Kuisheidsgordel en de sleutel weg flikkerenquote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef theboss6 het volgende:
Iemand hier ooit de NoFap gedaan? Jezus wat is dat lastig zeg....
Nee sorryquote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef theboss6 het volgende:
Jahoor, vanmorgen begonnen, ik faalde vanmiddagquote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef theboss6 het volgende:
Komt op hetzelfde neer hequote:Op zondag 29 december 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee sorry
Ik kan niet fappen
Zou er ook een no-sop topic zijn?
quote:Op zondag 29 december 2013 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jahoor, vanmorgen begonnen, ik faalde vanmiddag
quote:Op zondag 29 december 2013 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jahoor, vanmorgen begonnen, ik faalde vanmiddag
Wat knap, al 4 dagen....quote:Op zondag 29 december 2013 21:43 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer heEn ben al 4 dagen bezig. Vandaag ook nog es de eerste koude douche. Wat een omslag.
Eens.quote:
Ik bedoel ... Die rare met die vlieg.quote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Chat voor mensen die niets te doen hebben JWZ G
Werkelijk geen ideequote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel ... Die rare met die vlieg.
Godver. Ik dacht dat m'n webcam uit stond.quote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef felemenk het volgende:
[..]
ik wist niet wat liefde betekende, maar toen ik jou zag voelt ik het meteen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |