Ik dacht dat hij iets zei van 'normaal slaap ik daar *wijst naar een bed* en mijn broer *wijzend naar een andere bed in de kamer* daar'quote:Op maandag 30 december 2013 16:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zoals ik het begrepen heb, heeft hij zijn eigen kamer afgestaan aan de drie dames en slaapt hij alleen tijdens de logeerweek bij zijn broer op de kamer.
hm, dan zou ik het terug moeten kijken.quote:Op maandag 30 december 2013 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij iets zei van 'normaal slaap ik daar *wijst naar een bed* en mijn broer *wijzend naar een andere bed in de kamer* daar'
Tja... normale mensen... gewoon, doorsnee.quote:
Hoeft niet, is wel leuker om te zien.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:42 schreef elkravo het volgende:
[..]
BZV is blijkbaar alleen wat aan als er extreme figurererende mensen zijn.
Martin was vorig jaar ook een doorsnee man. Maar was altijd leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:42 schreef elkravo het volgende:
[..]
Tja... normale mensen... gewoon, doorsnee.
Op zich wel triest te constateren dat tv niet meer interessant is als er iets normaals getoond wordt. Zo normaal als de samenleving grotendeels is.
BZV is blijkbaar alleen wat aan als er extreme figurererende mensen zijn.
Jos heeft gezegd, dat hij en zijn broer toekomstplannen willen maken. Ik maak daaruit op, dat het handig is om partners in te calculeren, maar die moeten er dan wel zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:49 schreef Marcomacro het volgende:
Jos lijkt mee te doen omdat hij zelf vader wil worden ter nagedachtenis van zijn eigen vader. Om hem te kunnen zijn en zijn kinderen op te voeden voordat hun opa in de vergetelheid raakt. Want Jos ligt prima in de markt maar mist het geduld om de normale ontwikkeling met alle risico's en crisis af te wachten. Ik ben benieuwd wie het wordt. Is zijn moeder wel eens in beeld geweest? Lijkt een van de dames op zijn moeder?
Leonie op de motor, of beter gezegd afstappend van de motor is een lust voor het oog. Ik rijd zelf motor en geniet van bovenop het blok zitten, maar verder is het ouwe rotzooi mijn kleding etc. Helm nog van mijn brommer, maar wel Arai. Maar Leonie mag van mij zo op een kalender zo piekfijn als die het voor elkaar heeft. Willemijn lijkt een vergissing van Jos. En Saskia wordt hopelijk snel wat losser en wat minder onzeker om een beetje strijd te leveren met Leonie.
Dat vraag ik me dus af. Ik denk dat hij zonder dat programma, hier in Nederland, nauwelijks een meisje kan versieren.quote:
Ja dat viel mij ook op.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:45 schreef Roomsnoes het volgende:
Typisch geëmigreerde Hollanders hoor: Brinta en Versteeghen Kipkruiden op tafel
Mee eens. Mensen hier raden hem een andere bril aan. Het zou een verbetering zijn, maar zo simpel is het probleem niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Ik denk dat hij zonder dat programma, hier in Nederland, nauwelijks een meisje kan versieren.
Bovendien lijkt hij 40 in plaats van 24.
Alette heeft zichzelf niet aangemeld. Toen ze overgehaald werd, was er het probleem van de brieven en de mannen die waarschijnlijk anders waren dan ze per brief leken, behalve die ene Jan die precies zo was als zijn vage, alternatieve uitspraken. Er zat niemand tussen voor haar. Yvon heeft haar min of meer gedwongen om toch 5 mannen daarvan te kiezen. Dus is het nu een soort klusvakantie met wederzijdse gezelligheid. [/quote]quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan de boeren. Ik denk dat dit het minst vruchtbare boer zoekt vrouw seizoen ooit wordt. Aletta vind ik een stugge vrouw. Ze is toch wel op zoek naar een man? Ik zie weinig chemie, meer drie hulpjes die komen helpen. Een man moet er veel moeite in stoppen om een relatie met haar te beginnen, maar mannen zijn minder veeleisend en zeurderig in relaties, dus het zou kunnen.
Zulke uitspraken begrijp ik niet zo goed. Hoezo zielige vrouwen? Ja ok, ze zijn met weinig tevreden. En is een tevreden mens dan een zielige mens? Liever een vlotte, vlotgebekte in de laatste modekleren, de laatste modekreten uitslakend en maar jammeren dat het geluk zich niet vangen laat?quote:Eigenlijk zie ik alleen bij Johan en bij Wim een langdurige relatie ontstaan. Johan heeft een beetje zielige vrouwen, vrouwen die in ieder geval niet veel nodig hebben om gelukkig te zijn.
Maar Wim kiest zelf. Als alleen de knapste uitverkorenrecht hadden, was het programma snel afgelopen want dan was er bij het ontvangen van de brieven direct geselecteerd. Yvon heeft trouwens haar programma al een beetje rond, gezien het opdringen van mensen van wie zij de brief geweldig of passend vindt.quote:Bij Wim vindt ik Evelyn de leukste, in ieder geval qua uiterlijk. In de aflevering hiervoor kwam haar thuisstukje voorbij. Ze werkt in de thuiszorg en ze zei het naar haar zin te hebben, maar ze wil ook wel graag naar Tanzania. Je zag de twinkeling in haar ogen. Alsof ze dacht, kiezen tussen zwaar werk in de thuiszorg in Nederland, óf in de zon zitten in Tanzania.
Sommige mensen worden erg verknipt door de makers. Vraag me af wat zijn eigen inbreng nu eigenlijk was, want interactie krijgen we alleen in negatieve vorm te zien.quote:Jan, gaat er überhaupt iets om in zijn koppie? Hij heeft drie leuke vrouwen. Claire en Judith zijn veel te leuk en vlot voor hem. Deze vrouwen werken/studeren en hebben een sociaal leven in Nederland. Judith ziet er zo leuk uit dat het vinden van een leuke man geen probleem moet zijn en Claire wil denk ik ook liever iemand die wel weet wat een glutenallergie is. Ik denk dat het met Florence nog het meest succesvol kan zijn. Als ze haar paarden mee kan nemen, is ze snel tevreden met die stugge boer, in een ver land, waar je een dag vliegen van thuis bent en het eerste dorp op twee uur rijden is.
Daar hebben meer mensen last van. Roepen dat het uiterlijk er niet toe doet en dan de mooiste of blondste uitkiezen. Johan met zijn minderwaardigheidscomplex koos tenminste voor het haalbare.quote:Dan Jos. In de eerdere uitzendingen maakte Jos duidelijk serieus te zijn. Hij wil niet terug naar Nederland, hij wil een gezinnetje stichten en het liefst met een vrouw die ook Frans spreekt. En hij kiest voor Leonie, een 23-jarige blonde stoot. De Fransen in zijn dorp zullen hun ogen uitkijken, maar het komt niet overeen met wat Jos zegt te willen. Leonie gaat de sociale contacten van familie, vrienden, uitgaan en het werk te veel missen. Het is een stadse meid, die niet bang is voor koeien, maar zich toch niet gaat settelen bij een boer in Frankrijk.
Ik denk dat dit in veel grotere mate speelt bij Jan. Die man woont in het echt in een soort Noordoostpolder waar alle dorpjes 100 km bij elkaar vandaan liggen. Ook al was hij nog zo leuk. Ik denk dat het voor elke potentiele partner een opgave is. Waarschijnlijk is hij niets anders gewend. Maar hij is (mede) daardoor wel een enorme einzelgänger. En dat blijkt ook wel uit de beelden die we nu zien. Florence maakt kans doordat zij nog paarden heeft etc. Maar Judith en Claire houden dit niet vol.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan Jos. In de eerdere uitzendingen maakte Jos duidelijk serieus te zijn. Hij wil niet terug naar Nederland, hij wil een gezinnetje stichten en het liefst met een vrouw die ook Frans spreekt. En hij kiest voor Leonie, een 23-jarige blonde stoot. De Fransen in zijn dorp zullen hun ogen uitkijken, maar het komt niet overeen met wat Jos zegt te willen. Leonie gaat de sociale contacten van familie, vrienden, uitgaan en het werk te veel missen. Het is een stadse meid, die niet bang is voor koeien, maar zich toch niet gaat settelen bij een boer in Frankrijk.
Dat van Claire en Jan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:55 schreef marcodej het volgende:
Spanning ende sensatie in de nieuwe promo.
De WC is verstoptquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:55 schreef marcodej het volgende:
Triootje tussen Jan, Judith en Claire?.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:55 schreef marcodej het volgende:
En Florence dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Triootje tussen Jan, Judith en Claire?.
Nu maar hopen dat Claire geen gluten gaat eten.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Claire geen gluten gaat eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |