Jammer inderdaad... deze is een stuk minder, maar rockt nog steeds.quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef Gehenna het volgende:
Wat is dit nu weer voor versie?Gewoon raggen met de live versie op Woodstock
is wel een keer of 15-20 het gevalquote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kan dat wel? Twee keer hetzelfde nummer in de lijst, alleen door een ander uitgevoerd.
Nou vooruit, ik zal het eens buitenshuis gaan proberenquote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah wat saai joh. laat anderen ervan meegenieten
Nou ja moet moet... Misschien kan Pino het in een wip.quote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet?
neuj joh niet doen... kost alleen maar tijd en energie
Daar hebben we pino voor toch?quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu moet je eigenlijk even uitzoeken WELKE dat allemaal zijn...
whoeps... how do I explain that to my wife?quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef Gehenna het volgende:
Wat is dit nu weer voor versie?Gewoon raggen met de live versie op Woodstock
Pino doet alles in een wipquote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja moet moet... Misschien kan Pino het in een wip.
hij valt me nu wel weer mee, maar mist wel heel wat pit nu...quote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jammer inderdaad... deze is een stuk minder, maar rockt nog steeds.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
* Uccie schenkt Chocomel vast in voor volgende nummer
Eerst aan de drank en dan aan de chocomel?quote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
* Uccie schenkt Chocomel vast in voor volgende nummer
Uh, okquote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat je niet zo goed in vorm bent? Ja dat mag ik zeggen.
Als je gaat kotsen moet je het goed doenquote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerst aan de drank en dan aan de chocomel?
Vertel mij wat, ik krijg precies hetzelfde probleem met de mijne.quote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
whoeps... how do I explain that to my wife?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |