SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hahah hij liet zich gewoon vallen zodra er contact wasquote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hahaha ze kunnen Hazard gewoon niet afstoppen zonder een overtreding te maken.
Wereldspeler
2-1 lalalaquote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah hij liet zich gewoon vallen zodra er contact wasJij bent echt een mongool.
Als jij denkt dat Arsenal kampioen wordt, dan pas ben je echt een mongoolquote:
Dan nog ben ik duizendmaal liever eeuwig tweede, dan dat ik zo'n neppe grafclub support.quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Arsenal kampioen wordt, dan pas ben je echt een mongool
Hoogstaande discussie.quote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dan nog ben ik duizendmaal liever eeuwig tweede, dan dat ik zo'n neppe grafclub support.
quote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dan nog ben ik duizendmaal liever eeuwig tweede, dan dat ik zo'n neppe grafclub support.
Waarom?quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze is beter dan de vorige.
Maar nog steeds geen voldoende.
Ben jij nooit bang van Gargamel?quote:
Dat kutclubje van je wordt het iig niet.quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat hij beweegt. Hij was blijkbaar niet helemaal geladen de eerste keer.quote:
Hebben ze al 2-1 van gewonnen afgelopen oktoberquote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
Dat afbraakvoetbal komt ze nog wel een keer duur te staan. Wanneer mogen ze naar City?
Moeilijk hè, lezen?quote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hebben ze al 2-1 van gewonnen afgelopen oktober
Niet jankenquote:
quote:
Faalquote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ging iets mis. Nu is het pas een loop. Dankje.quote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat hij beweegt. Hij was blijkbaar niet helemaal geladen de eerste keer.
Een krappe voldoende.
quote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Typisch dat al die haters niet inhoudelijk kunnen reageren
Klopt ja, ook thuis overigens. En dat uiteraard op de counter (in eigen huisquote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dit bedoel ikquote:
In jouw ogen kan Chelsea niets goed doen. Wat is er mis met snelle counteraanvallenquote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt ja, ook thuis overigens. En dat uiteraard op de counter (in eigen huis)
Uit bakken ze er al helemaal weinig van dus zal wel ergens tussen plek 3 en 6 eindigen.
quote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Typisch dat al die haters niet inhoudelijk kunnen reageren
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Ok.quote:
He Cavaliers, wie staat er nummer 1 met de VI Toto?quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
He Cavaliers, wie staat er nummer 1 met de VI Toto?
Als je er zoveel (maffia)geld in stopt dan mag je toch wel verwachten dat ze voetballend ook wat brengen en niet alleen maar anticiperen op de tegenstander.quote:Op zondag 29 december 2013 19:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
In jouw ogen kan Chelsea niets goed doen. Wat is er mis met snelle counteraanvallen
Is dit het?quote:Op zondag 29 december 2013 19:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je er zoveel (maffia)geld in stopt dan mag je toch wel verwachten dat ze voetballend ook wat brengen en niet alleen maar anticiperen op de tegenstander.
Maar ja, wat wil je met zo'n prijsjesjager als Mourinho aan het roer.
Je wilt toch niet beweren dat jij geniet van het spel van Chelsea ?quote:
Ik geniet ervan en ik ben niet de enige.quote:Op zondag 29 december 2013 19:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat jij geniet van het spel van Chelsea ?
Wtf?quote:Op zondag 29 december 2013 19:48 schreef Tyron het volgende:
RIEDEWALD!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-2!!
quote:
Ajaxquote:Op zondag 29 december 2013 19:55 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
We're were you when you were shit!
Chelsea successupporters
quote:Op zondag 29 december 2013 19:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik geniet ervan en ik ben niet de enige.
Koscielny en Mertesacker zijn samen echt uitstekend.quote:Op zondag 29 december 2013 20:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal nu samen met Everton de minst gepasseerde verdediging in de PL. Who'd have thought?
Als duo zijn ze goed ja , beste van de PL misschien , maar individueel zijn er veel betere verdedigers in de PL.quote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Koscielny en Mertesacker zijn samen echt uitstekend.
Gelukkig gaat het om het team en niet om de individu.quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef sausagin het volgende:
[..]
Als duo zijn ze goed ja , beste van de PL misschien , maar individueel zijn er veel betere verdedigers in de PL.
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Was het nou Hernandez die geblesseerd uitviel?
VI special was geweldig. Topshow.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig nieuwjaar voetbalfans
VI special direct terugkijken of Premier League... dilemma's dilemma's.
Ja zo'n vermoeden had ik al, hij staat nu in de download.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
VI special was geweldig. Topshow.
Beste wensen!
Is goed.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja zo'n vermoeden had ik al, hij staat nu in de download.
Ik schakel rond vier uur wel in bij het live voetbal.
Is nog maar 300 jaar zo in Engelandquote:
Wel vervelend voor die jongens. Komen met hun bed uit, kater en dan spelenquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen he!
Kunnen ze gelijk al die oliebollen er af werken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel vervelend voor die jongens. Komen met hun bed uit, kater en dan spelen
Net als Lukoki.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Valt mee, die jongen wordt verkeerd gebruikt, hem moet je lanceren.
Ik hoop het wel, al is Chelsea ook aardig bezig de laatste tijdquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:35 schreef Pedroso het volgende:
Dit kan wel eens de dag worden van Arsenal en Liverpool. Ik zie Man.Utd en Chelsea ook nog wel punten verliezen vandaag.
Nu al heel Friesland aan zijn voeten.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Even ophouden met dat Off-Topic gelul.
Even ophouden met dat Off-Topic gelul.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:46 schreef Tranquilize het volgende:
Mogen wij hier ook nog posten of eh??
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:46 schreef Tranquilize het volgende:
Mogen wij hier ook nog posten of eh??
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Lol.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:48 schreef Tranquilize het volgende:
In elke wedstrijd dat hij tot nu toe heeft gespeeld dit jaar heeft hij al gescoord.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:48 schreef Tranquilize het volgende:
Bony speelt wel geweldig. In elke wedstrijd dat hij tot nu toe heeft gespeeld dit jaar heeft hij al gescoord.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:49 schreef RetRy32 het volgende:
LOL MILNER MET DE ACTIES. HIJ KAN JUIST ALLEEN SCHIETEN.
Je hebt je caps lock aanstaan volgens mij.quote:
Nee, vinger op shift-toets.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Je hebt je caps lock aanstaan volgens mij.
De open deur moet je ook niet doen, die is alweer van 2012.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.Ik ga iets anders zoeken.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:48 schreef Tranquilize het volgende:
Bony speelt wel geweldig. In elke wedstrijd dat hij tot nu toe heeft gespeeld dit jaar heeft hij al gescoord.
Ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die uitshirts van Manchester City net vuilniszakken.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:52 schreef RetRy32 het volgende:
Kolarov doe maar wisselen.
Emanuelson > Kolarov
Buttner > Kolarov
Oké.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:04 schreef RetRy32 het volgende:
Lol.
Garcia is de slechtste speler in de selectie van City.
Iets meer verdedigend
Routledge > Ashley Young
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sorry ik moet altijd lachen door voetbalwedstrijden
Wat wil je daarmee zeggen?quote:
Sinds wanneer ben jij eigenlijk weer mod?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je onzin uitkraamt.
Maar dat was nogal een open deur van Stijn idd.
Ik ben blij dat ik de eerste open deur van 2014 heb ingeschopt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je onzin uitkraamt.
Maar dat was nogal een open deur van Stijn idd.
Gefeliciteerd met de eerste ''onder een grote steen geleefd'' post van 2014.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk weer mod?
tyquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de eerste ''onder een grote steen geleefd'' post.
twitter:SkyFootball twitterde op woensdag 01-01-2014 om 15:15:46#LFC team vs Hull: Mignolet, Johnson, Cissokho, Skrtel, Agger, Lucas, Henderson, Coutinho, Aspas, Sterling, Suarez #SkyFootball reageer retweet
_____________________________________________________________________________________twitter:SkyFootball twitterde op woensdag 01-01-2014 om 15:16:23#HCAFC team v Liverpool: McGregor, Figueroa, Bruce, Chester, Davies, Meyler, Huddlestone, Koren, Livermore, Sagbo, Elmohamady. #SkyFootball reageer retweet
twitter:SkyFootball twitterde op woensdag 01-01-2014 om 15:09:03#AFC team to face Cardiff: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Arteta, Flamini, Wilshere, Walcott, Cazorla, Podolski reageer retweet
twitter:SkyFootball twitterde op woensdag 01-01-2014 om 15:11:02#CCFC team to face Arsenal: Marshall; McNaughton, Caulker, Turner, John; Whittingham, Medel, Kim, Noone, Mutch; Campbell. #SkyFootball reageer retweet
npquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt, nu hoef ik niet meer te kijken.
Hahahahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:25 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ga schijten, hopen dat ik geen goals mis.
Waar is Joost of Cees?quote:
Ik weet niet wat ik zonder jou zou moeten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan breng ik wel verslag uit van Arsenal.
Grappig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slaapverwekkend hoe jij nu praat.
Je bent lekker in vorm dit jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slaapverwekkend hoe jij nu praat.
Nu snap ik waarom je mislukt bent als conferencier.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:53 schreef Tranquilize het volgende:
Arsenal heeft scorend vermogen nodig. Dit zijn teksten mensen.
Ja leukquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je mislukt bent als conferencier.
Ja hij had meteen moeten neergaan, jammer dat het zo werkt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:55 schreef NLGooner het volgende:
Arsenal had alleen wel een penalty mogen hebben met Wilshere
Probleem is alleen dat scheidsrechters in Engeland alleen worden aangenomen als ze tegen Arsenal zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:55 schreef NLGooner het volgende:
Arsenal had alleen wel een penalty mogen hebben met Wilshere
Die is beter dan Eriksen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor scorend vermogen haal je Frank Demouge.
Spits die de bal vasthoudt en de middenvelders laat aansluiten zou ook wel handig zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:53 schreef Tranquilize het volgende:
Arsenal heeft scorend vermogen nodig. Dit zijn teksten mensen.
Alors en Grifte en heel FOK! vinden dat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:59 schreef Grifte het volgende:
Eriksen kan er geen tyfus van.
Alors is dit met mij eens.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:59 schreef Grifte het volgende:
Tyron incomingquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Ajax vond ik dat wel. Nu heeft hij wel zijn momenten maar het is nog niet zo constant. Maar goed ik wil hem niet te vroeg afschrijven.
Heel wat beter dan de rest wat er bij de spuds rondloopt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:59 schreef Grifte het volgende:
Bevrijd die jongen toch van Mourinho.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mata wordt weer gewisseld en laat voor het eerst zijn woede zien
Insgelijksquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:16 schreef Grifte het volgende:
Nog de beste wensen Alors / Johannes. Door een vakantie (helaas) al dagen MOTD en The Mighty Mouse gemist.
Dat de voetbalclubs uit het Noorden maar mogen floreren, wel iets minder goed dan Feyenoord
Die mogen van mij ook wel weer lekker terug naar de Jupiler League.quote:
Jij ook ouwe reus! Mooie woorden, en vanavond gaan we van de Mouse genietenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:16 schreef Grifte het volgende:
Nog de beste wensen Alors / Johannes. Door een vakantie (helaas) al dagen MOTD en The Mighty Mouse gemist.
Dat de voetbalclubs uit het Noorden maar mogen floreren, wel iets minder goed dan Feyenoord
Jammer dat die wedstrijd niet wordt uitgezondenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Holy shit 0-1 Chelsea
Opmerkelijk doelpunt
http://vipracing-tv7.blogspot.com/quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat die wedstrijd niet wordt uitgezonden
Waarom, ik vind het maar een club van niks, typisch Jupiler League clubje.quote:
goeie kwaliteit;quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
http://vipracing-tv7.blogspot.com/
DIe had ik ook eerder, maar die loopt steeds vast bij mijquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
goeie kwaliteit;
http://www.ustream.tv/channel/the-pd-show/theater
Zelfs Verhoeven vindt hem dikquote:
Het kerstdiner heeft hem goed gesmaakt zo te zien.quote:
Hij heeft Ramsey opgegeten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het kerstdiner heeft hem goed gesmaakt zo te zien.
Deze post had gedetailleerder gekund.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:41 schreef GGMM het volgende:
Iemand van Hull City schiet op goal.
Ingooi.
Het was een neger.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze post had gedetailleerder gekund.
Dan zitten ze wel heel erg in nood daar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:39 schreef Pedroso het volgende:
Heitinga naar West Ham, deal bijna rond.
Volgend jaar kan hij banken in championshipquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:39 schreef Pedroso het volgende:
Heitinga naar West Ham, deal bijna rond.
Die mis ik ook, pas morgen terug.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij ook ouwe reus! Mooie woorden, en vanavond gaan we van de Mouse genieten
Zou mijn keus ook niet zijn, het beste is er al een tijdje af en een echte topper is het nooit geweest.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zitten ze wel heel erg in nood daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |