Kuisheidsgordel en de sleutel weg flikkerenquote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef theboss6 het volgende:
Iemand hier ooit de NoFap gedaan? Jezus wat is dat lastig zeg....
Nee sorryquote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef theboss6 het volgende:
Jahoor, vanmorgen begonnen, ik faalde vanmiddagquote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef theboss6 het volgende:
Komt op hetzelfde neer hequote:Op zondag 29 december 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee sorry
Ik kan niet fappen
Zou er ook een no-sop topic zijn?
quote:Op zondag 29 december 2013 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jahoor, vanmorgen begonnen, ik faalde vanmiddag
quote:Op zondag 29 december 2013 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jahoor, vanmorgen begonnen, ik faalde vanmiddag
Wat knap, al 4 dagen....quote:Op zondag 29 december 2013 21:43 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer heEn ben al 4 dagen bezig. Vandaag ook nog es de eerste koude douche. Wat een omslag.
Eens.quote:
Ik bedoel ... Die rare met die vlieg.quote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Chat voor mensen die niets te doen hebben JWZ G
Werkelijk geen ideequote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel ... Die rare met die vlieg.
Godver. Ik dacht dat m'n webcam uit stond.quote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef felemenk het volgende:
[..]
ik wist niet wat liefde betekende, maar toen ik jou zag voelt ik het meteen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
Zeur niet, jij sliep vanochtend nog omdat je veel te laat naar bed was gegaanquote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt!
[..]
Ja dat past er qua spelling wel bij
Wat je voelde die hele 8cm omhoog komen?quote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef felemenk het volgende:
[..]
ik wist niet wat liefde betekende, maar toen ik jou zag voelt ik het meteen.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:46 schreef Uiltje90 het volgende:
ok ik weet dat ik laatst een half pleidooi heb lopen geven over newbies en leuk tegen ze doen enzo.. maar deze is wel erg irritand
Irritant ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat is wel heel klein hoorquote:Op zondag 29 december 2013 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je voelde die hele 8cm omhoog komen?
quote:Op zondag 29 december 2013 21:46 schreef Uiltje90 het volgende:
ok ik weet dat ik laatst een half pleidooi heb lopen geven over newbies en leuk tegen ze doen enzo.. maar deze is wel erg irritand
Wat is er met je tand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon doen, er gaat vast wel iemand op in!!quote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Kunnen we hier nog een onderwerp aankaarten?
ik denk niet veel, ik denk niet gauw maar als ik denk, denk ik aan jouquote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel heel klein hoor![]()
Al heb ik ooit een scharrel gehad die nog kleiner was![]()
![]()
Hoe heb jij ze het liefst?quote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Serieus?quote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ouchquote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Hard en klaar om te knallenquote:
quote:
Ja echt, was geen succes ook verderquote:
Ik moest wel lachen om een topic trouwens.quote:Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja echt, was geen succes ook verder
Kan ik me voorstellen....quote:Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja echt, was geen succes ook verder
Kun je alsjeblieft weggaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |