Wat voor toetsen heb je ?quote:Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef Punnik het volgende:
mn toetsen ook weer aangesloten![]()
-lawaai maakt-
nog niet alles staat er ->quote:
Kan ik me in vinden, jij bent meer van de synthesizers zie ikquote:Op zondag 29 december 2013 18:37 schreef Punnik het volgende:
[..]
nog niet alles staat er ->
[ afbeelding ]
maar ik vind die Roland toffer dan die Tyros
Moira. zal nu wel klaarkomen denk ik.quote:Op zondag 29 december 2013 18:37 schreef Punnik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zo, effe wat inspelen. Welke kies ik vandaag?"quote:Op zondag 29 december 2013 18:37 schreef Punnik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kwestie van smaak en gelukkig verschillen diequote:Op zondag 29 december 2013 18:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden, jij bent meer van de synthesizers zie ik
Die CS...2x? die ik ff snel zie staan is echt een ondergewardeerde bak! Daar kan je zulke fijne sounds uit halen.
(Ik dacht eerst dat dat een EX5 was, maar daar was ie te smal voor)
Jouw monitor keuze vind ik dan weer niet echt mijn smaak, KRKs vind ik over het algemeen heel erg dood klinken, natuurlijk zijn het monitors, maar er mag wel een beetje leven in zitten (Een maat van me heeft de KRK 8, en in de kroeg hangen 5jes, maar ik vind het 3x niks... Yamaha HS80 is dan een stukje fijner)
Om dan vervolgens een VST plugin te openen en het via midi te programmerenquote:Op zondag 29 december 2013 18:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
"Zo, effe wat inspelen. Welke kies ik vandaag?"
Oehh... een An-1x?! Wees daar zuinig op. Die zijn rete zeldzaam aan het wordenquote:Op zondag 29 december 2013 18:43 schreef Punnik het volgende:
[..]
kwestie van smaak en gelukkig verschillen die
kheb hier 4 KRK monitors en klinken alles behalve dood.
Die synth is trouwens een An-1x
True.quote:Op zondag 29 december 2013 19:03 schreef Braddie het volgende:
Birds van Anouk is trouwens echt een prachtig nummer, ondanks dat Anouk echt een mongool is
Bosequote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef Braddie het volgende:
Dit is overigens mijn "luister setje"
Sony SS-5050 Carbocon speakers (1" Titanium Tweeter, 3" Titanium Mid-Range, 12" Softdome Woofer)
Marantz PM44SE
(En op m`n kamer staan nog 2 prachtige Bose 301 MKII speakers)
De tegenwoordige "Speakers" Van Bose zijn kut, kan je beter een Logitech set kopen (Z-906quote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Bose![]()
Mijn luisterset bestaat uit B&W 602 s3 speakers welke zijn aangesloten op een Onkyo versterker.
Ja, of een Nexus 5 natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2013 18:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een teken van god, je moet een HTC One kopen.
Vroeger ook die 301 serie gehad, vind het echt niets. Ik koop liever speakers van gerenommeerde merken als B&W, Wharfedale, KEF, Mission etc.quote:Op zondag 29 december 2013 19:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
De tegenwoordige "Speakers" Van Bose zijn kut, kan je beter een Logitech set kopen (Z-906Z-5500
)
Maar vroeger maakte Bose gewoon echt goed spul.
Doet me denken aan 3 jaartjes terug, hadden we in de winkel de Bose L1 Compact staan, zette die kerel "Somebody To Love" van Queen op, en alleen het intro " Mooi he, je hoort echt hoe die stemmen zijn verspreid" (Het was 1 paaltje, met 26 tweeters erin en 1 5" woofertje in de voet)
We mochten het overigens nóóit in ons hoofd halen om die set naast een andere set van HK Audio (Die we hadden staan) te vergelijken.
(Hij had dan wel veel lof voor mijn oude 301s)
ik vind ze qua hoog soms iets te schel, en qua laag.. naja, ze missen wel wat punch.. Maar voor electro vind ik het te gekke speakers.quote:Op zondag 29 december 2013 19:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Vroeger ook die 301 serie gehad, vind het echt niets. Ik koop liever speakers van gerenommeerde merken als B&W, Wharfedale, KEF, Mission etc.
Niet fucken met Samsung, mijn S2 is 2,5 jaar na dato nogsteeds een topperquote:
Ben benieuwd wat je er van vind als je een keer een paar B&W speakers hebt gehoord. Heerlijk zuiver in het midden, hoog en laag. Als ik mijn set goed openzet staan de glazen in de kast te dansenquote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
ik vind ze qua hoog soms iets te schel, en qua laag.. naja, ze missen wel wat punch.. Maar voor electro vind ik het te gekke speakers.
Al kan er niks tegen mijn sony`s op
Deze man weet!quote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet fucken met Samsung, mijn S2 is 2,5 jaar na dato nogsteeds een topper
Ik heb hier een keer een B&W 220i gehoord, was niet heel erg flabbergasted van het geluid.quote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vind als je een keer een paar B&W speakers hebt gehoord. Heerlijk zuiver in het midden, hoog en laag. Als ik mijn set goed openzet staan de glazen in de kast te dansen
Overigens, HeaN82.quote:Op zondag 29 december 2013 19:23 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Deze man weet!
Mijn Galaxy Ace doet het ook nog steeds perfect!
Owja, hallonnnn iedereen!
Surprise, ik heb ook een S2, en dat ding begint aan alle kanten mankementen te vertonen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet fucken met Samsung, mijn S2 is 2,5 jaar na dato nogsteeds een topper
(Al zit ik er aan te denken een N97 van Nokia te kopen voor 50 euro of zo, en die te gaan gebruiken, want dat toetsenbord is super fijn)
Ik ken die serie niet, plaatjes ervan doen ogen dat het een oudere set is. En die combi kan imo prima als de kast daar goed op ingericht is. Misschien een te zwakke versterker erop aangesloten? Dit soort speakers vereisen meestal een bepaald vermogen, daaronder klinkt het nergens naar.quote:Op zondag 29 december 2013 19:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hier een keer een B&W 220i gehoord, was niet heel erg flabbergasted van het geluid.
2x 8" woofer (2xin 1 kast
) En een Hi/Mid gecombineerd van 3" .. Klonk echt naar een natte krant..
Het enige wat mijn S2 heeft is de "Pink Spot" in het midden van de camera... dat is een bekend probleem.quote:Op zondag 29 december 2013 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Surprise, ik heb ook een S2, en dat ding begint aan alle kanten mankementen te vertonen.
Toen hing er een of andere gare Luxman versterker aan (Die volgens de eigenaar echt heel goed wasquote:Op zondag 29 december 2013 19:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ken die serie niet, plaatjes ervan doen ogen dat het een oudere set is. En die combi kan imo prima als de kast daar goed op ingericht is. Misschien een te zwakke versterker erop aangesloten? Dit soort speakers vereisen meestal een bepaald vermogen, daaronder klinkt het nergens naar.
M'n batterij had het twee maanden geleden begeven, nu valt m'n verbinding constant weg (op meerdere locaties).. Ding is zo traag als stront, en dat soort gezeik.quote:Op zondag 29 december 2013 19:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het enige wat mijn S2 heeft is de "Pink Spot" in het midden van de camera... dat is een bekend probleem.
Verder niks aan de hand.
Gister de "Neat Rom" gedownload, echt een veraderming T.O.V Touchwiz
Nieuwe rom er op knallen, zal je zien dat hij het wel weer aardig doet.quote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n batterij had het twee maanden geleden begeven, nu valt m'n verbinding constant weg (op meerdere locaties).. Ding is zo traag als stront, en dat soort gezeik.![]()
De mijne begint nu pas, na twee jaar, een paar minor problemen te krijgen. Tot dusver nog steeds tevreden mee.quote:Op zondag 29 december 2013 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Surprise, ik heb ook een S2, en dat ding begint aan alle kanten mankementen te vertonen.
Fuuuuuuuuuckquote:Op zondag 29 december 2013 18:37 schreef Punnik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik scrollde deze post voorbij en ik dacht "Hee, mijn vriendje zou dit posten!" en ik had gelijkquote:
Altijd fijn zo`n rijkende hand van een goede vriend/vriendinquote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Moira. het volgende:
Tevens net een goede vriendin met liefdesverdriet getroost. Arme meid vreet zich dan helemaal op.
Mja, nu kan ik mijn jointje weer verder oproken
Hoe rijk is die hand dan?quote:Op zondag 29 december 2013 20:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Altijd fijn zo`n rijkende hand van een goede vriend/vriendin
Zij zou hetzelfde doenquote:Op zondag 29 december 2013 20:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Altijd fijn zo`n rijkende hand van een goede vriend/vriendin
Daarom post ik dus in R&P.. ik heb niet echt bepaald vrienden die mij graag helpen met dat soort situaties.quote:
Oh ondanks dat heb ik ook hele huiltopics in R&P gepost wanneer ik dat opluchtend achtte, hoorquote:Op zondag 29 december 2013 20:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom post ik dus in R&P.. ik heb niet echt bepaald vrienden die mij graag helpen met dat soort situaties.
Dat lucht zéker op jaquote:Op zondag 29 december 2013 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ondanks dat heb ik ook hele huiltopics in R&P gepost wanneer ik dat opluchtend achtte, hoor
Ga een film kijken of zoquote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef Maringo het volgende:
Ik verveel me de pleuris en heb nergens zin in. Help.
Mn dvd speler is kapot en de controller van mn ps3 heb ik op mn werk laten liggen. :/quote:
noobroom.comquote:Op zondag 29 december 2013 20:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mn dvd speler is kapot en de controller van mn ps3 heb ik op mn werk laten liggen. :/
en achter de computer heb ik een hekel aan want slecht geluid.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mn dvd speler is kapot en de controller van mn ps3 heb ik op mn werk laten liggen. :/
en achter de computer heb ik een hekel aan want slecht geluid.
wou net hetzelfde zeggenquote:Op zondag 29 december 2013 20:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
noobroom.com
Alles staat er op in prima kwaliteit, amper tot geen reclame/spam/popups
Slecht geluid is door de crappy speakers. Dan maakt het niet uit hoe goed de kwaliteit is van de film.quote:Op zondag 29 december 2013 20:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
noobroom.com
leukquote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik ga eens kijken wat dat Keezen nou eigenlijk is.
Onwaar. Dien bruur heeft die credits weer ingevoerdquote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet nodig, 't is compleet gratis
Hoewel ik er voor het spelletje met LittleBrownie ook 20 had, en nu nog steeds 20, dus ik snap het niet.quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Onwaar. Dien bruur heeft die credits weer ingevoerdHeb er 20.
Wat een site zeg. thanks!quote:Op zondag 29 december 2013 20:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
noobroom.com
Ik heb nog last van mn rug van 8 uurtjes werken gister en 3 uurtjes vandaagquote:Op zondag 29 december 2013 20:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoin, ja wel goed heur, en met jou?
Wie is Gerwen?quote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
WTF MENSEN! Wat van Gerwen hier deed is niet normaal!
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nog last van mn rug van 8 uurtjes werken gister en 3 uurtjes vandaag_! Ik heb iets goed verneukt gok ik zo.
Verder gaat t wel goed
Vakkenvullenquote:
Ah ja, dan snap ik het ook wel.quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vakkenvullen
Ook wel mijn eigen schuld, ik buig uit automatische voorover (inb4 HA GAY) ipv. dat ik door mn knieën ga en hurk
Nee, die is naar huis.quote:
Ja, van Gerwen wint net de eerste set van Webster met 3-0 in legs, 121, 124 en 139 finishes. In een paar minuten was de set klaarquote:
Nice welquote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, van Gerwen wint net de eerste set van Webster met 3-0 in legs, 121, 124 en 139 finishes. In een paar minuten was de set klaar
Keezen? Kan niet zo moeilijk zijn toch..quote:
Wat is dat?quote:
quote:
de penissen?quote:Op zondag 29 december 2013 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet wel wat er niet groot is in Japan..
De mensen ook niet..quote:
Moet heel raar lopen wil Webster dit gaan winnen..quote:Op zondag 29 december 2013 20:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als een baas.
Die bek van hem na die counter 180.
Hoihoiquote:
Hoe kom jij bij dat soort filmpjes?quote:
Hoiquote:
Prima prima, beetje koud alleen. Kut weer. Doe maar +10 graden.quote:
Het is winter, hopen op +10 doe je maar in de lente.quote:Op zondag 29 december 2013 22:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Prima prima, beetje koud alleen. Kut weer. Doe maar +10 graden.
En met u?
Nieuwe UI!!quote:
6,7 hier, valt wel mee toch?quote:Op zondag 29 december 2013 22:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En met u?
Goed punt, maar 't voelt niet als winterquote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is winter, hopen op +10 doe je maar in de lente.
Haha.quote:
Meeste zon en minste regen van Nederland hier dit jaar...quote:
Jajaja leuk hoor!quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meeste zon en minste regen van Nederland hier dit jaar...
Ik geloof je wel.quote:Op zondag 29 december 2013 22:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is waarIk had deze altijd maar was overgegaan op een andere.
Morgen werken?quote:Op zondag 29 december 2013 22:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen.
Tijd om een kansloze film op te zetten en onder de dekens te gaan liggen.
Gisteren voor het eerst sinds ages weer goed gelachen om een film.quote:Op zondag 29 december 2013 22:08 schreef Monopoly het volgende:
Ja, achterlijk vroeg. Draai normaal meestal late diensten, maar ik wilde op 31 december vroeg weg uit Groningen. Dus draai nu 2 vroege diensten en dan als het goed is vrij tot 3 januariquote:
Zit je buiten dan?quote:Op zondag 29 december 2013 22:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En met u?
Get Smart is een topfilmquote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst sinds ages weer goed gelachen om een film.
Damn, die had ik lang niet gezien![]()
Mjuh kom wel net van buitenquote:Op zondag 29 december 2013 22:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zit je buiten dan?ik ben lekker warm binnen aan het chillen
Prima hier
Wacht, ik weet nu hoe je er uitziet, ben jij dat in je UI?quote:Op zondag 29 december 2013 22:08 schreef Monopoly het volgende:
Op die manier, heb je wel goed geregeld dan. Vroeg beginnen hoeft natuurlijk niet erg te zijn als daar wat tegenover staat.quote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, achterlijk vroeg. Draai normaal meestal late diensten, maar ik wilde op 31 december vroeg weg uit Groningen. Dus draai nu 2 vroege diensten en dan als het goed is vrij tot 3 januari
Jaquote:Op zondag 29 december 2013 22:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wacht, ik weet nu hoe je er uitziet, ben jij dat in je UI?
Als ik op FOK! zit wel, jaquote:Op zondag 29 december 2013 22:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh kom wel net van buiten
Jij bent altijd aan het chillen!
ohjaa ik laat nog ff een nieuwjaars ui makenquote:Op zondag 29 december 2013 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kerst was weer voorbij. Dit is mijn bonus UI voor speciale tijden
Misschien kan iemand er een ratelband inshopenquote:Op zondag 29 december 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohjaa ik laat nog ff een nieuwjaars ui maken
Moira.quote:
Ik zit mobielquote:
Die heeft toch een snackbar?quote:Op zondag 29 december 2013 22:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien kan iemand er een ratelband inshopen
Doe F5 en ze zijn allemaal hetzelfdequote:Op zondag 29 december 2013 22:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Iemand met twee verschillende UI's
[ afbeelding ]
Als het over Emile gaat wel.quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben het denk ik niet over dezelfde ratelband
Fact.quote:Op zondag 29 december 2013 22:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik distantieer me van alles wat met Emile Ratelband te maken heeft. Wat een debiel is dat.
quote:
Ratelband: SM net zo ziek als pedofiliequote:
Pedo = preventief ruimen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ratelband: SM net zo ziek als pedofilie
Idioten die dit soort uitspraken doen mogen van mij diep in de stront zakken.
Die vergelijking slaat als een lul op een drumstel. Die pipo is blijkbaar te achterlijk om te snappen wat SM precies inhoudt.quote:
Set & Match toch?quote:Op zondag 29 december 2013 22:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat als een lul op een drumstel. Die pipo is blijkbaar te achterlijk om te snappen wat SM precies inhoudt.
Yoquote:
Moet ook gebeuren hequote:Op zondag 29 december 2013 23:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Goed bezig. Voor mij vanavond geen bier/joint, moet morgen werken.
Dan ik*quote:Op zondag 29 december 2013 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
BBQ loopt heeft precies 2000 posts meer dan mij, hij probeert me voor te blijven! Ik heb het wel door!
DAN MIJ! Zoek het maar uit met je ik.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
DAN MIJ! Zoek het maar uit met je ik.
Klopt.quote:Op zondag 29 december 2013 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
BBQ loopt heeft precies 2000 posts meer dan mij, hij probeert me voor te blijven! Ik heb het wel door!
Dat weet jij helemaal niet, dat lees je ook alleen maar in LB's post.quote:Op maandag 30 december 2013 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
Behalve dan dat ene woordje in die post, dat klopt niet.
Na de vakantie is het weer over.quote:Op maandag 30 december 2013 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
En jij post behoorlijk veel per dag, dus je haalt mij wel in.
Dat weet ik wel. Ik maak af en toe wel fouten, maar deze fout zal ik nooit maken.quote:Op maandag 30 december 2013 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet, dat lees je ook alleen maar in LB's post.
Ik heb geen vakantie, win-win voor jou dus.quote:Op maandag 30 december 2013 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Na de vakantie is het weer over.
Ik maak altijd nog meer fouten dan jou.quote:Op maandag 30 december 2013 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik maak af en toe wel fouten, maar deze fout zal ik nooit maken.
jijquote:Op maandag 30 december 2013 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik maak altijd nog meer fouten dan jou.
Dat zeg ik toch.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 00:09 schreef BBQSausage het volgende:
Alhoewel, misschien neem ik nog wel even een weekje vrij. Gewoon omdat het kan.
Huh?quote:
Noesquote:
Beetje bi is niet vies!quote:Op maandag 30 december 2013 01:14 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij is HeaN stiekem een beetje hommo
Iedereen welquote:Op maandag 30 december 2013 01:15 schreef Klojo120 het volgende:
Tevens, ik zou HeaN trouwen, en een goede echtgenoot voor hem zijn.
Dus jij bent het vrouwtje?!quote:Op maandag 30 december 2013 01:15 schreef Klojo120 het volgende:
Tevens, ik zou HeaN trouwen, en een goede echtgenoot voor hem zijn.
[sm] would hit [/sm]quote:
Je bent zelf homoquote:Op maandag 30 december 2013 01:14 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij is HeaN stiekem een beetje hommo
quote:
Ik heb er nog wel wat van...quote:
Jij weer.quote:
Die ken ik alleen van naam.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 02:00 schreef Rezania het volgende:
Dankzij CUL heb ik nu trek in frikandellen.
Kijk terug dan.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 02:26 schreef Moira. het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://112.170.78.145:50000/chosun
Ze praat ook echt zo verschrikkelijk dramatischquote:Op maandag 30 december 2013 02:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk terug dan.
[..]Helemaal enthousiast over een lelijk gebouw.
Ik speelde het spel in 2010 al, had het nu pas door.quote:Op maandag 30 december 2013 02:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
lol tim russ die een witte vulcan inspreekt.
Meh, net wakker.quote:Op maandag 30 december 2013 11:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles chill op de Maandagochtend?
Niet zo vreemd in deze tijd van het jaarquote:Op maandag 30 december 2013 11:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekkerBeetje verkouden ineens maar ach
Nou enquote:Op maandag 30 december 2013 11:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet zo vreemd in deze tijd van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |