SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hahah hij liet zich gewoon vallen zodra er contact wasquote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hahaha ze kunnen Hazard gewoon niet afstoppen zonder een overtreding te maken.
Wereldspeler
2-1 lalalaquote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah hij liet zich gewoon vallen zodra er contact wasJij bent echt een mongool.
Als jij denkt dat Arsenal kampioen wordt, dan pas ben je echt een mongoolquote:
Dan nog ben ik duizendmaal liever eeuwig tweede, dan dat ik zo'n neppe grafclub support.quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Arsenal kampioen wordt, dan pas ben je echt een mongool
Hoogstaande discussie.quote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dan nog ben ik duizendmaal liever eeuwig tweede, dan dat ik zo'n neppe grafclub support.
quote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dan nog ben ik duizendmaal liever eeuwig tweede, dan dat ik zo'n neppe grafclub support.
Waarom?quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze is beter dan de vorige.
Maar nog steeds geen voldoende.
Ben jij nooit bang van Gargamel?quote:
Dat kutclubje van je wordt het iig niet.quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Arsenal kampioen wordt, dan pas ben je echt een mongool
Ik zie nu pas dat hij beweegt. Hij was blijkbaar niet helemaal geladen de eerste keer.quote:
Hebben ze al 2-1 van gewonnen afgelopen oktoberquote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
Dat afbraakvoetbal komt ze nog wel een keer duur te staan. Wanneer mogen ze naar City?
Moeilijk hè, lezen?quote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hebben ze al 2-1 van gewonnen afgelopen oktober
Niet jankenquote:
quote:
Faalquote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ging iets mis. Nu is het pas een loop. Dankje.quote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat hij beweegt. Hij was blijkbaar niet helemaal geladen de eerste keer.
Een krappe voldoende.
quote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Typisch dat al die haters niet inhoudelijk kunnen reageren
Klopt ja, ook thuis overigens. En dat uiteraard op de counter (in eigen huisquote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |