quote:Op zondag 29 december 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer heeft mijn moeder te vaak gedraaid na het overlijden van mijn vader
Was ook in die tijd. Begin '05.quote:
Schrale troost: zij jou vast ook.quote:Op zondag 29 december 2013 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik haat Anouk.
haaaaaaaaaaaaattttttttttt
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttt
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTT
Grappigquote:
Anouk haat alles, tis net moppersmurf maar dan blankquote:Op zondag 29 december 2013 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schrale troost: zij jou vast ook.
Anouk is toch zo'n stoere die schijt aan alles en iedereen heeft?quote:Op zondag 29 december 2013 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schrale troost: zij jou vast ook.
Hij kan lekker koken, gewaardeerd lid van onze whiskyclub...quote:Op zondag 29 december 2013 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Annng nnnnnggggg ann annng aaaaaa *
* Staat niet op de kaart
quote:
(frontpage)quote:Update 23.35 uur:
De toestand van Schumacher is verder verslechterd. Volgens diverse media zou hij in kritieke toestand in coma liggen. De website van zijn broer Ralph is halverwege de avond op zwart gegaan.
quote:Op zondag 29 december 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was ook in die tijd. Begin '05.
Damn, wist ik niet joh, maar hoef natuurlijk ook niet alles te weten..quote:Op zondag 29 december 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was ook in die tijd. Begin '05.
Yup. Van vaders kant. Italiaanse bloed komt van oma van vaders kant.... Ingewikkeldquote:Op zondag 29 december 2013 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
GrappigMaar je achternaam komt uit Frankrijk neem ik aan?
Teken het uitquote:Op zondag 29 december 2013 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yup. Van vaders kant. Italiaanse bloed komt van oma van vaders kant.... Ingewikkeld
No need to apologize. Ik zat er toevallig net naar te kijken, de update is kraakvers.quote:
..voor Anouk-begrippenquote:
Ach zo heeft bijna iedereen wel buitenlands bloed denk ik. Al ben ik een volle Fries qua bloedquote:Op zondag 29 december 2013 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yup. Van vaders kant. Italiaanse bloed komt van oma van vaders kant.... Ingewikkeld
Wie? François Boulangé?quote:Op zondag 29 december 2013 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij kan lekker koken, gewaardeerd lid van onze whiskyclub...
zou me niet eens lukken, denk ik.. want aan moeders kant, zit ver weg ook wat Duitsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |