SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
quote:Op zondag 29 december 2013 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Dat blonde viswijf had ik allang laten ontvoeren door bosjesmannen.
know'm sayin?
word? word.![]()
Wat dacht je van hout of gas?quote:Op zondag 29 december 2013 21:08 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
ze hebben toch gekookt die avond ervoor?![]()
Die gaat liever met een negertje meeAls het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
Oh okee, nu haalt hij haar weer op.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
In scene gezette dramatiek."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Jezus dat labiele wijf weer. Die houdt het ook geen 2 weken vol.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ondertussen ligt ze al bloedend in de bosjes."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hij stuurde haar toch mee?
Ik mis hem nu al? Na 2 minuten. Wat een raar wijf is dat toch.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Die Janne gewoon laten staanKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Wat een raar gedoe allemaal bij WimOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Wie van de boeren is het meest normaal?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Jos, beetje saai alleenquote:Op zondag 29 december 2013 21:12 schreef Wilskracht het volgende:
Wie van de boeren is het meest normaal?Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Jos. Afgezien van rare humor is hij best oke.quote:Op zondag 29 december 2013 21:12 schreef Wilskracht het volgende:
Wie van de boeren is het meest normaal?![]()
Jos bedoelde ik dusquote:Op zondag 29 december 2013 21:12 schreef Wilskracht het volgende:
Wie van de boeren is het meest normaal?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Jos heeft zo'n burgerlijke saaie bril. Dat kan beter.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Over dierenwelzijn gesproken...
Maar is maar tijdelijk, als ze groot genoeg zijn passen ze er niet meer in![]()
![]()
deze denk ikquote:Op zondag 29 december 2013 21:12 schreef Wilskracht het volgende:
Wie van de boeren is het meest normaal?![]()
Jos is best aardig enzo, maar zo onaantrekkelijk met die bril en dat lange gezicht. Begrijp niet dat die vrouwen daarop vallen
But while the earth sinks to its grave
Idd.quote:Op zondag 29 december 2013 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Jos heeft zo'n burgerlijke saaie bril. Dat kan beter.know'm sayin?
word? word.![]()
Jos heeft een beetje mijn uitstraling. Daar vallen de meisjes wel op.quote:Op zondag 29 december 2013 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Jos heeft zo'n burgerlijke saaie bril. Dat kan beter."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
+1quote:Op zondag 29 december 2013 21:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jos heeft een beetje mijn uitstraling. Daar vallen de meisjes wel op.![]()
Met vriendinnen dingen doen en in het huis rommelen.
Wat een persoonlijkheid
Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Jos gaat nu onderbouwen dat Leonie meer dan een leuk bord is.
Aan die prontige borsten kan hij ook niks doen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Leonie is zonder make up leuker."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Huh wat een sprongen opeens, Leonie houdt er dus nu al rekening mee dat ze daar gaat wonen?But while the earth sinks to its grave
Claire zit aan de andere kant van de wereldquote:Op zondag 29 december 2013 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou voor Claire gaan, maar goed.Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Hij heeft die optie niet, hequote:Op zondag 29 december 2013 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou voor Claire gaan, maar goed.![]()
![]()
Die zit alleen in Canada en niet in La Francequote:Op zondag 29 december 2013 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou voor Claire gaan, maar goed.![]()
![]()
Dat is Ingrid.quote:But while the earth sinks to its grave
Zo'n beeld had ik op de een of andere manier ook bij jou. Saaie CDA'er.quote:Op zondag 29 december 2013 21:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jos heeft een beetje mijn uitstraling. Daar vallen de meisjes wel op.★★★![]()
Denemarken is een mooi land. Maar we hebben er nog niks van gezien."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Komt door die bril.quote:Op zondag 29 december 2013 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo'n beeld had ik op de een of andere manier ook bij jou. Saaie CDA'er.But while the earth sinks to its grave
Nou schitterend, het ziet er gewoon uit als Nederland met heuvels.quote:Op zondag 29 december 2013 21:16 schreef marcodej het volgende:
Denemarken is een mooi land. Maar we hebben er nog niks van gezien.know'm sayin?
word? word.![]()
Mooi dus.quote:Op zondag 29 december 2013 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Nou schitterend, het ziet er gewoon uit als Nederland met heuvels."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze zijn wel leuk samen, niet zo competitief als die jongere.quote:But while the earth sinks to its grave
De droom van iedereenquote:Op zondag 29 december 2013 21:17 schreef Chai het volgende:
Wim heeft gewoon negers die het eten maken![]()
![]()
Rabarber vreten als je meloenen en ananas en ander tropisch fruit kunt kweken daar
know'm sayin?
word? word.![]()
Quinsy Gario draait zich om in zijn graf door deze scene."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Forum Opties Forumhop: Hop naar: