Ligt eraan welke muziek. zucht......quote:Op zondag 29 december 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie vinden het niet erg als ik muziek spam hier?
Anders hoor ik dat graag
Van allesquote:Op zondag 29 december 2013 22:05 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke muziek. zucht......
Staat ook in mn lijstquote:Op zondag 29 december 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Anders hoor ik dat graag
Ik niet hoorquote:Op zondag 29 december 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Anders hoor ik dat graag
smerige goedkope muziek?quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef theboss6 het volgende:
[..]
aub niet al die smerige goedkope muziek. Al die rapper ens...
"Muzikanten" die elk nummer totaal alles hetzelfde gebruiken om zo het meeste geld binnen te halen.quote:
Oke jij bent nu officieel mijn bff!!quote:
Het interesseert me eigenlijk weinig wat jij vindtquote:Op zondag 29 december 2013 22:08 schreef theboss6 het volgende:
[..]
"Muzikanten" die elk nummer totaal alles hetzelfde gebruiken om zo het meeste geld binnen te halen.
Het zou ook niet goed zijn als het je wel wat zou interesserenquote:Op zondag 29 december 2013 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk weinig wat jij vindt
Nee dat komt pas als ik je persoonlijk zou kennenquote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Het zou ook niet goed zijn als het je wel wat zou interesseren
Dat geldt misschien voor mannen, maar voor honden niet.quote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alleen de jonkies zijn nog af te richten
Onder andere...quote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat komt pas als ik je persoonlijk zou kennen
quote:
+1quote:Op zondag 29 december 2013 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
Ja en nu is het wel leuk geweest, kappen met die onzin.
Lijkt een post-rock festival in Belgie je iets deze Lente?quote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat komt pas als ik je persoonlijk zou kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |