eten, peuk, jointje.. Piemel soms ook.quote:
Uhm, maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Door de weeks 's avonds kan, of in het weekend.quote:Op zondag 29 december 2013 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind ik primaWanneer wou je het doen?
Nah ik ga het niet proberenquote:Op zondag 29 december 2013 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon heel hard sprinten, na een tijdje ga je vanzelf vliegen.
Mja dan nog. Al gaan die buitenkarts wel rete hardquote:Op zondag 29 december 2013 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan, binnen kart wel, buitenkart...
quote:Op zondag 29 december 2013 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eten, peuk, jointje.. Piemel soms ook.
goede relatie julliequote:
Ow dat vind ik nog wel te doen. Is niet zo ver van m'n zus vandaanquote:Op zondag 29 december 2013 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Maarssen, wanneer zijn we nog aan het discusseren
Maarssen!!?? Dan moeten we er al heen kartenquote:Op zondag 29 december 2013 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Maarssen, wanneer zijn we nog aan het discusseren
jij eet niet?quote:
Is mij ook om het even eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2013 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm, maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Door de weeks 's avonds kan, of in het weekend.
quote:[..]
Nah ik ga het niet proberen
[..]
Mja dan nog. Al gaan die buitenkarts wel rete hard
Ja er zit niks in dat kut gehucht waar jij woontquote:Op zondag 29 december 2013 16:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maarssen!!?? Dan moeten we er al heen karten
Dat scheelt weerquote:Op zondag 29 december 2013 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat vind ik nog wel te doen. Is niet zo ver van m'n zus vandaan
stop daar maar meequote:
Cruisen kan ookquote:Op zondag 29 december 2013 16:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maarssen!!?? Dan moeten we er al heen karten
Stap ik zo uit de kart in m'n eigen kartquote:Op zondag 29 december 2013 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cruisen kan ook(ik iig) en Vin kan er binnenkort heen racen
Bij jou zit ook niks in de buurt/richting toch? Duiven is dan misschien nog wel het dichste bij.quote:
Hehe, bij die uit Breda wel jaquote:Op zondag 29 december 2013 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stap ik zo uit de kart in m'n eigen kart
Dan moet ik alsnog vanaf Enschede naar Apeldoorn reizen. Kan ik net zo goed direct daarheen reizen.quote:
Nijverdal is volgens mij ook wel leuk, hmm...quote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog vanaf Enschede naar Apeldoorn reizen. Kan ik net zo goed direct daarheen reizen.
Als jullie de kartbaan in Nijverdal interessant vinden hoor ik het wel ooit
Hmm, die ken ik niet.quote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog vanaf Enschede naar Apeldoorn reizen. Kan ik net zo goed direct daarheen reizen.
Chicks vallen vaak op de pigs jaquote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Joehoe![]()
Mijn kippen zijn verliefd op mn varkens
Jawel, Duitslandquote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jou zit ook niks in de buurt/richting toch? Duiven is dan misschien nog wel het dichste bij.
240 km, 2,5 uur rijdenquote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken maar klinkt idd heel logischquote:
Pak de heliquote:Op zondag 29 december 2013 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
240 km, 2,5 uur rijden [ afbeelding ]
lief aanbodquote:Op zondag 29 december 2013 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We hadden er ooit eentje in Enschede, maar die is afgefikt.
En Lola, je mag daarna wel bij mij slapen, maken we de dag erna een dagje Enschede of een dagje Buurmeisje van
Ja, Maarssenquote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ligt er niet een leuke kartbaan veel centraler? Utrecht bijvoorbeeld?
quote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lief aanbod![]()
Ik hou het in gedachten
Maarssen ligt naast Utrechtquote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik maar denken dat ik alles in Nijverdal al gezien had.quote:
Nooit gezien waar die zit.quote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]http://www.kartplaza.nl/activiteiten/indoor-karten.html
Ja in Maarssen, maar helaas kunnen we niet met iedereen rekening houdenquote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh. ok.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik alles in Nijverdal al gezien had.
[..]
Nooit gezien waar die zit.
Industrieterrein ergens geloof ikquote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik alles in Nijverdal al gezien had.
[..]
Nooit gezien waar die zit.
Jullie hoeven ook geen rekening met mij te houden. Maar als jullie ooit zin hebben om in Nijverdal te gaan karten, dan ga ik meequote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja in Maarssen, maar helaas kunnen we niet met iedereen rekening houden
Je gaat het weer proberen?quote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie hoeven ook geen rekening met mij te houden. Maar als jullie ooit zin hebben om in Nijverdal te gaan karten, dan ga ik mee
Hoezo niet? Met al die adrenaline ben je zo thuis.quote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef Faxie het volgende:
Ja maar ik ga na het karten echt niet 2,5 uur naar huis stiefelen hoor
Doen we gewoon een slaapmeet erachteraan bij mij thuis voor degenen die dat willen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef Faxie het volgende:
Ja maar ik ga na het karten echt niet 2,5 uur naar huis stiefelen hoor
No way. Ben daar zo vaak geweest.quote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, maar dat weet D beter, zit die achter de Mc. Op datzelfde terrein..
quote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doen we gewoon een slaapmeet orgy erachteraan bij mij thuis voor degenen die dat willen.
Ja. Maar ik hoop wel dat we dan met alleen 'onze' groep gaan, zodat iedereen een klein beetje rekening houdt met mijquote:
Lijkt me niet zo'n goed planquote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo niet? Met al die adrenaline ben je zo thuis.
Klopt, jaquote:Op zondag 29 december 2013 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
No way. Ben daar zo vaak geweest.
Ze hebben ook paintball.![]()
Preciesquote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo niet? Met al die adrenaline ben je zo thuis.
Als we met genoeg zijn zal dat geen probleem moeten zijn lijkt mequote:Op zondag 29 december 2013 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar ik hoop wel dat we dan met alleen 'onze' groep gaan, zodat iedereen een klein beetje rekening houdt met mij
Lijkt me niet meer dan logischquote:Op zondag 29 december 2013 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar ik hoop wel dat we dan met alleen 'onze' groep gaan, zodat iedereen een klein beetje rekening houdt met mij
Vaak wordt je met andere groepen de baan op gestuurd en dan heb je het niet altijd onder controlequote:
En anders wil ik wel mee om alleen te kijkenquote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als we met genoeg zijn zal dat geen probleem moeten zijn lijkt me
Oh ja weet ik veel. Ik heb nog nooit gekartquote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vaak wordt je met andere groepen de baan op gestuurd en dan heb je het niet altijd onder controle
Was het leuk daar?quote:
Je mag ook als pitspoes erbij komen staanquote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar naar Maarssen ga ik niet mee om alleen maar te kijken, zegmaar
Ja heb 1x gehad dat ik ontzettend blij was dat er zo'n anti-whiplash stoel in zat. Klootzak reed zo vol op me in terwijl dat nergens voor nodig wasquote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vaak wordt je met andere groepen de baan op gestuurd en dan heb je het niet altijd onder controle
Dat is wel geniaal om te doen voor een meet ofzoquote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef PeuRac het volgende:
Dit is ook geinig in Nijverdal trouwens: http://www.kartplaza.nl/o(...)ion-arrangement.html
Dat is niet duurquote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef PeuRac het volgende:
Dit is ook geinig in Nijverdal trouwens: http://www.kartplaza.nl/o(...)ion-arrangement.html
Ligt er toch aan met hoeveel je bent en hoe druk het is en of er gereserveerd is?quote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik klap elke race wel een keer op iemand, maar dat is meestal omdat diegene zelf iets stoms doetquote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja heb 1x gehad dat ik ontzettend blij was dat er zo'n anti-whiplash stoel in zat. Klootzak reed zo vol op me in terwijl dat nergens voor nodig was
Dan duwen we wel een camera in je handenquote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En anders wil ik wel mee om alleen te kijken
Dat bedoel ik maarquote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja heb 1x gehad dat ik ontzettend blij was dat er zo'n anti-whiplash stoel in zat. Klootzak reed zo vol op me in terwijl dat nergens voor nodig was
quote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan duwen we wel een camera in je handen
Klinkt een beetje als de Voltage in Tilburg. Da's ook zoiets.quote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef PeuRac het volgende:
Moet je wel zeker weten minimaal 8 mensen hebbenquote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef PeuRac het volgende:
Ja, nee en nee. Ik geloof dat je meestal 80% van de capaciteit moet afnemen voordat je de hele baan voor jezelf krijgt. Verschilt ook per kartbaan.quote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt er toch aan met hoeveel je bent en hoe druk het is en of er gereserveerd is?
Ow da's een goede suggestie jaquote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag ook als pitspoes erbij komen staan
Nare ervaring gehad?quote:Op zondag 29 december 2013 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik werd eerst al ligt aangetikt achter waardoor ik ineens tegen de vangrail stond. Lichte tikjes vind ik niet zo erg, maar wel als ze met 30 achterop klappen terwijl je stilstaatquote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik klap elke race wel een keer op iemand, maar dat is meestal omdat diegene zelf iets stoms doet
Ik ging ook mee om te kijken. Neem ik de camera van J. Meequote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan duwen we wel een camera in je handen
Dat moet te doen zijn. Voor 20 of 24 euro, dat is een koopje! In Breda ben je dat kwijt voor karten + lasergame volgens mij, hier krijg je er nog bowlen bij.quote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je wel zeker weten minimaal 8 mensen hebben
Dat hoor je bij niemand te doen. Maar als je met 1 groep bent zal dat wel meevallenquote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maarDat moet je bij mij echt niet doen
quote:Op zondag 29 december 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging ook mee om te kijken. Neem ik de camera van J. Mee
De eerste keer ben ik in het ziekenhuis belandt ja. Sindsdien niet weer gedaanquote:
Oh geen idee. Wij gingen meestal met een groep van 8 man en hadden eigenlijk elke keer de baan voor onszelfquote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, nee en nee. Ik geloof dat je meestal 80% van de capaciteit moet afnemen voordat je de hele baan voor jezelf krijgt. Verschilt ook per kartbaan.
Geen leuke zolderkamer?quote:
Ah, klote.quote:Op zondag 29 december 2013 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De eerste keer ben ik in het ziekenhuis belandt ja. Sindsdien niet weer gedaan
Doe je ook niet mee als het zo'n pakket is? Want ik kan begrijpen dat je alleen karten wat duur vind. Of vind je het eng?quote:Op zondag 29 december 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging ook mee om te kijken. Neem ik de camera van J. Mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |