En een verbod op forumtrolls zoals jij.quote:Op maandag 30 december 2013 12:28 schreef 91735 het volgende:
[..]
Klopt, maar nog steeds geeft het overlast. In bepaalde plaatsen mag er wel gerookt worden en daar is de stank enorm. Bovendien ben ik voor een verbod op vuurwerk (gevaarlijk, geeft overlast) en alcohol (discotheken hanteren minimumleeftijden, geeft overlast).
Het is ook beter voor de mens als roken wordt uitgeband. Longkanker komt minder voor en ook andere ziekten komen minder voor.
Vind ik ook, maar ik heb ook zoiets dat we ons wel op een enorm hellend vlak bevinden als we al dat soort dingen maar gaan verbieden (iets wat je over steeds meer dingen hoort). Waar is de eigen verantwoordelijkheid/sociale controle/relativeringsvermogen gebleven? Leven en laten leven, denk ik maar.quote:Op maandag 30 december 2013 18:38 schreef Nikmans het volgende:
Roken is best vies en je gaat ervan stinken, goeie zaak dat het minder wordt toch?
Sowieso ben je sinds de 70's al niet meer cool met een peuk
Als jij op geen enkele manier mij stoort met het roken zit het goed zijn. En weer een appels met peren vergelijking. Zonder eten kun je niet leven, zonder roken wel.quote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik ga niet naast jou staan bij een bushalte, ik ga een eindje verderop staan. als jij dan nog zegt last te hebben, moet JIJ inderdaad maar ergens anders gaan staan.
en jij kent duidelijk het begrip verslaving niet. probeer eens een dagje niet te eten, dan kan je je het misschien iets beter voorstellen.
en daarnaast Wil ik roken, nogal simpel. daar heb jij niks mee te maken, dat heet persoonlijke vrijheid.
en ik zei nog veel meer, maar daar reageer je niet op.
Typisch het rokersargumentje dat zich er uit lult en een omweg zoekt. We hebben het over jouw stink en kanker rook, niet over parfum. Dat is en andere zaak. Het gaat over rook en moet over parfum. Andere boosdoeners aanduiden heb je niks aan. Zo kun je uren zelfs dagen bezig blijven. Focus je argumenten op het roken.quote:Op maandag 30 december 2013 17:07 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als iemand jou vergelijkingen voorlegd die een bepaald punt maken, is jouw enige reactie dat je tegen vergelijkingen bent. beetje slap antwoord.
zal ik maar even onderstrepen dat ik, als roker, ook behoorlijke last van mensen heb die naar parfum stinken. moeten wij dan ook maar voor een verbod gaan?
zo'n stelling zou jou moeten laten zien dat het een beetje idioot is om alles maar te willen verbieden vanuit jouw persoonlijke afkeer voor iets. jij bent niet de enige mens hier, en hebt niet meer rechten dan en ander.
maar je wil het verbieden, dus dan maakt het je dus kennelijk niks uit of ik bij jou sta of niet.quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als jij op geen enkele manier mij stoort met het roken zit het goed zijn. En weer een appels met peren vergelijking. Zonder eten kun je niet leven, zonder roken wel.
Probeer jij eens een dag niet adem te halen? (Zo dom klink je, tast de nicotine je hersenen al aan?)
En als jij iets wil, betekent dat niet direct dat het mag. Typisch zon tokkie die altijd roept:ik heb recht op ... tweeling dat helemaal niet zo is.
Jouw wil is nog lang niet wet mein führer.
je hebt er dus geen antwoord op, en lult jezelf er dan maar uit door het argument ongeldig te verklaren.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Typisch het rokersargumentje dat zich er uit lult en een omweg zoekt. We hebben het over jouw stink en kanker rook, niet over parfum. Dat is en andere zaak. Het gaat over rook en moet over parfum. Andere boosdoeners aanduiden heb je niks aan. Zo kun je uren zelfs dagen bezig blijven. Focus je argumenten op het roken.
ik heb er recht op, jij bent schuldig.quote:Op maandag 30 december 2013 21:19 schreef GhpH het volgende:
En rokers ga niet zo vuil spelen en zeggen "daar heb ik recht op, ik doe wat ik wil", of doen alsof wij niet-rokers de schuldigen zijn. Dat schijnheilig gedoe heb ik wel door hoor. Spaart weer een kutargument.
Ja je hebt geen enkel argument. Je bent compleet anaal genomen die je verslaving.quote:Op maandag 30 december 2013 17:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Anti-rokers lobby.Ex-rokers zijn vaak de ergsten.
![]()
Ga lekker op een onbewoond eiland wonen man.quote:Op maandag 30 december 2013 21:44 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja je hebt geen enkel argument. Je bent compleet anaal genomen die je verslaving.
Dan stel ik nog maar eens de vraag: waarom zou je het überhaupt willen?quote:Op maandag 30 december 2013 21:23 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
maar je wil het verbieden, dus dan maakt het je dus kennelijk niks uit of ik bij jou sta of niet.
als je verslaafd bent, voelt het bijna hetzelfde, niet kunnen eten of niet roken.
nocitine tast de hersenen helemaal niet aan.
jouw wil is ook niet wet, dommie. gelukkig maar.
Nee jij zit letterlijk mensen dingen door de keel te duwen, ik figuurlijk. En omdat jij dondersgoed weet dat het slecht is ben je gewoon slecht bezig.quote:Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
je hebt er dus geen antwoord op, en lult jezelf er dan maar uit door het argument ongeldig te verklaren.
het is duidelijk; jij haat roken, en wilt gewoon dat het verboden wordt, of dat nou ergens op slaat of eerlijk is naar andere mensen toe, dat maakt je niks uit.
misschien moet je dan niet op een internet forum een topic starten, maar gewoon met een bord in de stad gaan staan schreeuwen. weet je zeker dat niemand met je in discussie gaat.
Ik had nog enig vorm van argument verwacht.quote:Op maandag 30 december 2013 21:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ga lekker op een onbewoond eiland wonen man.
Godver. Zuur leven moet jij hebben zeg TS.quote:Op maandag 30 december 2013 21:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik had nog enig vorm van argument verwacht.
Nee jij dan met je lichaam volgepompt met nicotine. Wat is het nutervan? Ben je nu stoer?quote:Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Godver. Zuur leven moet jij hebben zeg TS.
vind ik leuk. wat maakt het uit? ik rook, punt.quote:Op maandag 30 december 2013 21:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan stel ik nog maar eens de vraag: waarom zou je het überhaupt willen?
Alles op je verslaving afschuiven is zwakzinnig. Er zijn genoeg manieren om af te kicken als je de wil vindt. Maar als jij je er zo blijft uitlullen kun je er niks mee en zal je blijven roken. Wees naar echt trots op jezelf.
Dan heb ik dit nog voor je, gezien iedereen hier fan is van linkdumps: http://gezondheid.blog.nl(...)tast-de-hersenen-aan
Daarbij is mijn wil protectie, jouw wil agressie (schade toebtengen).
Dus even alles kort samengevat: waarom rook je?
Ik geniet van m'n cigaretje.quote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee jij dan met je lichaam volgepompt met nicotine. Wat is het nutervan? Ben je nu stoer?
PS bepaal jij of ik een zuur leven heb op basis van rookgedrag?
Nee jij hebt last van een beleid dat jou en anderen helpt maar waar jij de wil niet voor hebt. Je hebt al aangeven dat jij gewoon rookt uit verslaving en niet uit iets anders. Ziekelijk ben je. En dan ook nog extra pauze en privileges vragen om anderen schade te berokkenen. Haha ziekelijk persoon. En belasting hoor je te betalen daarvoor.quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
vind ik leuk. wat maakt het uit? ik rook, punt.
nou okee, roken tast dan de hersenen een heel klein beetje aan. jij zei nicotine.
als jij zo doorgaat met dit control freak- achtig gedrag, krijg jij nog eerder een beroerte als ik, vrees ik.
ik snap best dat sommige niet-rokers geen last van roken willen hebben. maar waar haal je het lef vandaan om dan voor een verbod te zijn? jullie lijken wel een stelletje incapabele debielen zo. nee, niet zelf dan maar horeca gaan openen en een niet-roken sticker op de voordeur, nee, gewoon alle horeca rookvrij. en niet ook 5 minuten pauze extra vragen, maar de rookpauze van rokers afpakken, nadat je ze zelf hebt gedwongen buiten te gaan roken. lekker miljoenen aan belasting innen van rokers, maar dat niet besteden aan gezondheidszorg of anti-rook preventie. zeggen dat iedereen buiten moet roken, en dan klagen dat je buiten last van roken hebt.
genoeg is genoeg, en dan moet je gewoon niet meer zeuren. de mate waarop ik last heb van rook beleid is zo langzamerhand erger dan hoeveel last jij van roken hebt...
Hoe geniet jij zo van rook? En dat het ook nog eens onvervangbaar is? (Alternatieven ho maar)quote:Op maandag 30 december 2013 22:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik geniet van m'n cigaretje.
Ik constateer dat je een zuur leven moet hebben omdat je:
a) Intolerant bent.
b) Je nog druk gaat maken over een ander z'n gewoontes ook.
c) Je hebt een vrij grote mond en dat komt doorgaans door frustratie.
Al met al vind ik onder andere jou soort het soort mensen die Nederland zo'n rotland hebben gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |