Nog leuke plannen voor O&N? Of gewoon lekker avondje thuisblijven?quote:
quote:
Lijkt me verstandig.quote:Op maandag 30 december 2013 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen de dierenarts toch maar even bellen. Vind het niet snel genoeg beter gaan met Sam. Hij is niet ziek maar heeft nu wel al 3 dagen diarree en dat is lang vind ik.
Ik vond dat stukje op de boot wel errug lang duren andersquote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Net life of Pi zitten kijken, wat een mooie film
Ja dat is niet goed.quote:Op maandag 30 december 2013 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen de dierenarts toch maar even bellen. Vind het niet snel genoeg beter gaan met Sam. Hij is niet ziek maar heeft nu wel al 3 dagen diarree en dat is lang vind ik.
Ja dat wel. Maar hij droogt natuurlijk wel wat uit, want hij houdt bijna geen vocht vast zo.quote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is niet goed.
Drinkt ie wel?
quote:Op maandag 30 december 2013 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen, zie als een berg tegen morgen op
Ja blijkt best ernstig te zijn he..quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef golfer het volgende:
Dat is toch wel wat anders dan de eerste berichten over lichte verwondingen bij een ski-ongeluk van Michael Schumacher.
Dat komt het altijd, FFTquote:Op maandag 30 december 2013 09:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ken de term ziek = ziek maar dit komt wel heel slecht uit.
Wrong smilie denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 07:20 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G; veel sterkte gewenst deze dag
Oh dat viel me idd niet eens op, idd foute smiley!quote:Op maandag 30 december 2013 10:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wrong smilie denk ik
Jij beterschap, komt rottig uit zeg!
Die kun je vragen te binden tot een " verticaal" / liggend boeket, als je toelicht waarvoor.quote:Op maandag 30 december 2013 10:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo even een mooie bos wit/blauwe blommen met lange stelen voor op de kist uitzoeken.
Dan om half 2 Zoon F. halen van station, die zit dan nog ff een uurtje bij ons in de auto. Fijn om ff zo close te zijn met zijn 3tjes.
Ja was ik ook van planquote:Op maandag 30 december 2013 10:58 schreef AnneX het volgende:
Die kun je vragen te binden tot een " verticaal" / liggend boeket, als je toelicht waarvoor.
Sterkte!
Ik denk aan julliequote:Op maandag 30 december 2013 11:56 schreef golfer het volgende:
Dank allen. Het zal een zwaar middagje worden, maar we laten de emoties gewoon spontaan komen.
Wel goed dat je gegaan bent hoor! Hoe was het voor je nieuwe collega?quote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Weer culinair bezig iedereen![]()
Was 11u op kantoor. Met 4 molletjes en een ibu nog steeds pijn en duizelig maar heb het volgehouden. De kerstrelatiegeschenken werden verdeeld en ik kreeg een vogelhuisje met eten erin maar manager wilde graag met mij ruilen en nu heb ik een pastamachine![]()
Ja manager kookt nooit dus die stond zo (:{) naar het apparaat te kijkenquote:Op maandag 30 december 2013 18:11 schreef Sarabi het volgende:
Goede ruil FFT
Beetje laat maar toch nog sterkte B & G
Ze zei dat ze het al heel leuk vond, ze is echt geïnteresseerd. De eerste maand is het vooral met mij meekijken want het is veel wat ze moet leren. Maar ze waardeerden het gelukkig wel dat ik er wasquote:Op maandag 30 december 2013 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel goed dat je gegaan bent hoor! Hoe was het voor je nieuwe collega?
En pastamachine: tof!
Klinkt als een afscheid zoals zij die zou willen en wat een mensen! Wat lief ook dat AnneX er was! Quelle une surprisequote:Op maandag 30 december 2013 18:50 schreef golfer het volgende:
We zijn weer terug.
Zelf nog een laatste blik op haar geworpen en de kist gesloten. Daarna bloemen en foto op de kist en alle gelegenheid om eerst even met alleen de naaste familie bij haar te zijn. Daarna zaal open en overweldigende belangstelling. Wel ongeveer 100 mensen en daar tussen een stel lieve dierbaren, waaronder AnneX.![]()
Mooie, ontroerende praatjes van zussen en dochter en toepasselijke muziek.
Daarna geheel in haar stijl aan de wijn/bier/knabbels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |