Dit maar dan een stuk langer.quote:
Warvoor?quote:Op zondag 29 december 2013 23:18 schreef FritsFlits het volgende:
Ben benieuwd of we nog usernotes krijgen hier
quote:Op zondag 29 december 2013 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen snapt toch wel dat het collectief voor de gein was.
Damn, ben echt niet van de postopkriks ofzo, gewoon een geintjequote:
is ook beter voor je bloeddruk en gemoedstoestandquote:Op zondag 29 december 2013 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sta al tijden op 38. Kom nooit meer in NWS, dat scheelt flink.
Behalve die fipo, dat was geklootquote:
Ik moet naar de wc en drinken pakkenquote:Op zondag 29 december 2013 23:20 schreef peaceman het volgende:
kunnen we ff een pauze inlassen van een minuut,zodat ik een biertje kan pakken en niet gelijk 4 pagina's bij moet lezen?
Vers fruit, niks mis mee...quote:Op zondag 29 december 2013 23:19 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Gebruik page anders krijg je aambeien.
Ben je dan een zwarte zanger of een schele zangeres?quote:Op zondag 29 december 2013 23:19 schreef FritsFlits het volgende:
Face in the crowd, zo voel ik me nu hier
Tijdelijk slotje... 1 keer per uur 5 minuten.quote:Op zondag 29 december 2013 23:20 schreef peaceman het volgende:
kunnen we ff een pauze inlassen van een minuut,zodat ik een biertje kan pakken en niet gelijk 4 pagina's bij moet lezen?
Dan ben je gewoon kansloosquote:Op zondag 29 december 2013 23:20 schreef Zaktabak het volgende:
Heb speciaal de laptop erbij gepakt. Mobiel is niet ideaal nu
Dancing with the Moonlight Knight!quote:Op zondag 29 december 2013 23:19 schreef Knip het volgende:
Volgend jaar meer klassiek Genesis materiaal in de lijst graag.
Mobiel om te fb-en Laptop om te fokkenquote:Op zondag 29 december 2013 23:20 schreef Zaktabak het volgende:
Heb speciaal de laptop erbij gepakt. Mobiel is niet ideaal nu
Een minuut stilte, alvast voor Schumi?quote:Op zondag 29 december 2013 23:20 schreef peaceman het volgende:
Geen lege fles bij handen? :pquote:Op zondag 29 december 2013 23:20 schreef Zaktabak het volgende:
Ik moet zo nodig zeiken he? Maar ik ga niet
quote:Op zondag 29 december 2013 23:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Tijdelijk slotje... 1 keer per uur 5 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |