Nog leuke plannen voor O&N? Of gewoon lekker avondje thuisblijven?quote:
quote:
Lijkt me verstandig.quote:Op maandag 30 december 2013 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen de dierenarts toch maar even bellen. Vind het niet snel genoeg beter gaan met Sam. Hij is niet ziek maar heeft nu wel al 3 dagen diarree en dat is lang vind ik.
Ik vond dat stukje op de boot wel errug lang duren andersquote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Net life of Pi zitten kijken, wat een mooie film
Ja dat is niet goed.quote:Op maandag 30 december 2013 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen de dierenarts toch maar even bellen. Vind het niet snel genoeg beter gaan met Sam. Hij is niet ziek maar heeft nu wel al 3 dagen diarree en dat is lang vind ik.
Ja dat wel. Maar hij droogt natuurlijk wel wat uit, want hij houdt bijna geen vocht vast zo.quote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is niet goed.
Drinkt ie wel?
quote:Op maandag 30 december 2013 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen, zie als een berg tegen morgen op
Ja blijkt best ernstig te zijn he..quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef golfer het volgende:
Dat is toch wel wat anders dan de eerste berichten over lichte verwondingen bij een ski-ongeluk van Michael Schumacher.
Dat komt het altijd, FFTquote:Op maandag 30 december 2013 09:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ken de term ziek = ziek maar dit komt wel heel slecht uit.
Wrong smilie denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 07:20 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G; veel sterkte gewenst deze dag
Oh dat viel me idd niet eens op, idd foute smiley!quote:Op maandag 30 december 2013 10:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wrong smilie denk ik
Jij beterschap, komt rottig uit zeg!
Die kun je vragen te binden tot een " verticaal" / liggend boeket, als je toelicht waarvoor.quote:Op maandag 30 december 2013 10:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo even een mooie bos wit/blauwe blommen met lange stelen voor op de kist uitzoeken.
Dan om half 2 Zoon F. halen van station, die zit dan nog ff een uurtje bij ons in de auto. Fijn om ff zo close te zijn met zijn 3tjes.
Ja was ik ook van planquote:Op maandag 30 december 2013 10:58 schreef AnneX het volgende:
Die kun je vragen te binden tot een " verticaal" / liggend boeket, als je toelicht waarvoor.
Sterkte!
Ik denk aan julliequote:Op maandag 30 december 2013 11:56 schreef golfer het volgende:
Dank allen. Het zal een zwaar middagje worden, maar we laten de emoties gewoon spontaan komen.
Wel goed dat je gegaan bent hoor! Hoe was het voor je nieuwe collega?quote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Weer culinair bezig iedereen![]()
Was 11u op kantoor. Met 4 molletjes en een ibu nog steeds pijn en duizelig maar heb het volgehouden. De kerstrelatiegeschenken werden verdeeld en ik kreeg een vogelhuisje met eten erin maar manager wilde graag met mij ruilen en nu heb ik een pastamachine![]()
Ja manager kookt nooit dus die stond zo (:{) naar het apparaat te kijkenquote:Op maandag 30 december 2013 18:11 schreef Sarabi het volgende:
Goede ruil FFT
Beetje laat maar toch nog sterkte B & G
Ze zei dat ze het al heel leuk vond, ze is echt geïnteresseerd. De eerste maand is het vooral met mij meekijken want het is veel wat ze moet leren. Maar ze waardeerden het gelukkig wel dat ik er wasquote:Op maandag 30 december 2013 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel goed dat je gegaan bent hoor! Hoe was het voor je nieuwe collega?
En pastamachine: tof!
Klinkt als een afscheid zoals zij die zou willen en wat een mensen! Wat lief ook dat AnneX er was! Quelle une surprisequote:Op maandag 30 december 2013 18:50 schreef golfer het volgende:
We zijn weer terug.
Zelf nog een laatste blik op haar geworpen en de kist gesloten. Daarna bloemen en foto op de kist en alle gelegenheid om eerst even met alleen de naaste familie bij haar te zijn. Daarna zaal open en overweldigende belangstelling. Wel ongeveer 100 mensen en daar tussen een stel lieve dierbaren, waaronder AnneX.![]()
Mooie, ontroerende praatjes van zussen en dochter en toepasselijke muziek.
Daarna geheel in haar stijl aan de wijn/bier/knabbels.
Yes alleen weet niet officieel omdat degene die weg is tijdelijk weg is. Zit fulltime op een project wat ongeveer 1,5 jaar gaat duren.quote:Op maandag 30 december 2013 19:27 schreef AnneX het volgende:
Als jij een vervanger hebt, FFT...stroom je door naar de volgende functie van
degeen die weggaat?
Klinkt goed! Sowieso vind ik macaroni erg lekker, vooral met chorizo, paprika en tomatensaus. Hmm, tijd om weer een keer een pan te maken en een aantal bakjes in te vriezenquote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef AnneX het volgende:
Sjonge...toch even melden dat de saus errug goed is uitgevallen met een
kleine theelepel (zelfgemaakte) 5-spice kruiden van haar![]()
http://www.kayotic.nl/blog/five-spice-blend
Dank. het was heftig (vooral voor de uitvaart, het sluiten van de kistquote:Op maandag 30 december 2013 19:27 schreef AnneX het volgende:
Tja, op Goeree had ik niet gedaan.
Jullie hebben reëel en liefdevol gesproken, de manager én de Zussies en
Dochter.
Is ook gewoon een enorme achtbaan zo'n week na een overlijden. Klinkt iig alsof het voor jullie goed verlopen is. Fijn dat te horen. Nu genieten van je verdiende rustdagen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dank. het was heftig (vooral voor de uitvaart, het sluiten van de kistzo onherroepelijk zo definitief) maar goed en mooi en van alle kanten werd haar leven zo goed belicht en de reunie erna was ook erg fijn, mensen die je weer na jaaaaaaren spreekt.
En dat jij er was AX was een fijne verrassing.
Net als die van mijn vriendinnetje L.
Heb een soort korte migraine-aanval gehad vlak na we weggingen, nu ben ik er wel weer.
2 dagen bijkomen dan weer een dagje werken
Dit gelezen en even naar de Buren gelopen.quote:
De gebakjes lopen nog redelijk relaxed rond in huis. Dat is vanavond ook afgelopen. Die komen na 02:00 weer onder het bed vandaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:25 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt lekker en gezellig
Klotevuurwerk, Xena is zoooo bang, heeft zich verscholen in een ongebruikte kattenbak en sluipt met buik plat over de grond van het ene hoekje naar het andere
Vorig jaar zat ze in de wc verstopt tussen de wc rollenquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
De gebakjes lopen nog redelijk relaxed rond in huis. Dat is vanavond ook afgelopen. Die komen na 02:00 weer onder het bed vandaan
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ze in de wc verstopt tussen de wc rollen
quote:Vanaf 1 januari 2014 mogen vrijwilligers van verenigingen in Maastricht niet zomaar meer oud papier inzamelen om hun clubkas te spekken. Ze moeten eerst het diploma 'veilig papier inzamelen' halen, dat vijf jaar geldig is.
Dat heeft het college van burgermeester en wethouders beslist, meldt Maastricht.gezien.nl. De erkende opleiding bestaat uit een training en een praktijktoets. De kosten - per vrijwilliger zo'n 135 euro - worden door de gemeente vergoed.
Eerder dit jaar raakten twee vrijwilligers gewond tijdens een papierinzameling. Een gebrek aan duidelijke veiligheidsvoorschriften zou de oorzaak zijn geweest. Ook droegen de vrijwilligers geen veiligheidskleding. De firma Van Gansewinkel, die de inzamelvoertuigen ter beschikking stelt, kreeg een boete van de Arbeidsinspectie. Niet veel later maakte de gemeente van Maastricht bekend dat ze de regels van papierinzameling zouden aanscherpen.
Het inzamelen van oud papier is tijdelijk overgenomen door professionals van Van Gansewinkel. De 22 verenigingen die betrokken zijn bij dit project hebben geld ontvangen ter compensatie. Na de opleiding mogen de vrijwilligers zelf weer aan de slag. De Arbeidsinspectie gaat in 2014 'intensief controleren' of alle veiligheidsvoorschriften worden nageleefd.
De bron: http://maastricht.gezien.(...)apier-inzamelen.htmlquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Dat moet van De Speld zijnIk heb als kind zoooo vaak oud papier ingezameld voor school
Niks engs of gevaarlijks aan
*knuffel voor Bluezz* Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, het is allemaal al gezegd en alles lijkt cliché. Fijn dat de band op dit moment zo hecht is in de familie en ik hoop dat het niet tijdelijk is.
Pics?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:26 schreef Myraela het volgende:
Hmm, het deeg is te dun. Maar misschien is dat omdat ik alleen maar de supermarkt variant ken.Maar de vulling maakt alles goed.
Papier dat al lang opgesloten zit kan anders knap gevaarlijk zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Dat moet van De Speld zijnIk heb als kind zoooo vaak oud papier ingezameld voor school
Niks engs of gevaarlijks aan
Jouw broodjes zien er veel mooier uit. Ik ga het zeker nog een keer proberen, dan met gist in plaats van bakpoeder. Ik had geen gist, was uitverkocht online bij de boodschappen bestellen en ik ga de deur niet uit met vuurwerk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:42 schreef MaximusTG het volgende:
Is ook een apart topic over bapao maken.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond komen er wat vrienden langs
Vooraf een aardappelroomsoep met Jacobsschelpen
Hoofdgerecht, in Rioja gestoofde iberico varkenswangetjes, daarbij zeekraal en bloemige aardappels en een salade
Na, 10 soorten kaas met kwetsenbrood, gedroogde vijgen, dadels en abrikozen, walnoten.
Voor de liefhebbers is er ook ijs.
Bij de soep champagne
Bij het hoofdgerecht Rioja
Bij de kaas een belegen port of zoete sherry naar keuze
Ik kom een bad nemen in al die kaas mét portquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoofdgerecht, in Rioja gestoofde iberico varkenswangetjes, daarbij zeekraal en bloemige aardappels en een salade
Na, 10 soorten kaas met kwetsenbrood, gedroogde vijgen, dadels en abrikozen, walnoten.
Bij de soep champagne
Hoe laat werden we ook alweer verwacht?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij de soep champagne
Een hond met smaak.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Gisteren een paar kazen alvast aan het voorproeven geweest.
Eentje, een rauwemelkse schapenkaas smaakte, hoe zal ik het zeggen, wat apart. Niet vies, maar heel anders dan ik ooit een kaas smaakte.
De afsnijdsels en wat restjes daarna matroos hond in de nap gedaan.
Hij proefde de schapenkaas, spuugde die uit en keek me aan, zo van moet ik dat eten?
zo te horen ligt de frontlinie nog bij Millingen. er word wel geknald maar het valt nu nog wel mee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:18 schreef AnneX het volgende:
Zo...in een schoon bed het Nieuwe Jaar in.
De aardappel/zalm salade staat in de koeling.
Aan de overkant van de Lek wordt zwaar geschut afgestoken.
Het lijkt wel oorlog.![]()
Aan alle mensen: een Voorspoedig Jaar gewenst.
afgelopen dagen is hier wel het nodige aan trekvogels over gekomen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er veel en veel minder ganzen dit jaar? Vorig jaar rond deze tijd vlogen er tienduizenden de grens over door het geknal. Nu vrijwel geen. Er vliegen wel wat ganzen, maar veel minder
Ze zitten nog in het noorden bedoel je?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:36 schreef z80 het volgende:
[..]
afgelopen dagen is hier wel het nodige aan trekvogels over gekomen.
maar dit jaar is het nog niet echt koud geweest. als het begint te vriezen zullen er nog wel meer vogels over komen.
ja. er is nog genoeg eten te vinden en koud is het ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze zitten nog in het noorden bedoel je?
Zien er beter gevuld uit dan die van de supermarktquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kreeg het niet echt mooi op de foto.De achterste is met een kip saté vulling en de voorste met een gehaktvulling.
[ afbeelding ]
Nou inderdaad, want dat is meer deeg dan vulling!!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zien er beter gevuld uit dan die van de supermarkt![]()
A hole lot of lovinnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Het heeft ook wel wat, B, contact op die manier. Het toevoegen van foto's ipv ze op facebook te plaatsen, de handgeschreven brief ipv een e-mailtje etc.
Wij luisteren (zingen mee met) de top2000Lekker koken, er staat een appeltaartje in de oven voor straks bij het toetje.
Ik had hier iets heel doms neergezet en nu weer verwijderdquote:
Wat, wat, wat?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik had hier iets heel doms neergezet en nu weer verwijderd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Als iemand iets als 'laat maar' typt dan kan ik het niet laten om te kijken wat er stondquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Ships soms zou ik nog wel dat blauwe kleurtje willen hebben om dat te kunnen zien
Ik verander overigens ook zo vaak en haal hele posts weg.
Al zijn die door best wat mensen toch te zien![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:12 schreef Bluezz het volgende:
Over een goed uiteinde gesproken Sun, letterlijk en figuurlijk
Gezellige avond! x
Xientje heeft ook na veel lokken van ons een paar hapje gegeten, even een paar aaitjes en is ze weer gauw in haar veiligste schuilplaats voor vanavond gegaan : beneden in de gangkast die we maar op een kiertje openlaten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:58 schreef borisz het volgende:
Poes is even beneden. Het is nu even rustig buiten.
Vanavond lekker thuis. Vindt het prima zo. Lekkere hapjes en een drupje.
Op naar 2014.
Beignet, geen flap!.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:17 schreef Bluezz het volgende:
En dan mag ik nu eindelijk een lekkere appelflapperdeflap bij de thee![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:26 schreef Bluezz het volgende:
We zijn vanavond lekker met zijn tweetjes. Kinderen zijn er dit jaar voor het eerst niet, zoon F. moet werken.
Maar toch 2 oliebollekes en 2 appelbeignets gehaald. Lekker straks op tafel tijdens de borrel met een laag poedersuiker. Kaarsjes aan en zuks.
Zo weinig ik met kerst heb zoveel heb ik met zo'n oud en nieuw. Gezelligheid
#gek
En net een lekkere lange brief naar Q geschreven.
Ouderwets met de hand. Met leuke foto's van het verjaarsfeestje van zijn neefje J. maar ook de rouwkaart van zijn Tante T.
Ik geloof dat ik het wel goed kan afsluiten zo, dit bewogen jaar.
Vooral veel lief dan maar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:03 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Laten we er een leuk jaar van maken hier in CUL met lief ende leed
Ik ben hier nu, dus dat komt goed.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:03 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Laten we er een leuk jaar van maken hier in CUL met lief ende leed
Woon je op Texel of ben je er alleen op vakantie? Ik ben helemaal weg van Texelquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier op Texel valt het allemaal erg mee met het geknal. Wat er is is niet iets waar Sam erg van schrikt gelukkig.
Iedereen vast maar een goed uiteinde gewenst, wat dat ook mag betekenen
Overigens is er vandaag alleen maar harde poep gesignaleerd![]()
Nee, vakantiequote:Op woensdag 1 januari 2014 01:27 schreef morgane het volgende:
[..]
Woon je op Texel of ben je er alleen op vakantie? Ik ben helemaal weg van Texel
Ik vind het in de winter niet heel sfeervol op de een of andere manier... we zaten ooit in zo'n huisje in een park op texel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee, vakantieHet is niet mijn favo waddeneiland, maar wel heel leuk
Ik vind het strand en de slufter zo mooi in de winterquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het in de winter niet heel sfeervol op de een of andere manier... we zaten ooit in zo'n huisje in een park op texel.
En 2 jaar geleden in een gewoon woonhuis in het voorjaar.
Wát een verschil!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:01 schreef borisz het volgende:
Nog nooit op Texel geweest. Moet natuurlijk ooit wel eens een bezoekje brengen aan de brouwerij daar.
En lamsvlees inslaan.![]()
Ik was het 3x dit jaar, dankje...quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:57 schreef golfer het volgende:
En wordt 2014 het jaar waarin je niet minimaal 1x per week ziek, zwak of misselijk bent en ga je wat aan jouw eetgewoontes veranderen en minder snacken en junkfood eten, FFT?
Een gezond 2014 gewenst!
Ik was ook net matroos hond naar buiten toen de croissants een laatste keer rezen, 1 oudere meneer tegen gekomen die me vrolijk een gelukkig nieuwjaar wensde (wenste? wons?)quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 3 kwartier gewandeld en ben 1 mevrouw met een hond tegen gekomenMaar dat was rustig!
Is het gemakkelijkste ijs dat er is, mits je een ijsmachine hebtquote:Op woensdag 1 januari 2014 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk Piet dat je uitdeelt!
Ik ben al zolang benieuwd naar je aardbeiensorbetijs, hou er van en zelfgemaakt lijkt me fantastisch![]()
Lees over brandweer wat bekogeld is met zwaar vuurwerk, glas en stenen tijdens bluswerk.... Niet normaal. Waarom??
Omdat regelmatig blijkt dat er echt een grote groep idioten rondloopt in dit land.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk Piet dat je uitdeelt!
Ik ben al zolang benieuwd naar je aardbeiensorbetijs, hou er van en zelfgemaakt lijkt me fantastisch![]()
Lees over brandweer wat bekogeld is met zwaar vuurwerk, glas en stenen tijdens bluswerk.... Niet normaal. Waarom??
quote:Op woensdag 1 januari 2014 07:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik was het 3x dit jaar, dankje...
Ik hou t voortaan voor me als ik me zo voel, das beter.
heujjquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:28 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen. Kort maar goed geslapen. Rondje met Sam was ook erg rustig. En Sam is officieel genezen
Dat komt omdat jullie dit al jaren denken en als ik ziek ben kom ik daar natuurlijk niet vanafquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]lijkt me goed, want ik heb ook een beetje het gevoel dat je steeds maar ziek zwak en misselijk bent. Als dat beeld niet klopt alleen maar goed natuurlijk.
Was ie erg vermagerd? Verwen em maar goedquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanmiddag eens hier het strand op lopen voor de nieuwjaarsduik (kijken natuurlijk)
Er ligt iemand heel hongerig te wezen in de keukenVandaag langzaamaan beginnen met zijn eigen voer er weer door te mengen, dat durf ik nu wel aan. En misschien vanavond weer een kauwoor of zo geven.
Nee het komt omdat je bijna elke week wel iets meldt van duizeligheid, vermoeidheid, ziekte.. dan ontstaat er een beeld.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie dit al jaren denken en als ik ziek ben kom ik daar natuurlijk niet vanaf![]()
Eerste 7 maanden dit jaar nergens last van gehad, laatste maanden 3x achter elkaar virus te pakken. Baal ik zelf ook echt van hoor. Maar vannacht/vanochtend geen rare dingen en op naar weer 7 maanden virusvrij
Haha nee hoor, hij heeft genoeg reservesquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was ie erg vermagerd? Verwen em maar goed
Serieus echt niet hoor! Of been stoten of iets laten vallen moeten jullie meetellenquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee het komt omdat je bijna elke week wel iets meldt van duizeligheid, vermoeidheid, ziekte.. dan ontstaat er een beeld.
Stapelt er wel bij op jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Serieus echt niet hoor! Of been stoten of iets laten vallen moeten jullie meetellen
Ja pfff dan mis je 6 andere dagen van de week ook wat. Valt nog mee dusquote:
Ik heb dat beeld ook wel, FFT, je bent heel vaak niet echt lekker. Niet dat het erg is dat je dat meldt oid, moet gewoon kunnen, maar het lijkt me vooral vervelend voor jezelf. Nu op naar een nieuwjaar zonder vervelende griepjes, virussen, gestoten tenen of andere kwaaltjes (geldt voor iedereenquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Serieus echt niet hoor! Of been stoten of iets laten vallen moeten jullie meetellen
Ik heb ergens een trailer gezien. Weet niet of me dat heel erg kan gaan boeien eigenlijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:15 schreef minilot het volgende:
Nu heb ik koude vingers joh!
Vanavond trouwens naar het eerste deel van Nymphomaniac in de bios, de nieuwe rare en nogal blote film van Lars von Trier. Zeer benieuwd! Ik hou heel veel van Lars von Trier
Waarom sta je dan buiten te fokken gekkiequote:Op woensdag 1 januari 2014 12:15 schreef minilot het volgende:
Vanavond trouwens naar het eerste deel van Nymphomaniac in de bios, de nieuwe rare en nogal blote film van Lars von Trier. Zeer benieuwd! Ik hou heel veel van Lars von Trier
Thanks! Dat ja, ik vind t vooral zelf vervelend. En mini heeft gelijk; door mijn B12 tekort pak ik sneller virussen op. Mijn lichaam neemt t niet op.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dat beeld ook wel, FFT, je bent heel vaak niet echt lekker. Niet dat het erg is dat je dat meldt oid, moet gewoon kunnen, maar het lijkt me vooral vervelend voor jezelf. Nu op naar een nieuwjaar zonder vervelende griepjes, virussen, gestoten tenen of andere kwaaltjes (geldt voor iedereen)
Klinkt ook blootquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:15 schreef minilot het volgende:
Staat bij ons op het nog te zien lijstje, deel 2 binnenkort ook.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:15 schreef minilot het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:45 schreef borisz het volgende:
Joop van Zijl stopt ermee.![]()
Hoe moeten we dan een nieuw jaar beginnen?
Weer niet gelukt mee te doen dit jaar?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Zo ff live meekijken via de beachcam op het strand hier in Bloemendaal naar de duik!
http://www.reddingsbrigade-bloemendaal.nl/beachcam.html
Nee, schoondochter L. waarmee dit zou gedaan worden had weer een smoes verzonnen.Ze is zwanger.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weer niet gelukt mee te doen dit jaar?
Die schijtsmoesjes altijdquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, schoondochter L. waarmee dit zou gedaan worden had weer een smoes verzonnen.Ze is zwanger.
Het wordt een running gagquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Weer niet gelukt mee te doen dit jaar?
Hier ook traditie op 1 januari. Verder interesseren mij die springende jochies niet zo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:27 schreef borisz het volgende:
Het is zondag idd.
Hier staat Garmisch op. Skispringen.
30x bedoel jequote:Op woensdag 1 januari 2014 07:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik was het 3x dit jaar, dankje...
Ik hou t voortaan voor me als ik me zo voel, das beter.
Wij hadden ook familiebezoek vandaag en uiteraard eerst gekeken hoe laat het schansspringen begon zodat we dat daar op tv konden volgenquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:27 schreef borisz het volgende:
Het is zondag idd.
Hier staat Garmisch op. Skispringen. Leuke sport altijd, ook de andere dagen van het jaar.
'daar op tv', dus bij familie, niet thuisquote:
BBCquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou eigenlijk echt niet weten waarom we een tv zouden moeten hebben. Serieus
Goed punt, maar ook daarvan kan je online de meest mooie programma's kijken.quote:
Mijn TV abonnement is miskoop van het jaar 2013quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Op een groot beeldscherm kijkt dat wel lekkerder, de natuurseries in HD zijn prachtigquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed punt, maar ook daarvan kan je online de meest mooie programma's kijken.
Om fatsoenlijk Sport te kunnen kijkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Isabeau het volgende:
ik "mag" morgen weer beginnen. eerst een rondje handjes geven. daarna de mailbox doorspitten om vervolgens de logfiles van de firewalls door te kijken op gekke dingen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik merk dat ik sta te popelen om aan het werk te gaan bij de chipsbakker![]()
Beter relax ik nog ff een paar dagen. Eigenlijk zou ik morgen alweer aan de slag kunnen.
Ik kijk geen sportquote:
Daar zijn mooie tools voor die alarmen genereren en rapportages makenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:31 schreef z80 het volgende:
[..]
ik "mag" morgen weer beginnen. eerst een rondje handjes geven. daarna de mailbox doorspitten om vervolgens de logfiles van de firewalls door te kijken op gekke dingen.
TV is voor mij sport en actualiteitquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk geen sportBehalve schansspringen op 1 januari
Mijn moeder bleef maar zeggen dat ik darten moest kijken vanavondquote:
Ik moet ineens aan die Jiskefet sketch denken over de "gebeurtenissen" waar je de studio met een journalist in het veld ziet praten die de hele tijd over de gebeurtenis heeft, zonder dat er duidelijk wordt waar het om gaatquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
TV is voor mij sport en actualiteit.
.
Had een paar projecten terug een stel collegas die over niets anders konden praten dan foeballuh, kreeg het niet aan het verstand dat mij dat geheel niet interreseertquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder bleef maar zeggen dat ik darten moest kijken vanavondTot ik maar heel duidelijk zei dat darten me echt he-le-maal niets interesseert.
klopt. maar de rapporten moeten wel doorgekeken worden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar zijn mooie tools voor die alarmen genereren en rapportages maken
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had een paar projecten terug een stel collegas die over niets anders konden praten dan foeballuh, kreeg het niet aan het verstand dat mij dat geheel niet interreseert
Ik ben meer van de geblondeerde trutjes met gebroken polsjesquote:
Ben jij degene 'on top' in je relatie?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben meer van de geblondeerde trutjes met gebroken polsjes
loop ik in ieder geval geen risicoquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben meer van de geblondeerde trutjes met gebroken polsjes
De voor en nabeschouwingen laat ik altijd voor wat ze zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan die Jiskefet sketch denken over de "gebeurtenissen" waar je de studio met een journalist in het veld ziet praten die de hele tijd over de gebeurtenis heeft, zonder dat er duidelijk wordt waar het om gaat
En wat wil je met deze linkdump zeggenquote:
Lekker he? Ik heb ook zin om te werken morgenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik merk dat ik sta te popelen om aan het werk te gaan bij de chipsbakker![]()
Beter relax ik nog ff een paar dagen. Eigenlijk zou ik morgen alweer aan de slag kunnen.
het is een vraag over fast food versus gezond voedsel!Dus culinairquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat wil je met deze linkdump zeggen
Herstellend van wat??quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef sararaats het volgende:
Ik mag vrijdag weer naar de cafetaria![]()
Vorige week was ik te ziek en ben herstellende. Neus is nog kapotski
Ik nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker he? Ik heb ook zin om te werken morgen
Belonings- en hedonistisch systeem van onze hersenen.quote:
Daarom eet ik weinig fast-foodquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Belonings- en hedonistisch systeem van onze hersenen.
Zogenaamde Fast Food, door ingenieurs en chemici speciaal gefabriceerd om je er méér van te laten eten, stimuleren het brein veel en veel meer dan het natuurlijke voedsel waar me mee geevolueerd zijn.
Helaas heeft voedsel tegenwoordig weinig meer te maken met jezelf brandstof geven om te overleven, maar is het meer (zelf)stimulatie van de genotsreceptoren in je hersenen. En daar willen we er zoveel van hebben dat we chronisch te veel eten, met overgewicht tot gevolg.
Een soort masturbatie? Qua zelfstimulatie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
Zogenaamde Fast Food, door ingenieurs en chemici speciaal gefabriceerd om je er méér van te laten eten, stimuleren het brein veel en veel meer dan het natuurlijke voedsel waar me mee geevolueerd zijn.
Helaas heeft voedsel tegenwoordig weinig meer te maken met jezelf brandstof geven om te overleven, maar is het meer (zelf)stimulatie van de genotsreceptoren in je hersenen. En daar willen we er zoveel van hebben dat we chronisch te veel eten, met overgewicht tot gevolg.
Daar kun je het wel mee vergelijken. Of met een lijntje coke snuiven. Het dient geen enkel ander doel dan jezelf genot geven (ten koste van een blubberbuik en een enkeltje hart- en vaatziekten + diabetes).quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Een soort masturbatie? Qua zelfstimulatie?
Awesome!quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat bij ons op het nog te zien lijstje, deel 2 binnenkort ook.
Ben benieuwd wat je er van vindt.
Die van mij ging om 5:10 uur.quote:
Buck Dich!quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Die van mij ging om 5:10 uur.![]()
Rammstein geluisterd op de fiets, dat hielp. (Heb heel knusse oorwarmers uit de Efteling, en vond het toch wel een lollig idee dat daaronder stiekem vieze Duiters heel hard in mijn oren blèrden).
Of anders gezegd, het is gewoon lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rammsteinquote:Op donderdag 2 januari 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Die van mij ging om 5:10 uur.![]()
Rammstein geluisterd op de fiets, dat hielp. (Heb heel knusse oorwarmers uit de Efteling, en vond het toch wel een lollig idee dat daaronder stiekem vieze Duiters heel hard in mijn oren blèrden).
Mooie review tnx!quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Awesome!![]()
Je moet ervan houden hoor, maar ik vond het echt een verrukkelijk film! Wonderschone scène's, beetje duister, beetje lief, best wel grappig ook zelfs! Raamvertelling voelt heel gedragen en geforceerd maar dat draagt wel bij aan de vreemde sfeer van de film.
Ik kan al met al niet wachten tot deel twee in de bios komt! *stuiter*.
Zorg wel dat je op tijd bent als je er naartoe gaat. De opening is zó fijn. Eerst ongemakkelijk lang zwart beeld, met prikkelende geluiden, dan tergend langzame maar subliem mooie beelden van details van een regenachtige straat en dan Charlotte Gainsbourg () doodstil en bebloed op de stoep en dan BAM! knalt Rammstein erin.
Smullen![]()
Het was helemaal niet zo shockerend (zeker in vergelijking met Von Triers 'Antichrist' - dat trok zelfs ik niet zo best) en ook helemaal niet zo expliciet (deze versie in elk geval), er zaten veel heel tedere momenten in en de scène met Uma Thurman was echt waanzinnig ongemakkelijk en hilarisch tegelijk. Gaat dat zien!
Mijn kop begint een beetje normaal te doen en het is gelukkig niet heel druk dus we zijn hier ook relaxed bezig met opstarten. Best prettig zo. Muziekje aan. Kannetje water erbij.quote:
Nergens voor nodig hoorquote:
Brood & gezond beleg (jullie hebben toch wel een koelkast?) bij het winkelcentrum kopenquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan trouwens wel goed merken dat ik geen Wiener Melange (enige koffie die te zuipen is bij ons) drink vandaag. Normaal gesproken zit me daar een suiker in waardoor ik minder trek heb. Nu heb ik gewoon hongerEn geen brood bij me dus afhankelijk van winkelcentrum of benzinepomp
Gewoon brood van huis meenemen. Als ik langs de bakker ben geweestquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Brood & gezond beleg (jullie hebben toch wel een koelkast?) bij het winkelcentrum kopen
Klopt, 't is ook lekker en daarom blijf je dooreten zonder dat je lichaam het voedsel ook daadwerkelijk nodig heeftquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of anders gezegd, het is gewoon lekker
MrX kan weer meer spul verzamelen en het nu netjes in de kast opbergenquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:36 schreef AnneX het volgende:
Een nieuw jaar en een nieuwe kast in huismet deuren en laden.
"Wat je niet ziet, dat is er niet "![]()
# opgeruimd staat netjes.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:14 schreef AnneX het volgende:
Spullen zijn balast ...Zennnnn
Alleen heeft mn.X dit nog niet door...
en koop ik de kast eromheen...
Het lijkt hier wel een studentenkamer![]()
Ha! Heel herkenbaar! Toen ik ik oktober verhuisde pasten (afgezien boeken en etenswaren voor de voorraadkast) al mijn persoonlijke bezittingen na een woeste opruimbeurt precies in twee kleine verhuisdozen. Ik heb niks met spullen, echt niks.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:14 schreef AnneX het volgende:
Spullen zijn balast ...Zennnnn
Alleen heeft mn.X dit nog niet door...
Idem. Voor mij tijd voor een maandje (of meer) intermittent fasting, want dat voelt me een partij lekker, en het werkt als een tiet en ik heb de komende paar weken toch weinig sociale verplichtingen die het lastig maken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
Weegschaal en lijf vonden de kerstdagen en O&N toch minder prettig geloof ikEens kijken of ik de komende dagen eens flink gezonde dingen kan eten.
Oo, echt? Ik kijk thuis juist nooit films. (Pathé-pasje voor onbeperkt naar alle reguliere films en twee keer per maand ofzo een filmhuis-film in een kleinere bios.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooie review tnx!
Alleen gaan wij nooit (meer) naar de bioscoop dus kijken m thuis
Begin wel trek te krijgen ja. Zo naar huis (was nogal een lange eerste werkdag van 2014quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:22 schreef Jimbo het volgende:
Jullie ook zn honger
het is al bijna 5 uur, etenstijd
Altijd goed een curryquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Begin wel trek te krijgen ja. Zo naar huis (was nogal een lange eerste werkdag van 2014) en dan 'kip harra masala' maken uit een Indiaas kookboekje dat ik recent kreeg. Ben benieuwd! Groenig prutje.
quote:De Amerikaanse supermarktketen Walmart heeft in China een partij ezelvlees teruggehaald nadat er vos in verwerkt was.
Het schandaal doet denken aan de verwerking van paardenvlees in rundvlees, waar een groot aantal Europese landen vorig jaar mee te maken kregen.
Compenseren
Walmart, de grootste retailer in de wereld, heeft bij de filialen in Jinan in het oosten van China burgers gemaakt van ezelvlees teruggehaald nadat een inspectiedienst van de overheid meldde dat de burgers gemaakt zijn van vossenvlees. Walmart belooft de klanten te compenseren, meldt de Financial Times.
Het vlees van een vos kost ongeveer $1 per kilo in Jinan en is daarmee fors goedkoper dan ezelvlees, dat in bepaalde delen van China geldt als een populaire snack.
'Diep geschokt'
Walmart zegt 'diep geschokt' te zijn door het voedselschandaal en zegt juridische stappen te ondernemen tegen de leverancier van de burgers van ezelvlees.
In China is Walmart de derde exploitant van hypermarkten, gemeten naar marktaandeel, aldus Euromonitor International. Het bedrijf is van plan 110 nieuwe vestigingen te openen in de komende jaren.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef minilot het volgende:
O, ik had laatst sloppy joe-saus in een maistortilla, dat werkte ook goed.
Ik gebruikte dit recept: http://www.kayotic.nl/blog/dutch-girls-all-american-sloppy-joes - was goed te pruimen!![]()
quote:
Ja, ze hadden beter hond dan vos kunnen nemen.quote:
Hoe gaat het met jou en Bloes eigenlijk? Na al die heftigheid?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze hadden beter hond dan vos kunnen nemen.
B. is vandaag weer aan het werk gegaan en ik ga morgen weer mijn vrijwilligerswerk doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:59 schreef minilot het volgende:
Hoe gaat het met jou en Bloes eigenlijk? Na al die heftigheid?
Tuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:06 schreef golfer het volgende:
Zussie is nog wel volop aanwezig in onze gedachtes, maar dat lijkt mij normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef minilot het volgende:
Ouders-update..Goed van ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik had er een jaar of tien geleden zo genoeg van dat ik me voorgenomen heb nooit meer met de trein te reizen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef golfer het volgende:
N.S. 2014 update: het is ze op de eerste werkdag van B. in 2014 alweer gelukt om met 35 minuten vertraging vanuit Amsterdam naar Bloemendaal te rijden.
En waar je vandaan moet komenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:31 schreef Iwanius het volgende:
Een auto is bijna altijd de makkelijkste keuze alleen soms wil het OV weleens iets sneller en makkelijker zijn om ergens in de stad te komen. Kwestie van waar je moet zijn.
Teylers is gaaf! Balen Bluezz!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Teylers.
Het ergste vind ik dat elkaar naar binnen proppen omdat de deur niet eens dicht kan.
Heb je geluk en rijdt er iets sta je als haringen in een ton. Als je dan eenmaal rijdt ben ik wel blij, maar vanavond stonden we ook nog na de 1e stop ergens midden tussen 2 stations stil omdat er een rood sein was en maar 1 spoor beschikbaar is. En je staat zo dicht op elkaar dat ik het een beetje vies vind worre![]()
Maar ik heb geen alternatief.
Ja de bus maar dat is duurder en de auto is met die file geen optie.
Ben blij dat ik werk heb en ach... er waren in het verleden ergere treinreizen denk ik dan maar
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef minilot het volgende:
Ouders-update..Goed van jou & oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanochtend vroeg veel erover verteld op mn werk, praten praten praten praten. Dat is fijn en ik heb empathische collega's (is ook logisch als je op zo'n onco-poli werkt) die doorvragen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:59 schreef minilot het volgende:
Hoe gaat het met jou en Bloes eigenlijk? Na al die heftigheid?
Dat is zeker een goed begin!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Goed voornemen voor dit jaar is meer koken. Gelijk begonnen en al gegeten![]()
Grote pan macaroni met groenten, tomatensaus en chorizo.
Ook gelijk 3 bakjes voor in de vriezer en koelkast en een portie voor de buurvrouw gemaakt.
Goed begonnen al vind ik zelf
Datzelfde had ik met de auto. Was strontziek van het asociale rijgedrag en alle files en de bijbehorende vertragingen. Trein bevalt mij veel beter, mede doordat ik vlakbij een station woon die aan een voor mij perfect traject ligt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had er een jaar of tien geleden zo genoeg van dat ik me voorgenomen heb nooit meer met de trein te reizen.
als ik aan IF ga doen ben ik niet te genieten. daar kan zelf goede koffie niets aan veranderen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Idem. Voor mij tijd voor een maandje (of meer) intermittent fasting, want dat voelt me een partij lekker, en het werkt als een tiet en ik heb de komende paar weken toch weinig sociale verplichtingen die het lastig maken.![]()
Jij ook succes ermee P!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |