quote:Op zondag 29 december 2013 23:32 schreef Uccie het volgende:
Ik heb altijd moeite om Joe Cocker en John Hiatt uit elkaar te halen......qua stem, niet dat ze voor mijn neus liggen te matten ofzo.
Mwah.. ik heb bepaald geen typisch Nederlandse achternaamquote:Op zondag 29 december 2013 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van die Engelse namen met een typisch Nederlandse achternaam. Daar moet ik altijd wel om gniffelen.
Lennon de Vries. Goed man.
Nou heeft die Lennon van Diaan en Peace niet echt een typisch Hollandse achternaam...quote:Op zondag 29 december 2013 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van die Engelse namen met een typisch Nederlandse achternaam. Daar moet ik altijd wel om gniffelen.
Ik ben een sound designer, mag ik ze opnemen?quote:
quote:
ja, nee...ik dacht, ik verduidelijk het even...vvoor de zekerheid.quote:
die van ons heeft Franse achternaam. Klinkt wel mooi.quote:Op zondag 29 december 2013 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu nog een snorquote:Op zondag 29 december 2013 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
die van ons heeft Franse achternaam. Klinkt wel mooi.![]()
Francois Boulanger toch niet?quote:Op zondag 29 december 2013 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit.quote:Op zondag 29 december 2013 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah.. ik heb bepaald geen typisch Nederlandse achternaam
Lennon de Boulangerquote:Op zondag 29 december 2013 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik las deze gewoon nog effe mobiel. Ik moest lachen.quote:Op zondag 29 december 2013 23:32 schreef Uccie het volgende:
Ik heb altijd moeite om Joe Cocker en John Hiatt uit elkaar te halen......qua stem, niet dat ze voor mijn neus liggen te matten ofzo.
De nozem et Le Non?quote:Op zondag 29 december 2013 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb 'm juist net opgedaan, in verband met buren, etc.quote:Op zondag 29 december 2013 23:34 schreef MaJo het volgende:
Gelukkig staat de radio weer aan hier, begon last te krijgen van de koptelefoon
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 december 2013 23:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik las deze gewoon nog effe mobiel. Ik moest lachen.
Nu ben ik echt weg.....
quote:Op zondag 29 december 2013 23:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nu ben ik echt weg.....
Waarom staat dat nummer er eigenlijk niet in. Van Muiswinkel +1quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 23:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nu ben ik echt weg.....
Milkaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |