32.6 is het gemiddelde.quote:Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef theboss6 het volgende:
Dus....... dick sizes?
Kijken of ik er een beetje redelijk tussen pas
Hij maakte het op andere vlakken wel goed, dat scheelde wel iets maar er miste toch ietsquote:Op zondag 29 december 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen....
Als je zo'n pik hebt moet je niet eens willen proberen om te scharrelen lijkt me. Beter voor iedereen.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om een topic trouwens.
SEX / Goedkopere condoom
Om toch op die toer te blijven
ja ok.. doeiquote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef felemenk het volgende:
[..]
Als u een gezegde waar de verhouding binnenkomt begrijpen
Achja wat ze tegenwoordig Dubstep noemen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heeft geen fuck met dubstep te maken
Mja als je er zo ene hebt kun je beter zorgen dat je ergens anders heel goed in bentquote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij maakte het op andere vlakken wel goed, dat scheelde wel iets maar er miste toch iets
[..]
WHO FUKKING CARESquote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heeft geen fuck met dubstep te maken
Ja wat ze het noemenquote:Op zondag 29 december 2013 21:51 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Achja wat ze tegenwoordig Dubstep noemen.
Nee dat is het nietquote:Op zondag 29 december 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WHO FUKKING CARES
Als hij dat dubstep vindt dan is dat zo
Je vindt het goed of niet
Lolquote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij maakte het op andere vlakken wel goed, dat scheelde wel iets maar er miste toch iets
[..]
Ja uiteraard.quote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ah dan zit ik daar gelukkig boven. Je bedoelde mm?
Ik luister hem nu iets verder. Is inderdaad niet echt dubstep. Maar de persoon in kwestie danst vaak op "dubstep", vandaar.quote:Op zondag 29 december 2013 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wat ze het noemen![]()
Helaas zijn 'ze' te dom om te poepen
Zal ik doen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef felemenk het volgende:
[..]
Als u een gezegde waar de verhouding binnenkomt begrijpen
turkijequote:Op zondag 29 december 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet wat er in je ondertitel staat
quote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom eens hier met dat tongetje als je durft
Je moet wel zeggen: "Ik wens ..."quote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet
"Your wish is my command!"
Opflikkeren dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |