Net 410K LOT gestort, ff de koers in de gaten houdenquote:Op maandag 30 december 2013 10:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
4 minuten voor deposit ofzo. Nog niet verkocht aangezien het nog steeds omhoog gaat. LOT
Zeta of WDCquote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb op cryptsy nog 1 BTC staan die geen zak doet. In welke vage kut altcoin zal ik die stoppen? #tips #durftevragen #yolo
TIPS!quote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb op cryptsy nog 1 BTC staan die geen zak doet. In welke vage kut altcoin zal ik die stoppen? #tips #durftevragen #yolo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Ik heb me LOT verkocht.. dat is een munt die je best snel ff bij kan minen dus zie zelf niet in waarom de prijs nog stuk hoger zou worden. Maarja, mij kennende nu ik het verkocht wordt kan het doorschietenen en sta ik hier weer met een facepalmquote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef Kale het volgende:
[..]
Net 410K LOT gestort, ff de koers in de gaten houden
CENT, gaat helemaal goedkomen.quote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Red!quote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon niet meer naar kijken.quote:Op maandag 30 december 2013 10:51 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik heb me LOT verkocht.. dat is een munt die je best snel ff bij kan minen dus zie zelf niet in waarom de prijs nog stuk hoger zou worden. Maarja, mij kennende nu ik het verkocht wordt kan het doorschietenen en sta ik hier weer met een facepalm
quote:
Worldcoin zou ik ook doen, is wel meer voor de middellange termijn, zeker tot Feb houden imo. Met de lancering van Scharmbeck in Feb enzo.quote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Vieze scammers met hun CENT en TIPS![]()
Worldcoin it is. Hopelijk gaat dat goedkomen.
Die coins doen me aan dit denkenquote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Vieze scammers met hun CENT en TIPS![]()
Worldcoin it is. Hopelijk gaat dat goedkomen.
quote:Op maandag 30 december 2013 11:03 schreef Sosa het volgende:
die Cryptsy aandelen vanacht naar 0.4 BTC ps gestegen
Jep, heb er toen mooi 20 gekochtquote:
Ik twijfel. Maar verkoop er enkele om Scharmbecks terug te kopen. Die zijn nog voordelig en zullen m.i. vanaf februari flink stijgen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is niet slecht dan
Blijf je ze houden of doe je ze voor deze prijs weg?
waar had je die scharmbecks te koop gezien?quote:Op maandag 30 december 2013 11:09 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik twijfel. Maar verkoop er enkele om Scharmbecks terug te kopen. Die zijn nog voordelig en zullen m.i. vanaf februari flink stijgen.
Waar koop je dat en hoe werkt het?quote:Op maandag 30 december 2013 11:09 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik twijfel. Maar verkoop er enkele om Scharmbecks terug te kopen. Die zijn nog voordelig en zullen m.i. vanaf februari flink stijgen.
Ja door jullie zeker mn sell order niet aangetikt. Thanks.quote:Op maandag 30 december 2013 11:08 schreef peterselieplukkker het volgende:
OK, mijn lotto en CAT verkocht. 1BTC erbij. Nu WDC ervoor terug kopen
Sorry Sosua'tjequote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ja door jullie zeker mn sell order niet aangetikt. Thanks.
ook op cryptostocks: https://cryptostocks.com/securities/60quote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
waar had je die scharmbecks te koop gezien?
zie bovenquote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waar koop je dat en hoe werkt het?
Is bij mij de enige coin die in de crisis van de afgelopen 2 weken verdubbeld isquote:Op maandag 30 december 2013 11:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Digitalcoin? Nooit interesse in gehad.
Hier ook in DGC wat geinvesteerd. Ze hebben hele leuke community met aantal shops en soort marktplaats waar je dingen kan kopen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Is bij mij de enige coin die in de crisis van de afgelopen 2 weken verdubbeld is
Ook vind ik de community wel goed overkomen rondom deze coin!
Best interessant. Wel jammer dat het fee shares zijn. Heb je als aandeelhouder dus geen zeggenschap.quote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef Sosa het volgende:
[..]
ook op cryptostocks: https://cryptostocks.com/securities/60
[..]
zie boven
Ah werkt dat zo met fee shares. Nou, zoveel heb ik er toch niet, stuk of 50 (SBFS dan). Maar verwacht er wel aardig wat van met de launch van het WorldCoin platform. Overigens lijkt de XDC stocks mij ook wel interessant, die zijn bezig met oa, BTC atms te plaatsen en terrahash miners.quote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Best interessant. Wel jammer dat het fee shares zijn. Heb je als aandeelhouder dus geen zeggenschap.
Ja je wordt eigenaar van een deel van de fees, niet van het bedrijf wat natuurlijk interessanter isquote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ah werkt dat zo met fee shares. Nou, zoveel heb ik er toch niet, stuk of 50 (SBFS dan). Maar verwacht er wel aardig wat van met de launch van het WorldCoin platform. Overigens lijkt de XDC stocks mij ook wel interessant, die zijn bezig met oa, BTC atms te plaatsen en terrahash miners.
Haha!quote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef robin007bond het volgende:
PPC blijft mooi stabiel zo hoog nog.
Mooiquote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef robin007bond het volgende:
PPC blijft mooi stabiel zo hoog nog.
quote:Op maandag 30 december 2013 11:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het blijft een mooie voor de lange termijn.
Dat beetje wat ik nog heb hou ik inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 11:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooie voor de lange termijn.
Raar dat ik twee keer hetzelfde post.quote:Op maandag 30 december 2013 12:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Dat beetje wat ik nog heb hou ik inderdaad
I HODLE TOOquote:Op maandag 30 december 2013 12:23 schreef zomertje het volgende:
I hoddle...
https://bitcointalk.org/index.php?topic=375643.0
Vooral pools :/quote:Op maandag 30 december 2013 12:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnen als ik zou willen
Kom nog steeds wallets en pools tegen
Jup...quote:Op maandag 30 december 2013 01:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat ik me vast hield aan de kut launch en de munt naast me liet liggen.
Maak anders een apart mapje met 'pools' voor het overzicht.quote:Op maandag 30 december 2013 12:58 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn bladwijzers staan vol met pools!
Ik heb er nu een txt file voor, hoop dat ik ze nu allemaal hebquote:Op maandag 30 december 2013 12:58 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn bladwijzers staan vol met pools!
Niks. Nog 0.05 BTC over om mee te spelen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:01 schreef MichaelScott het volgende:
Robin!![]()
Wat zou jij op dit moment kopen of verkopen?
Stuur het naar Bitzino, misschien heb je dan weer 5x je inzet.quote:Op maandag 30 december 2013 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niks. Nog 0.05 BTC over om mee te spelen.
Dus als ik niets doe zou je vooral iets moeten kopen dus.
Ja, dat durf ik dus niet. Het was echt puur geluk denk ik.quote:Op maandag 30 december 2013 13:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Stuur het naar Bitzino, misschien heb je dan weer 5x je inzet.
Je hebt trouwens toch nog EAC?quote:Op maandag 30 december 2013 13:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat durf ik dus niet. Het was echt puur geluk denk ik.
Toch is mijn "top" (dus het hoogste dat ik heb gehaald) altijd hoger dan mijn inzet geweest. Ook wanneer ik het super veel heb geprobeerd met speelgeld. Misschien nog steeds niet genoeg voor een goede steekproef, maar goed..
Ja, ik heb EAC. Maar sorry, dat gaat hem niet worden. Sowieso verkoop ik geen cryptocurrencies aan FOK!kers en hij staat nu hoger op CoinedUp.quote:Op maandag 30 december 2013 13:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je hebt trouwens toch nog EAC?
Die ik best van je over wil nemen tegen zegge 500 satoshi per stuk.
We handelen hier sowieso niet. En met die prijs valt het zo ongeveer ook nog onder bedelenquote:Op maandag 30 december 2013 13:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je hebt trouwens toch nog EAC?
Die ik best van je over wil nemen tegen zegge 500 satoshi per stuk.
quote:Op maandag 30 december 2013 13:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik heb EAC. Maar sorry, dat gaat hem niet worden. Sowieso verkoop ik geen cryptocurrencies aan FOK!kers en hij staat nu hoger op CoinedUp.
Stukje risicotoeslag, maar ik wacht dan wel tot hij crasht.quote:Op maandag 30 december 2013 13:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We handelen hier sowieso niet. En met die prijs valt het zo ongeveer ook nog onder bedelen
[..]
Ik handel welquote:Op maandag 30 december 2013 13:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We handelen hier sowieso niet. En met die prijs valt het zo ongeveer ook nog onder bedelen
[..]
Ik bedoelde hier, op Fok! tussen users.quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik handel wel
Zodra CAT zijn waarde verloor ben ik overgegaan naar EAC, prima keus tot nu toe
Waar koop je dat dan?quote:Op maandag 30 december 2013 13:25 schreef mike-amersfoort het volgende:
earthcoin is zo gisteren, mooncoin is het vandaag
yay geldquote:Op maandag 30 december 2013 13:30 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Mooncoin moet nog beginnen, vandaag worden de pools opengezet
19:00quote:Op maandag 30 december 2013 13:31 schreef Spatieloos het volgende:
1PM EASTERN, DECEMBER 30TH
WANEEER IS DIT?
quote:Op maandag 30 december 2013 13:29 schreef Spatieloos het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mooncoin
Dat is pas yay geld zodra ze op de beurs komen. Maar meestal, zodra er genoeg interesse is, gebeurt dit wel.quote:
Dafuq. Eens kijken of ik er een paar miljoen bij elkaar kan krijgen. Zou de eerste coin zijn waarmee ik miljonair zou zijn.quote:Blocks 1-100,000: 0-2,000,000 MOON
Block time: 90 Seconds
Mooncoin word zeker wel populair door de naam, en ik kan nu voor het eerst gewoon vanaf de launch minenquote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat is pas yay geld zodra ze op de beurs komen. Maar meestal, zodra er genoeg interesse is, gebeurt dit wel.
Dat moet wel lukken toch. Zal voro mij ook de eerste coin zijn waar ik bij het begin van de launch bij zal zijnquote:Op maandag 30 december 2013 13:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dafuq. Eens kijken of ik er een paar miljoen bij elkaar kan krijgen. Zou de eerste coin zijn waarmee ik miljonair zou zijn.
Je had fedora moeten minen, dan was je al snel miljonair.quote:Op maandag 30 december 2013 13:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dafuq. Eens kijken of ik er een paar miljoen bij elkaar kan krijgen. Zou de eerste coin zijn waarmee ik miljonair zou zijn.
Fedoraquote:Op maandag 30 december 2013 13:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je had fedora moeten minen, dan was je al snel miljonair.
Met 50 Satoshi zou ik erg blij zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Moon is straks hooguit 50 satoshi waard dus, tot zo ver het mijden van walls
Ik doe altijd 50/50quote:Op maandag 30 december 2013 13:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Fedora
[..]
Met 50 Satoshi zou ik erg blij zijn.
Ben alleen bang dat het met zo'n achterlijke hoeveelheid eerder achter TIPS aan gaat.
Ik zorg er in ieder geval voor dat ik minimaal 90% gelijk dump als het op een exchange komt
quote:
Heb alleen een computerquote:Op maandag 30 december 2013 13:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Deze man weet
Doe je mee met Moon?
Maar iedereen wil altijd dat een coin naar de moon gaat, terwijl fedora eigenlijk niet eens zo heel populair is. Mooncoin is iets heel anders!quote:Op maandag 30 december 2013 13:51 schreef MichaelScott het volgende:
Ik krijg een beetje Fedora-flashbacks als ik naar dat aantal Mooncoins kijk.
Ik sla deze over
Net zoals TIPS iets heel anders is dan CENT?quote:Op maandag 30 december 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar iedereen wil altijd dat een coin naar de moon gaat, terwijl fedora eigenlijk niet eens zo heel populair is. Mooncoin is iets heel anders!
0.00001068 5060.4045 0.05404512quote:Op maandag 30 december 2013 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de wall op 1068 is van mij.
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 14:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
0.00001068 5060.4045 0.05404512
Deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |