstookt...
Ik heb meer belasting betaald dan jij en jouw (potentiële) tokkiekroost ooit zullen bijdragen. Overigens, geen enkel bestaan voegt iets toe (aan wat???), het onderliggende systeem is volstrekt onverschillig t.o.v. jou, mij, of wie/wat dan ook. Als jij zo naïef bent te denken ergens iets aan toe te voegen dan zijn je hersens waarschijnlijk nog niet volgroeid of heb je jouw limiet bereikt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:02 schreef GhpH het volgende:
Nee jij meent overal recht op te hebben terwijl jij een fucking parasiet bent. Je hebt dus totaal GEEN rechten want je maakt niet deel uit van onze maatschappij. Wat voegt jouw bestaan toe?
Soms wou ik dat God bestond zodat sommigen konden branden in de hel. Zou voor jou geen probleem zijn aangezien je nu al jezelf opstookt...
Het is altijd mooi om zo'n bevlogenheid te zien bij een kind.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee jij meent overal echt op te hebben terwijl jij een fucking parasiet bent. Je hebt dus totaal GEEN rechten want je maakt niet deel uit van onze maatschappij. Wat voegt jouw bestaan toe?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |