Net 410K LOT gestort, ff de koers in de gaten houdenquote:Op maandag 30 december 2013 10:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
4 minuten voor deposit ofzo. Nog niet verkocht aangezien het nog steeds omhoog gaat. LOT
Zeta of WDCquote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb op cryptsy nog 1 BTC staan die geen zak doet. In welke vage kut altcoin zal ik die stoppen? #tips #durftevragen #yolo
TIPS!quote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb op cryptsy nog 1 BTC staan die geen zak doet. In welke vage kut altcoin zal ik die stoppen? #tips #durftevragen #yolo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Ik heb me LOT verkocht.. dat is een munt die je best snel ff bij kan minen dus zie zelf niet in waarom de prijs nog stuk hoger zou worden. Maarja, mij kennende nu ik het verkocht wordt kan het doorschietenen en sta ik hier weer met een facepalmquote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef Kale het volgende:
[..]
Net 410K LOT gestort, ff de koers in de gaten houden
CENT, gaat helemaal goedkomen.quote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Red!quote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon niet meer naar kijken.quote:Op maandag 30 december 2013 10:51 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik heb me LOT verkocht.. dat is een munt die je best snel ff bij kan minen dus zie zelf niet in waarom de prijs nog stuk hoger zou worden. Maarja, mij kennende nu ik het verkocht wordt kan het doorschietenen en sta ik hier weer met een facepalm
quote:
Worldcoin zou ik ook doen, is wel meer voor de middellange termijn, zeker tot Feb houden imo. Met de lancering van Scharmbeck in Feb enzo.quote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Vieze scammers met hun CENT en TIPS![]()
Worldcoin it is. Hopelijk gaat dat goedkomen.
Die coins doen me aan dit denkenquote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Vieze scammers met hun CENT en TIPS![]()
Worldcoin it is. Hopelijk gaat dat goedkomen.
quote:Op maandag 30 december 2013 11:03 schreef Sosa het volgende:
die Cryptsy aandelen vanacht naar 0.4 BTC ps gestegen
Jep, heb er toen mooi 20 gekochtquote:
Ik twijfel. Maar verkoop er enkele om Scharmbecks terug te kopen. Die zijn nog voordelig en zullen m.i. vanaf februari flink stijgen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is niet slecht dan
Blijf je ze houden of doe je ze voor deze prijs weg?
waar had je die scharmbecks te koop gezien?quote:Op maandag 30 december 2013 11:09 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik twijfel. Maar verkoop er enkele om Scharmbecks terug te kopen. Die zijn nog voordelig en zullen m.i. vanaf februari flink stijgen.
Waar koop je dat en hoe werkt het?quote:Op maandag 30 december 2013 11:09 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik twijfel. Maar verkoop er enkele om Scharmbecks terug te kopen. Die zijn nog voordelig en zullen m.i. vanaf februari flink stijgen.
Ja door jullie zeker mn sell order niet aangetikt. Thanks.quote:Op maandag 30 december 2013 11:08 schreef peterselieplukkker het volgende:
OK, mijn lotto en CAT verkocht. 1BTC erbij. Nu WDC ervoor terug kopen
Sorry Sosua'tjequote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ja door jullie zeker mn sell order niet aangetikt. Thanks.
ook op cryptostocks: https://cryptostocks.com/securities/60quote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
waar had je die scharmbecks te koop gezien?
zie bovenquote:Op maandag 30 december 2013 11:10 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waar koop je dat en hoe werkt het?
Is bij mij de enige coin die in de crisis van de afgelopen 2 weken verdubbeld isquote:Op maandag 30 december 2013 11:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Digitalcoin? Nooit interesse in gehad.
Hier ook in DGC wat geinvesteerd. Ze hebben hele leuke community met aantal shops en soort marktplaats waar je dingen kan kopen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Is bij mij de enige coin die in de crisis van de afgelopen 2 weken verdubbeld is
Ook vind ik de community wel goed overkomen rondom deze coin!
Best interessant. Wel jammer dat het fee shares zijn. Heb je als aandeelhouder dus geen zeggenschap.quote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef Sosa het volgende:
[..]
ook op cryptostocks: https://cryptostocks.com/securities/60
[..]
zie boven
Ah werkt dat zo met fee shares. Nou, zoveel heb ik er toch niet, stuk of 50 (SBFS dan). Maar verwacht er wel aardig wat van met de launch van het WorldCoin platform. Overigens lijkt de XDC stocks mij ook wel interessant, die zijn bezig met oa, BTC atms te plaatsen en terrahash miners.quote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Best interessant. Wel jammer dat het fee shares zijn. Heb je als aandeelhouder dus geen zeggenschap.
Ja je wordt eigenaar van een deel van de fees, niet van het bedrijf wat natuurlijk interessanter isquote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ah werkt dat zo met fee shares. Nou, zoveel heb ik er toch niet, stuk of 50 (SBFS dan). Maar verwacht er wel aardig wat van met de launch van het WorldCoin platform. Overigens lijkt de XDC stocks mij ook wel interessant, die zijn bezig met oa, BTC atms te plaatsen en terrahash miners.
Haha!quote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef robin007bond het volgende:
PPC blijft mooi stabiel zo hoog nog.
Mooiquote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef robin007bond het volgende:
PPC blijft mooi stabiel zo hoog nog.
quote:Op maandag 30 december 2013 11:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het blijft een mooie voor de lange termijn.
Dat beetje wat ik nog heb hou ik inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 11:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooie voor de lange termijn.
Raar dat ik twee keer hetzelfde post.quote:Op maandag 30 december 2013 12:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Dat beetje wat ik nog heb hou ik inderdaad
I HODLE TOOquote:Op maandag 30 december 2013 12:23 schreef zomertje het volgende:
I hoddle...
https://bitcointalk.org/index.php?topic=375643.0
Vooral pools :/quote:Op maandag 30 december 2013 12:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnen als ik zou willen
Kom nog steeds wallets en pools tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |