No need to apologize. Ik zat er toevallig net naar te kijken, de update is kraakvers.quote:
..voor Anouk-begrippenquote:
Ach zo heeft bijna iedereen wel buitenlands bloed denk ik. Al ben ik een volle Fries qua bloedquote:Op zondag 29 december 2013 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yup. Van vaders kant. Italiaanse bloed komt van oma van vaders kant.... Ingewikkeld
Wie? François Boulangé?quote:Op zondag 29 december 2013 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij kan lekker koken, gewaardeerd lid van onze whiskyclub...
zou me niet eens lukken, denk ik.. want aan moeders kant, zit ver weg ook wat Duitsquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga geen quotes verzamelen, want gaat te snel, maar![]()
![]()
![]()
Ach ik compenseer met 100% niet nederlands bloedquote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach zo heeft bijna iedereen wel buitenlands bloed denk ik. Al ben ik een volle Fries qua bloed
quote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou me niet eens lukken, denk ik.. want aan moeders kant, zit ver weg ook wat Duits
+1quote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach ik compenseer met 100% niet nederlands bloed
ah gewoon Nederlands dus.quote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach zo heeft bijna iedereen wel buitenlands bloed denk ik. Al ben ik een volle Fries qua bloed
Ik ben iets van 75% duitsquote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |