32.6 is het gemiddelde.quote:Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef theboss6 het volgende:
Dus....... dick sizes?
Kijken of ik er een beetje redelijk tussen pas
Hij maakte het op andere vlakken wel goed, dat scheelde wel iets maar er miste toch ietsquote:Op zondag 29 december 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen....
Als je zo'n pik hebt moet je niet eens willen proberen om te scharrelen lijkt me. Beter voor iedereen.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om een topic trouwens.
SEX / Goedkopere condoom
Om toch op die toer te blijven
ja ok.. doeiquote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef felemenk het volgende:
[..]
Als u een gezegde waar de verhouding binnenkomt begrijpen
Achja wat ze tegenwoordig Dubstep noemen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heeft geen fuck met dubstep te maken
Mja als je er zo ene hebt kun je beter zorgen dat je ergens anders heel goed in bentquote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij maakte het op andere vlakken wel goed, dat scheelde wel iets maar er miste toch iets
[..]
WHO FUKKING CARESquote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heeft geen fuck met dubstep te maken
Ja wat ze het noemenquote:Op zondag 29 december 2013 21:51 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Achja wat ze tegenwoordig Dubstep noemen.
Nee dat is het nietquote:Op zondag 29 december 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WHO FUKKING CARES
Als hij dat dubstep vindt dan is dat zo
Je vindt het goed of niet
Lolquote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij maakte het op andere vlakken wel goed, dat scheelde wel iets maar er miste toch iets
[..]
Ja uiteraard.quote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ah dan zit ik daar gelukkig boven. Je bedoelde mm?
Ik luister hem nu iets verder. Is inderdaad niet echt dubstep. Maar de persoon in kwestie danst vaak op "dubstep", vandaar.quote:Op zondag 29 december 2013 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wat ze het noemen![]()
Helaas zijn 'ze' te dom om te poepen
Zal ik doen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef felemenk het volgende:
[..]
Als u een gezegde waar de verhouding binnenkomt begrijpen
turkijequote:Op zondag 29 december 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet wat er in je ondertitel staat
quote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom eens hier met dat tongetje als je durft
Je moet wel zeggen: "Ik wens ..."quote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet
"Your wish is my command!"
Opflikkeren dus
4 dagen dus. Lekker is dat. Slet...quote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef felemenk het volgende:
ik hou van je! Van de aarde tot de maan
je faaltquote:Op zondag 29 december 2013 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer de mijne maar te pakken te krijgen als je kunt [ [url=[ afbeelding ] ]afbeelding[/url] ]
Beetje Nederlands houden?quote:Op zondag 29 december 2013 21:55 schreef felemenk het volgende:
matematik çalışırken oturup seni düşünüyordum ama seni ne kadar sevdigim hesaplanılamaz!
PR gedaan. Verplicht Nederlands schrijven op dit forum.quote:Op zondag 29 december 2013 21:55 schreef felemenk het volgende:
matematik çalışırken oturup seni düşünüyordum ama seni ne kadar sevdigim hesaplanılamaz!
Liefde is als oorlog : gemakkelijk te beginnen, maar moeilijk te beeindigenquote:Op zondag 29 december 2013 21:56 schreef Uiltje90 het volgende:
hmm.. ik heb zin in creativiteit na het snuffelen op Welke![]()
Turks praten doe je maar in je eigen landquote:Op zondag 29 december 2013 21:55 schreef felemenk het volgende:
+1quote:Op zondag 29 december 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PR gedaan. Verplicht Nederlands schrijven op dit forum.
Zonder jou kan ik niet leven,zonder jou gaat alles mis. want door JOU heb ik geleerdquote:Op zondag 29 december 2013 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Turks praten doe je maar in je eigen land
Inderdaad. Maar dit gaat weer de verkeerde kant opquote:Op zondag 29 december 2013 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Turks praten doe je maar in je eigen land
Die "Industriele lampen" vind ik wel goed bedacht.. Zoiets heb ik ooit eens bedacht maar nooit uitgevoerd met oude velgenquote:Op zondag 29 december 2013 21:56 schreef Uiltje90 het volgende:
hmm.. ik heb zin in creativiteit na het snuffelen op Welke![]()
Ergens heb ik het idee dat je dezelfde bent, post op dezelfde momenten volgens de historie, dus bok jij ook maar opquote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dit gaat weer de verkeerde kant op
Sorry man. Is niet het geval.quote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat je dezelfde bent, post op dezelfde momenten volgens de historie, dus bok jij ook maar op
Meerderequote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
Don't feed the troller is al een TR/PR aangemaakt
Een vlinder kan niet zonder vleugels , een ijsbeer kan niet zonder kou en ik, ik kan niet zonder jouquote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
hih ok.. vet! er staan echt een hoop leuke dingen tussen! zowel vrouwen knutsels als mannen knutselsquote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die "Industriele lampen" vind ik wel goed bedacht.. Zoiets heb ik ooit eens bedacht maar nooit uitgevoerd met oude velgen
precies! negatief gedrag negeren.. werkt bij mijn hond en de mensen die ik begeleid(de) ookquote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
Hier nog zo'n site.quote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
hih ok.. vet! er staan echt een hoop leuke dingen tussen! zowel vrouwen knutsels als mannen knutsels
Boobiesquote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Wat heb jij een lekker gifje bij je naam staan!
Preciesquote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
precies! negatief gedrag negeren.. werkt bij mijn hond en de mensen die ik begeleid(de) ook
he nice.. thanks! deze zal vriendlief wel leuk vinden!quote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier nog zo'n site.
http://www.ikeahackers.net/
Echte vrienden zijn als sterren: je ziet ze niet altijd, maar je weet dat ze er zijn.........................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Tssssquote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alleen de jonkies zijn nog af te richten
quote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Er zijn vast dames die dat lekker vindenquote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ik heb opeens zin om iemand te bijten. Rawr
haha!quote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij kwispelt dan niet hoor...quote:Op zondag 29 december 2013 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze kwispelen als ze opgewonden zijn?
Whatever turns you onquote:Op zondag 29 december 2013 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze kwispelen als ze opgewonden zijn?
Ligt eraan welke muziek. zucht......quote:Op zondag 29 december 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie vinden het niet erg als ik muziek spam hier?
Anders hoor ik dat graag
Van allesquote:Op zondag 29 december 2013 22:05 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke muziek. zucht......
Staat ook in mn lijstquote:Op zondag 29 december 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Anders hoor ik dat graag
Ik niet hoorquote:Op zondag 29 december 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Anders hoor ik dat graag
smerige goedkope muziek?quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef theboss6 het volgende:
[..]
aub niet al die smerige goedkope muziek. Al die rapper ens...
"Muzikanten" die elk nummer totaal alles hetzelfde gebruiken om zo het meeste geld binnen te halen.quote:
Oke jij bent nu officieel mijn bff!!quote:
Het interesseert me eigenlijk weinig wat jij vindtquote:Op zondag 29 december 2013 22:08 schreef theboss6 het volgende:
[..]
"Muzikanten" die elk nummer totaal alles hetzelfde gebruiken om zo het meeste geld binnen te halen.
Het zou ook niet goed zijn als het je wel wat zou interesserenquote:Op zondag 29 december 2013 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk weinig wat jij vindt
Nee dat komt pas als ik je persoonlijk zou kennenquote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Het zou ook niet goed zijn als het je wel wat zou interesseren
Dat geldt misschien voor mannen, maar voor honden niet.quote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onder andere...quote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat komt pas als ik je persoonlijk zou kennen
quote:
+1quote:Op zondag 29 december 2013 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
Ja en nu is het wel leuk geweest, kappen met die onzin.
Lijkt een post-rock festival in Belgie je iets deze Lente?quote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat komt pas als ik je persoonlijk zou kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |