Nog leuke plannen voor O&N? Of gewoon lekker avondje thuisblijven?quote:
quote:
Lijkt me verstandig.quote:Op maandag 30 december 2013 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen de dierenarts toch maar even bellen. Vind het niet snel genoeg beter gaan met Sam. Hij is niet ziek maar heeft nu wel al 3 dagen diarree en dat is lang vind ik.
Ik vond dat stukje op de boot wel errug lang duren andersquote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Net life of Pi zitten kijken, wat een mooie film
Ja dat is niet goed.quote:Op maandag 30 december 2013 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen de dierenarts toch maar even bellen. Vind het niet snel genoeg beter gaan met Sam. Hij is niet ziek maar heeft nu wel al 3 dagen diarree en dat is lang vind ik.
Ja dat wel. Maar hij droogt natuurlijk wel wat uit, want hij houdt bijna geen vocht vast zo.quote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is niet goed.
Drinkt ie wel?
quote:Op maandag 30 december 2013 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen, zie als een berg tegen morgen op
Ja blijkt best ernstig te zijn he..quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef golfer het volgende:
Dat is toch wel wat anders dan de eerste berichten over lichte verwondingen bij een ski-ongeluk van Michael Schumacher.
Dat komt het altijd, FFTquote:Op maandag 30 december 2013 09:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ken de term ziek = ziek maar dit komt wel heel slecht uit.
Wrong smilie denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 07:20 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G; veel sterkte gewenst deze dag
Oh dat viel me idd niet eens op, idd foute smiley!quote:Op maandag 30 december 2013 10:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wrong smilie denk ik
Jij beterschap, komt rottig uit zeg!
Die kun je vragen te binden tot een " verticaal" / liggend boeket, als je toelicht waarvoor.quote:Op maandag 30 december 2013 10:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo even een mooie bos wit/blauwe blommen met lange stelen voor op de kist uitzoeken.
Dan om half 2 Zoon F. halen van station, die zit dan nog ff een uurtje bij ons in de auto. Fijn om ff zo close te zijn met zijn 3tjes.
Ja was ik ook van planquote:Op maandag 30 december 2013 10:58 schreef AnneX het volgende:
Die kun je vragen te binden tot een " verticaal" / liggend boeket, als je toelicht waarvoor.
Sterkte!
Ik denk aan julliequote:Op maandag 30 december 2013 11:56 schreef golfer het volgende:
Dank allen. Het zal een zwaar middagje worden, maar we laten de emoties gewoon spontaan komen.
Wel goed dat je gegaan bent hoor! Hoe was het voor je nieuwe collega?quote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Weer culinair bezig iedereen![]()
Was 11u op kantoor. Met 4 molletjes en een ibu nog steeds pijn en duizelig maar heb het volgehouden. De kerstrelatiegeschenken werden verdeeld en ik kreeg een vogelhuisje met eten erin maar manager wilde graag met mij ruilen en nu heb ik een pastamachine![]()
Ja manager kookt nooit dus die stond zo (:{) naar het apparaat te kijkenquote:Op maandag 30 december 2013 18:11 schreef Sarabi het volgende:
Goede ruil FFT
Beetje laat maar toch nog sterkte B & G
Ze zei dat ze het al heel leuk vond, ze is echt geïnteresseerd. De eerste maand is het vooral met mij meekijken want het is veel wat ze moet leren. Maar ze waardeerden het gelukkig wel dat ik er wasquote:Op maandag 30 december 2013 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel goed dat je gegaan bent hoor! Hoe was het voor je nieuwe collega?
En pastamachine: tof!
Klinkt als een afscheid zoals zij die zou willen en wat een mensen! Wat lief ook dat AnneX er was! Quelle une surprisequote:Op maandag 30 december 2013 18:50 schreef golfer het volgende:
We zijn weer terug.
Zelf nog een laatste blik op haar geworpen en de kist gesloten. Daarna bloemen en foto op de kist en alle gelegenheid om eerst even met alleen de naaste familie bij haar te zijn. Daarna zaal open en overweldigende belangstelling. Wel ongeveer 100 mensen en daar tussen een stel lieve dierbaren, waaronder AnneX.![]()
Mooie, ontroerende praatjes van zussen en dochter en toepasselijke muziek.
Daarna geheel in haar stijl aan de wijn/bier/knabbels.
Yes alleen weet niet officieel omdat degene die weg is tijdelijk weg is. Zit fulltime op een project wat ongeveer 1,5 jaar gaat duren.quote:Op maandag 30 december 2013 19:27 schreef AnneX het volgende:
Als jij een vervanger hebt, FFT...stroom je door naar de volgende functie van
degeen die weggaat?
Klinkt goed! Sowieso vind ik macaroni erg lekker, vooral met chorizo, paprika en tomatensaus. Hmm, tijd om weer een keer een pan te maken en een aantal bakjes in te vriezenquote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef AnneX het volgende:
Sjonge...toch even melden dat de saus errug goed is uitgevallen met een
kleine theelepel (zelfgemaakte) 5-spice kruiden van haar![]()
http://www.kayotic.nl/blog/five-spice-blend
Dank. het was heftig (vooral voor de uitvaart, het sluiten van de kistquote:Op maandag 30 december 2013 19:27 schreef AnneX het volgende:
Tja, op Goeree had ik niet gedaan.
Jullie hebben reëel en liefdevol gesproken, de manager én de Zussies en
Dochter.
Is ook gewoon een enorme achtbaan zo'n week na een overlijden. Klinkt iig alsof het voor jullie goed verlopen is. Fijn dat te horen. Nu genieten van je verdiende rustdagen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dank. het was heftig (vooral voor de uitvaart, het sluiten van de kistzo onherroepelijk zo definitief) maar goed en mooi en van alle kanten werd haar leven zo goed belicht en de reunie erna was ook erg fijn, mensen die je weer na jaaaaaaren spreekt.
En dat jij er was AX was een fijne verrassing.
Net als die van mijn vriendinnetje L.
Heb een soort korte migraine-aanval gehad vlak na we weggingen, nu ben ik er wel weer.
2 dagen bijkomen dan weer een dagje werken
Dit gelezen en even naar de Buren gelopen.quote:
De gebakjes lopen nog redelijk relaxed rond in huis. Dat is vanavond ook afgelopen. Die komen na 02:00 weer onder het bed vandaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:25 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt lekker en gezellig
Klotevuurwerk, Xena is zoooo bang, heeft zich verscholen in een ongebruikte kattenbak en sluipt met buik plat over de grond van het ene hoekje naar het andere
Vorig jaar zat ze in de wc verstopt tussen de wc rollenquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
De gebakjes lopen nog redelijk relaxed rond in huis. Dat is vanavond ook afgelopen. Die komen na 02:00 weer onder het bed vandaan
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ze in de wc verstopt tussen de wc rollen
quote:Vanaf 1 januari 2014 mogen vrijwilligers van verenigingen in Maastricht niet zomaar meer oud papier inzamelen om hun clubkas te spekken. Ze moeten eerst het diploma 'veilig papier inzamelen' halen, dat vijf jaar geldig is.
Dat heeft het college van burgermeester en wethouders beslist, meldt Maastricht.gezien.nl. De erkende opleiding bestaat uit een training en een praktijktoets. De kosten - per vrijwilliger zo'n 135 euro - worden door de gemeente vergoed.
Eerder dit jaar raakten twee vrijwilligers gewond tijdens een papierinzameling. Een gebrek aan duidelijke veiligheidsvoorschriften zou de oorzaak zijn geweest. Ook droegen de vrijwilligers geen veiligheidskleding. De firma Van Gansewinkel, die de inzamelvoertuigen ter beschikking stelt, kreeg een boete van de Arbeidsinspectie. Niet veel later maakte de gemeente van Maastricht bekend dat ze de regels van papierinzameling zouden aanscherpen.
Het inzamelen van oud papier is tijdelijk overgenomen door professionals van Van Gansewinkel. De 22 verenigingen die betrokken zijn bij dit project hebben geld ontvangen ter compensatie. Na de opleiding mogen de vrijwilligers zelf weer aan de slag. De Arbeidsinspectie gaat in 2014 'intensief controleren' of alle veiligheidsvoorschriften worden nageleefd.
De bron: http://maastricht.gezien.(...)apier-inzamelen.htmlquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Dat moet van De Speld zijnIk heb als kind zoooo vaak oud papier ingezameld voor school
Niks engs of gevaarlijks aan
*knuffel voor Bluezz* Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, het is allemaal al gezegd en alles lijkt cliché. Fijn dat de band op dit moment zo hecht is in de familie en ik hoop dat het niet tijdelijk is.
Pics?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:26 schreef Myraela het volgende:
Hmm, het deeg is te dun. Maar misschien is dat omdat ik alleen maar de supermarkt variant ken.Maar de vulling maakt alles goed.
Papier dat al lang opgesloten zit kan anders knap gevaarlijk zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Dat moet van De Speld zijnIk heb als kind zoooo vaak oud papier ingezameld voor school
Niks engs of gevaarlijks aan
Jouw broodjes zien er veel mooier uit. Ik ga het zeker nog een keer proberen, dan met gist in plaats van bakpoeder. Ik had geen gist, was uitverkocht online bij de boodschappen bestellen en ik ga de deur niet uit met vuurwerk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:42 schreef MaximusTG het volgende:
Is ook een apart topic over bapao maken.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond komen er wat vrienden langs
Vooraf een aardappelroomsoep met Jacobsschelpen
Hoofdgerecht, in Rioja gestoofde iberico varkenswangetjes, daarbij zeekraal en bloemige aardappels en een salade
Na, 10 soorten kaas met kwetsenbrood, gedroogde vijgen, dadels en abrikozen, walnoten.
Voor de liefhebbers is er ook ijs.
Bij de soep champagne
Bij het hoofdgerecht Rioja
Bij de kaas een belegen port of zoete sherry naar keuze
Ik kom een bad nemen in al die kaas mét portquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoofdgerecht, in Rioja gestoofde iberico varkenswangetjes, daarbij zeekraal en bloemige aardappels en een salade
Na, 10 soorten kaas met kwetsenbrood, gedroogde vijgen, dadels en abrikozen, walnoten.
Bij de soep champagne
Hoe laat werden we ook alweer verwacht?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij de soep champagne
Een hond met smaak.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Gisteren een paar kazen alvast aan het voorproeven geweest.
Eentje, een rauwemelkse schapenkaas smaakte, hoe zal ik het zeggen, wat apart. Niet vies, maar heel anders dan ik ooit een kaas smaakte.
De afsnijdsels en wat restjes daarna matroos hond in de nap gedaan.
Hij proefde de schapenkaas, spuugde die uit en keek me aan, zo van moet ik dat eten?
zo te horen ligt de frontlinie nog bij Millingen. er word wel geknald maar het valt nu nog wel mee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:18 schreef AnneX het volgende:
Zo...in een schoon bed het Nieuwe Jaar in.
De aardappel/zalm salade staat in de koeling.
Aan de overkant van de Lek wordt zwaar geschut afgestoken.
Het lijkt wel oorlog.![]()
Aan alle mensen: een Voorspoedig Jaar gewenst.
afgelopen dagen is hier wel het nodige aan trekvogels over gekomen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er veel en veel minder ganzen dit jaar? Vorig jaar rond deze tijd vlogen er tienduizenden de grens over door het geknal. Nu vrijwel geen. Er vliegen wel wat ganzen, maar veel minder
Ze zitten nog in het noorden bedoel je?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:36 schreef z80 het volgende:
[..]
afgelopen dagen is hier wel het nodige aan trekvogels over gekomen.
maar dit jaar is het nog niet echt koud geweest. als het begint te vriezen zullen er nog wel meer vogels over komen.
ja. er is nog genoeg eten te vinden en koud is het ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze zitten nog in het noorden bedoel je?
Zien er beter gevuld uit dan die van de supermarktquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kreeg het niet echt mooi op de foto.De achterste is met een kip saté vulling en de voorste met een gehaktvulling.
[ afbeelding ]
Nou inderdaad, want dat is meer deeg dan vulling!!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zien er beter gevuld uit dan die van de supermarkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |