quote:Op zondag 29 december 2013 21:38 schreef Gehenna het volgende:
Ik ga even sociaal een spelletje doen met de familie. (ja ook met die cultuurbarbaar)
[ afbeelding ]
tot morgen
Wat een kwaliteitstelevisie hè, dat SBS?quote:Op zondag 29 december 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
Zo, Pearl Jam is weg, en ik dus ook weer..
* zapt terug naar SBS & TV SC topic
Is familiequote:Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat iemand Rene Shuman nog kent
dag dagquote:Op zondag 29 december 2013 21:38 schreef Gehenna het volgende:
Ik ga even sociaal een spelletje doen met de familie. (ja ook met die cultuurbarbaar)
[ afbeelding ]
tot morgen
Broodje banaanquote:Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit zin in gehad
Maar maak dadelijk nog wel ff paar broodjes hamburger
Mijn oom....quote:Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat iemand Rene Shuman nog kent
De campingzender die niet voor niets met 'De grote vakantieshow' aankwam.quote:Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat een kwaliteitstelevisie hè, dat SBS?
Goffert was Rockin' Park?quote:Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
1x Pinkpop
1x Goffert
1x Ziggo Dome
1x Ahoy ging niet door, vanwege Roskilde
quote:Op zondag 29 december 2013 21:38 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
tot morgen
Geeft niks hoor, kun je niks aan doen, lijkt me een heel aardige manquote:
Dan zijn wij via via via familiequote:
quote:
Helemaal niet, daarom is het leukquote:Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat een kwaliteitstelevisie hè, dat SBS?
Doe nou eens gewoon normaal, mislul.quote:Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar allemaal Arnie's
Nee in mijn geval dusdanig ver dat ik hem nooit ontmoet heb.quote:Op zondag 29 december 2013 21:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, kun je niks aan doen, lijkt me een heel aardige man
Whehehe, nee niet waar hoor, wel een leuke gast, eens ontmoet, was wel een aardige vent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |