Sorry Sosua'tjequote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ja door jullie zeker mn sell order niet aangetikt. Thanks.
ook op cryptostocks: https://cryptostocks.com/securities/60quote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
waar had je die scharmbecks te koop gezien?
zie bovenquote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waar koop je dat en hoe werkt het?
Is bij mij de enige coin die in de crisis van de afgelopen 2 weken verdubbeld isquote:Op maandag 30 december 2013 11:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Digitalcoin? Nooit interesse in gehad.
Hier ook in DGC wat geinvesteerd. Ze hebben hele leuke community met aantal shops en soort marktplaats waar je dingen kan kopen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Is bij mij de enige coin die in de crisis van de afgelopen 2 weken verdubbeld is
Ook vind ik de community wel goed overkomen rondom deze coin!
Best interessant. Wel jammer dat het fee shares zijn. Heb je als aandeelhouder dus geen zeggenschap.quote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef Sosa het volgende:
[..]
ook op cryptostocks: https://cryptostocks.com/securities/60
[..]
zie boven
Ah werkt dat zo met fee shares. Nou, zoveel heb ik er toch niet, stuk of 50 (SBFS dan). Maar verwacht er wel aardig wat van met de launch van het WorldCoin platform. Overigens lijkt de XDC stocks mij ook wel interessant, die zijn bezig met oa, BTC atms te plaatsen en terrahash miners.quote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Best interessant. Wel jammer dat het fee shares zijn. Heb je als aandeelhouder dus geen zeggenschap.
Ja je wordt eigenaar van een deel van de fees, niet van het bedrijf wat natuurlijk interessanter isquote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ah werkt dat zo met fee shares. Nou, zoveel heb ik er toch niet, stuk of 50 (SBFS dan). Maar verwacht er wel aardig wat van met de launch van het WorldCoin platform. Overigens lijkt de XDC stocks mij ook wel interessant, die zijn bezig met oa, BTC atms te plaatsen en terrahash miners.
Haha!quote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef robin007bond het volgende:
PPC blijft mooi stabiel zo hoog nog.
Mooiquote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef robin007bond het volgende:
PPC blijft mooi stabiel zo hoog nog.
quote:Op maandag 30 december 2013 11:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het blijft een mooie voor de lange termijn.
Dat beetje wat ik nog heb hou ik inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 11:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooie voor de lange termijn.
Raar dat ik twee keer hetzelfde post.quote:Op maandag 30 december 2013 12:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Dat beetje wat ik nog heb hou ik inderdaad
I HODLE TOOquote:Op maandag 30 december 2013 12:23 schreef zomertje het volgende:
I hoddle...
https://bitcointalk.org/index.php?topic=375643.0
Vooral pools :/quote:Op maandag 30 december 2013 12:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnen als ik zou willen
Kom nog steeds wallets en pools tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |