SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hahah hij liet zich gewoon vallen zodra er contact wasquote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hahaha ze kunnen Hazard gewoon niet afstoppen zonder een overtreding te maken.
Wereldspeler
2-1 lalalaquote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah hij liet zich gewoon vallen zodra er contact wasJij bent echt een mongool.
Als jij denkt dat Arsenal kampioen wordt, dan pas ben je echt een mongoolquote:
Dan nog ben ik duizendmaal liever eeuwig tweede, dan dat ik zo'n neppe grafclub support.quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Arsenal kampioen wordt, dan pas ben je echt een mongool
Hoogstaande discussie.quote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dan nog ben ik duizendmaal liever eeuwig tweede, dan dat ik zo'n neppe grafclub support.
quote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dan nog ben ik duizendmaal liever eeuwig tweede, dan dat ik zo'n neppe grafclub support.
Waarom?quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze is beter dan de vorige.
Maar nog steeds geen voldoende.
Ben jij nooit bang van Gargamel?quote:
Dat kutclubje van je wordt het iig niet.quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat hij beweegt. Hij was blijkbaar niet helemaal geladen de eerste keer.quote:
Hebben ze al 2-1 van gewonnen afgelopen oktoberquote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
Dat afbraakvoetbal komt ze nog wel een keer duur te staan. Wanneer mogen ze naar City?
Moeilijk hè, lezen?quote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hebben ze al 2-1 van gewonnen afgelopen oktober
Niet jankenquote:
quote:
Faalquote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ging iets mis. Nu is het pas een loop. Dankje.quote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat hij beweegt. Hij was blijkbaar niet helemaal geladen de eerste keer.
Een krappe voldoende.
quote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Typisch dat al die haters niet inhoudelijk kunnen reageren
Klopt ja, ook thuis overigens. En dat uiteraard op de counter (in eigen huisquote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dit bedoel ikquote:
In jouw ogen kan Chelsea niets goed doen. Wat is er mis met snelle counteraanvallenquote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt ja, ook thuis overigens. En dat uiteraard op de counter (in eigen huis)
Uit bakken ze er al helemaal weinig van dus zal wel ergens tussen plek 3 en 6 eindigen.
quote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Typisch dat al die haters niet inhoudelijk kunnen reageren
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Ok.quote:
He Cavaliers, wie staat er nummer 1 met de VI Toto?quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
He Cavaliers, wie staat er nummer 1 met de VI Toto?
Als je er zoveel (maffia)geld in stopt dan mag je toch wel verwachten dat ze voetballend ook wat brengen en niet alleen maar anticiperen op de tegenstander.quote:Op zondag 29 december 2013 19:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
In jouw ogen kan Chelsea niets goed doen. Wat is er mis met snelle counteraanvallen
Is dit het?quote:Op zondag 29 december 2013 19:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je er zoveel (maffia)geld in stopt dan mag je toch wel verwachten dat ze voetballend ook wat brengen en niet alleen maar anticiperen op de tegenstander.
Maar ja, wat wil je met zo'n prijsjesjager als Mourinho aan het roer.
Je wilt toch niet beweren dat jij geniet van het spel van Chelsea ?quote:
Ik geniet ervan en ik ben niet de enige.quote:Op zondag 29 december 2013 19:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat jij geniet van het spel van Chelsea ?
Wtf?quote:Op zondag 29 december 2013 19:48 schreef Tyron het volgende:
RIEDEWALD!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-2!!
quote:
Ajaxquote:Op zondag 29 december 2013 19:55 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
We're were you when you were shit!
Chelsea successupporters
quote:Op zondag 29 december 2013 19:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik geniet ervan en ik ben niet de enige.
Koscielny en Mertesacker zijn samen echt uitstekend.quote:Op zondag 29 december 2013 20:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal nu samen met Everton de minst gepasseerde verdediging in de PL. Who'd have thought?
Als duo zijn ze goed ja , beste van de PL misschien , maar individueel zijn er veel betere verdedigers in de PL.quote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Koscielny en Mertesacker zijn samen echt uitstekend.
Gelukkig gaat het om het team en niet om de individu.quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef sausagin het volgende:
[..]
Als duo zijn ze goed ja , beste van de PL misschien , maar individueel zijn er veel betere verdedigers in de PL.
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Was het nou Hernandez die geblesseerd uitviel?
VI special was geweldig. Topshow.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig nieuwjaar voetbalfans
VI special direct terugkijken of Premier League... dilemma's dilemma's.
Ja zo'n vermoeden had ik al, hij staat nu in de download.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
VI special was geweldig. Topshow.
Beste wensen!
Is goed.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja zo'n vermoeden had ik al, hij staat nu in de download.
Ik schakel rond vier uur wel in bij het live voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |