abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134924351
Nu pas de aflevering van zondag gekeken.

Zo wat een bitches die Judith en Claire. Claire is heel openlijk een bitch, als blikken konden doden, en Judith is passive-aggressive. Met haar opmerkingen over Claires kookkunst en het pakken van die kipkruiden. Florence past perfect bij Jan, het rustige, saaie meisje dat hij zoekt.
pi_134925334
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af. Ik denk dat hij zonder dat programma, hier in Nederland, nauwelijks een meisje kan versieren.

Bovendien lijkt hij 40 in plaats van 24.
Mee eens. Mensen hier raden hem een andere bril aan. Het zou een verbetering zijn, maar zo simpel is het probleem niet.

Ik heb de afgelopen twee afleveringen gemist en later teruggekeken. En het verbaast me dat ik het ga zeggen: maar ik heb jullie fokkers gemist. Ik mis een derde van het programma als ik hier tegelijk meelees. Maar er komen zo veel flauwe en een paar goede grappen voorbij, dat het erg komisch is.

Wat is er aan de hand? Is dit het saaiste seizoen ooit? Hebben ze gewerkt met minder draaidagen en opnametijd omdat ze in het buitenland zitten?

Dan de boeren. Ik denk dat dit het minst vruchtbare boer zoekt vrouw seizoen ooit wordt. Aletta vind ik een stugge vrouw. Ze is toch wel op zoek naar een man? Ik zie weinig chemie, meer drie hulpjes die komen helpen. Een man moet er veel moeite in stoppen om een relatie met haar te beginnen, maar mannen zijn minder veeleisend en zeurderig in relaties, dus het zou kunnen.

Eigenlijk zie ik alleen bij Johan en bij Wim een langdurige relatie ontstaan. Johan heeft een beetje zielige vrouwen, vrouwen die in ieder geval niet veel nodig hebben om gelukkig te zijn. Bij Wim vindt ik Evelyn de leukste, in ieder geval qua uiterlijk. In de aflevering hiervoor kwam haar thuisstukje voorbij. Ze werkt in de thuiszorg en ze zei het naar haar zin te hebben, maar ze wil ook wel graag naar Tanzania. Je zag de twinkeling in haar ogen. Alsof ze dacht, kiezen tussen zwaar werk in de thuiszorg in Nederland, óf in de zon zitten in Tanzania.

Jan, gaat er überhaupt iets om in zijn koppie? Hij heeft drie leuke vrouwen. Claire en Judith zijn veel te leuk en vlot voor hem. Deze vrouwen werken/studeren en hebben een sociaal leven in Nederland. Judith ziet er zo leuk uit dat het vinden van een leuke man geen probleem moet zijn en Claire wil denk ik ook liever iemand die wel weet wat een glutenallergie is. Ik denk dat het met Florence nog het meest succesvol kan zijn. Als ze haar paarden mee kan nemen, is ze snel tevreden met die stugge boer, in een ver land, waar je een dag vliegen van thuis bent en het eerste dorp op twee uur rijden is.

Dan Jos. In de eerdere uitzendingen maakte Jos duidelijk serieus te zijn. Hij wil niet terug naar Nederland, hij wil een gezinnetje stichten en het liefst met een vrouw die ook Frans spreekt. En hij kiest voor Leonie, een 23-jarige blonde stoot. De Fransen in zijn dorp zullen hun ogen uitkijken, maar het komt niet overeen met wat Jos zegt te willen. Leonie gaat de sociale contacten van familie, vrienden, uitgaan en het werk te veel missen. Het is een stadse meid, die niet bang is voor koeien, maar zich toch niet gaat settelen bij een boer in Frankrijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 31-12-2013 15:13:13 ]
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:24:33 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_134927569
Ik denk dat ze hebben duidelijk gemaakt dat de boeren het spannend moeten houden tot het keuzemoment. Dat ze niet voortijdig het programmaformat om zeep mogen helpen.
Boer Wim met zn 'ik heb goed nieuws, jullie maken allemaal nog kans'.
pi_134932333
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dan de boeren. Ik denk dat dit het minst vruchtbare boer zoekt vrouw seizoen ooit wordt. Aletta vind ik een stugge vrouw. Ze is toch wel op zoek naar een man? Ik zie weinig chemie, meer drie hulpjes die komen helpen. Een man moet er veel moeite in stoppen om een relatie met haar te beginnen, maar mannen zijn minder veeleisend en zeurderig in relaties, dus het zou kunnen.
Alette heeft zichzelf niet aangemeld. Toen ze overgehaald werd, was er het probleem van de brieven en de mannen die waarschijnlijk anders waren dan ze per brief leken, behalve die ene Jan die precies zo was als zijn vage, alternatieve uitspraken. Er zat niemand tussen voor haar. Yvon heeft haar min of meer gedwongen om toch 5 mannen daarvan te kiezen. Dus is het nu een soort klusvakantie met wederzijdse gezelligheid. [/quote]

quote:
Eigenlijk zie ik alleen bij Johan en bij Wim een langdurige relatie ontstaan. Johan heeft een beetje zielige vrouwen, vrouwen die in ieder geval niet veel nodig hebben om gelukkig te zijn.
Zulke uitspraken begrijp ik niet zo goed. Hoezo zielige vrouwen? Ja ok, ze zijn met weinig tevreden. En is een tevreden mens dan een zielige mens? Liever een vlotte, vlotgebekte in de laatste modekleren, de laatste modekreten uitslakend en maar jammeren dat het geluk zich niet vangen laat?

Tevredenheid is een belangrijk onderdeel van geluk. Ik heb overigens de indruk wat ontevredenheid gezien te hebben, maar dat kan natuurlijk het resultaat van doelgericht knippen en plakken zijn.

quote:
Bij Wim vindt ik Evelyn de leukste, in ieder geval qua uiterlijk. In de aflevering hiervoor kwam haar thuisstukje voorbij. Ze werkt in de thuiszorg en ze zei het naar haar zin te hebben, maar ze wil ook wel graag naar Tanzania. Je zag de twinkeling in haar ogen. Alsof ze dacht, kiezen tussen zwaar werk in de thuiszorg in Nederland, óf in de zon zitten in Tanzania.
Maar Wim kiest zelf. Als alleen de knapste uitverkorenrecht hadden, was het programma snel afgelopen want dan was er bij het ontvangen van de brieven direct geselecteerd. Yvon heeft trouwens haar programma al een beetje rond, gezien het opdringen van mensen van wie zij de brief geweldig of passend vindt.

quote:
Jan, gaat er überhaupt iets om in zijn koppie? Hij heeft drie leuke vrouwen. Claire en Judith zijn veel te leuk en vlot voor hem. Deze vrouwen werken/studeren en hebben een sociaal leven in Nederland. Judith ziet er zo leuk uit dat het vinden van een leuke man geen probleem moet zijn en Claire wil denk ik ook liever iemand die wel weet wat een glutenallergie is. Ik denk dat het met Florence nog het meest succesvol kan zijn. Als ze haar paarden mee kan nemen, is ze snel tevreden met die stugge boer, in een ver land, waar je een dag vliegen van thuis bent en het eerste dorp op twee uur rijden is.
Sommige mensen worden erg verknipt door de makers. Vraag me af wat zijn eigen inbreng nu eigenlijk was, want interactie krijgen we alleen in negatieve vorm te zien.

quote:
Dan Jos. In de eerdere uitzendingen maakte Jos duidelijk serieus te zijn. Hij wil niet terug naar Nederland, hij wil een gezinnetje stichten en het liefst met een vrouw die ook Frans spreekt. En hij kiest voor Leonie, een 23-jarige blonde stoot. De Fransen in zijn dorp zullen hun ogen uitkijken, maar het komt niet overeen met wat Jos zegt te willen. Leonie gaat de sociale contacten van familie, vrienden, uitgaan en het werk te veel missen. Het is een stadse meid, die niet bang is voor koeien, maar zich toch niet gaat settelen bij een boer in Frankrijk.
Daar hebben meer mensen last van. Roepen dat het uiterlijk er niet toe doet en dan de mooiste of blondste uitkiezen. Johan met zijn minderwaardigheidscomplex koos tenminste voor het haalbare.
Ik denk dat het bij Leonie uitmaakt of het erg geïsoleerd is 's winters. Als ze op de motor stapt, kan ze wel overal komen en contact met familie in een ander land is niet meer zo'n probleem als 60 jaar geleden. Ze moet dus geschikt werk kunnen vinden en uitgaans/ontmoetingsgeledenheden.

Er valt me nu in, dat je in BZV niets hoort over de anti-buitenlandershouding van de Fransen.
  dinsdag 31 december 2013 @ 20:49:48 #230
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_134939091
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik denk dat dit in veel grotere mate speelt bij Jan. Die man woont in het echt in een soort Noordoostpolder waar alle dorpjes 100 km bij elkaar vandaan liggen. Ook al was hij nog zo leuk. Ik denk dat het voor elke potentiele partner een opgave is. Waarschijnlijk is hij niets anders gewend. Maar hij is (mede) daardoor wel een enorme einzelgänger. En dat blijkt ook wel uit de beelden die we nu zien. Florence maakt kans doordat zij nog paarden heeft etc. Maar Judith en Claire houden dit niet vol.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_135018054
Spanning ende sensatie in de nieuwe promo.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_135018366
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:55 schreef marcodej het volgende:
Dat van Claire en Jan?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 3 januari 2014 @ 12:11:11 #233
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135018610
quote:
De WC is verstopt _O_
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:20:34 #234
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_135020844
quote:
Triootje tussen Jan, Judith en Claire?.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_135023379
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef Pino112 het volgende:

[..]

De WC is verstopt _O_
Dat wordt zoeken dan!
pi_135023529
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:20 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Triootje tussen Jan, Judith en Claire?.
En Florence dan?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:26:18 #237
179534 Waaghals
pi_135023604
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

En Florence dan?
Die mag niet meedoen van god
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:26:51 #238
179534 Waaghals
pi_135023626
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef Pino112 het volgende:

[..]

De WC is verstopt _O_
Nu maar hopen dat Claire geen gluten gaat eten.
pi_135023734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:26 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat Claire geen gluten gaat eten.
_O-
pi_135096877
Vanavond *O*

Aflevering van vorige week kon ik niet live zien, daarom eergisteren via Uitzending Gemist gekeken. Das echt niet leuk zonder Fok! :{
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_135099074
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:56 schreef MissJ het volgende:
Vanavond *O*

Aflevering van vorige week kon ik niet live zien, daarom eergisteren via Uitzending Gemist gekeken. Das echt niet leuk zonder Fok! :{
Aflevering terugkijken en proberen simultaan Fok! te lezen :Y
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zondag 5 januari 2014 @ 16:27:54 #242
174940 W00fer
Maar echt
pi_135106574
Het kan aan mij liggen maar Jos en z'n meiden zijn jonger dan ik, maar zien eruit / doen alsof ze 10 jaar ouder zijn. :?

EDIT: Spoilers afleveringen 12-1-2014 en 19-1-2014

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 85% gewijzigd door W00fer op 05-01-2014 16:39:52 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_135108142
Nou, klinkt niet echt veelbelovend die spoilers. Nogal saai zeg maar.
pi_135108378
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 01:42 schreef elkravo het volgende:

[..]

Tja... normale mensen... gewoon, doorsnee.

Op zich wel triest te constateren dat tv niet meer interessant is als er iets normaals getoond wordt. Zo normaal als de samenleving grotendeels is.
BZV is blijkbaar alleen wat aan als er extreme figurererende mensen zijn.
Dat vind ik onzin, er zijn vaak genoeg normale mensen geweest in BZV die wat stil en introvert waren, op zich niks mis mee, maar je kunt best een beetje interesse tonen in die vrouwen.

Ze komen speciaal voor jou naar die boerderij, doe dan een beetje je best om het leuk te maken denk ik dan.

Maar het maakt deze serie juist wel interessant zo'n domme hork, ik kan me namelijk niet voorstellen dat 1 van die meiden serieus verliefd gaat worden op Jan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_135108786
Yvon nu op Twee bij Jinek met preview. w/
  zondag 5 januari 2014 @ 17:32:05 #246
174940 W00fer
Maar echt
pi_135108961
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, klinkt niet echt veelbelovend die spoilers. Nogal saai zeg maar.
Ik had gehoopt dat ze al een tipje van de sluier zouden oplichten. Dat bleek dus niet zo te zijn.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 5 januari 2014 @ 17:48:23 #247
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_135109649
Johan wordt vanavond ondertiteld.
pi_135116000
bijna
pi_135116043
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef Heufd het volgende:
Ok.
sig verwijderd door FA
  ESF Reporter zondag 5 januari 2014 @ 20:01:33 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_135116107
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef Heufd het volgende:
Da is toch godnondeju nerruges vur noddig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')