Dan wordt het niks. Dan houdt ze niemand over.quote:Op maandag 30 december 2013 15:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf ook niet opgegeven en wilde in de eerste instantie niet mee doen, maar heeft zich uiteindelijk toch laten overhalen.
Als reden daarachter trek jij deze conclusie. Als je zo'n onlogische conclusie trekt vraag ik me af of we op één lijn zitten als het gaat om de betekenis van seksuele opmerkingen. Vandaar. Maar dat zal wel een missertje zijn. Ik zal beter opletten in het vervolg. Ben benieuwd wat ik gemist heb, want dit valt me al jaren op.quote:Op maandag 30 december 2013 15:44 schreef Lienekien het volgende:
beoordelingsniveau hoog in door de vraag te stellen of je de enige bent die niet snapt waarom Johan nog nooit een vrouw heeft gehad?
Ik denk dat ze gewoon niet zo makkelijk verliefd wordt. Wel wil, maar niet kan. En misschien heeft ze eerder in haar leven een ervaring gehad die haar heeft doen dichtklappen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Als je 40+ en lesbisch/aseksueel bent dan doe je niet mee aan zo'n programma. Ik vind haar heel raar. Denk wel dat zij vroeger best een mooie meid was.
Zoals ik het begrepen heb, heeft hij zijn eigen kamer afgestaan aan de drie dames en slaapt hij alleen tijdens de logeerweek bij zijn broer op de kamer.quote:Op maandag 30 december 2013 16:26 schreef JohnDDD het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Jos met zijn broer op de kamer slaapt? Hoe oud is die jongen, 12? Ik vind hem ook echt een saaie lul. Willemijn zal wel meteen afvallen volgende week, die is er echt niet klaar voor.
Ik dacht dat hij iets zei van 'normaal slaap ik daar *wijst naar een bed* en mijn broer *wijzend naar een andere bed in de kamer* daar'quote:Op maandag 30 december 2013 16:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zoals ik het begrepen heb, heeft hij zijn eigen kamer afgestaan aan de drie dames en slaapt hij alleen tijdens de logeerweek bij zijn broer op de kamer.
hm, dan zou ik het terug moeten kijken.quote:Op maandag 30 december 2013 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij iets zei van 'normaal slaap ik daar *wijst naar een bed* en mijn broer *wijzend naar een andere bed in de kamer* daar'
Tja... normale mensen... gewoon, doorsnee.quote:
Hoeft niet, is wel leuker om te zien.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:42 schreef elkravo het volgende:
[..]
BZV is blijkbaar alleen wat aan als er extreme figurererende mensen zijn.
Martin was vorig jaar ook een doorsnee man. Maar was altijd leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:42 schreef elkravo het volgende:
[..]
Tja... normale mensen... gewoon, doorsnee.
Op zich wel triest te constateren dat tv niet meer interessant is als er iets normaals getoond wordt. Zo normaal als de samenleving grotendeels is.
BZV is blijkbaar alleen wat aan als er extreme figurererende mensen zijn.
Jos heeft gezegd, dat hij en zijn broer toekomstplannen willen maken. Ik maak daaruit op, dat het handig is om partners in te calculeren, maar die moeten er dan wel zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:49 schreef Marcomacro het volgende:
Jos lijkt mee te doen omdat hij zelf vader wil worden ter nagedachtenis van zijn eigen vader. Om hem te kunnen zijn en zijn kinderen op te voeden voordat hun opa in de vergetelheid raakt. Want Jos ligt prima in de markt maar mist het geduld om de normale ontwikkeling met alle risico's en crisis af te wachten. Ik ben benieuwd wie het wordt. Is zijn moeder wel eens in beeld geweest? Lijkt een van de dames op zijn moeder?
Leonie op de motor, of beter gezegd afstappend van de motor is een lust voor het oog. Ik rijd zelf motor en geniet van bovenop het blok zitten, maar verder is het ouwe rotzooi mijn kleding etc. Helm nog van mijn brommer, maar wel Arai. Maar Leonie mag van mij zo op een kalender zo piekfijn als die het voor elkaar heeft. Willemijn lijkt een vergissing van Jos. En Saskia wordt hopelijk snel wat losser en wat minder onzeker om een beetje strijd te leveren met Leonie.
Dat vraag ik me dus af. Ik denk dat hij zonder dat programma, hier in Nederland, nauwelijks een meisje kan versieren.quote:
Ja dat viel mij ook op.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:45 schreef Roomsnoes het volgende:
Typisch geëmigreerde Hollanders hoor: Brinta en Versteeghen Kipkruiden op tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |