Wat zijn jouw roots dan?quote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach ik compenseer met 100% niet nederlands bloed
droge keel van al dat gelulquote:
Mijn moeder heeft een keer onze stamboom zo ver mogelijk uitgeplozen, tot begin 1800. Kwam niet verder dan Veldhoven.quote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach zo heeft bijna iedereen wel buitenlands bloed denk ik. Al ben ik een volle Fries qua bloed
Ze germans are coming!!quote:Op zondag 29 december 2013 23:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ben iets van 75% duits____________________!
Senseo?quote:
Ik heb een beetje Canadees bloedquote:Op zondag 29 december 2013 23:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Maar dan rest nog de vraag ben je eigenlijk familie van .... ?quote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou me niet eens lukken, denk ik.. want aan moeders kant, zit ver weg ook wat Duits
Talking Heads moeten gewoon in de top 200quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker nummertje dit hoor, even dansen na dat nummer van net![]()
![]()
Geboren in India, geadopteerd dus wel hele nederlandse ouders, waaronder eentje met 25% Fries bloed.quote:
Brr, Veldhoven.quote:Op zondag 29 december 2013 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een keer onze stamboom zo ver mogelijk uitgeplozen, tot begin 1800. Kwam niet verder dan Veldhoven.
quote:Op zondag 29 december 2013 23:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar dan rest nog de vraag ben je eigenlijk familie van .... ?
Zijn allebei erg goed maar PsychoKiller inderdaad beterquote:Op zondag 29 december 2013 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Psycho Killer komt vannacht tussen 3 en 4.
Hadden ze beter kunnen omdraaien.
Ik half en in de verte Frans. Wat je ook aan mijn achternaam kunt zien.quote:Op zondag 29 december 2013 23:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |