Industrieterrein ergens geloof ikquote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik alles in Nijverdal al gezien had.
[..]
Nooit gezien waar die zit.
Jullie hoeven ook geen rekening met mij te houden. Maar als jullie ooit zin hebben om in Nijverdal te gaan karten, dan ga ik meequote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja in Maarssen, maar helaas kunnen we niet met iedereen rekening houden
Je gaat het weer proberen?quote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie hoeven ook geen rekening met mij te houden. Maar als jullie ooit zin hebben om in Nijverdal te gaan karten, dan ga ik mee
Hoezo niet? Met al die adrenaline ben je zo thuis.quote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef Faxie het volgende:
Ja maar ik ga na het karten echt niet 2,5 uur naar huis stiefelen hoor
Doen we gewoon een slaapmeet erachteraan bij mij thuis voor degenen die dat willen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef Faxie het volgende:
Ja maar ik ga na het karten echt niet 2,5 uur naar huis stiefelen hoor
No way. Ben daar zo vaak geweest.quote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, maar dat weet D beter, zit die achter de Mc. Op datzelfde terrein..
quote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doen we gewoon een slaapmeet orgy erachteraan bij mij thuis voor degenen die dat willen.
Ja. Maar ik hoop wel dat we dan met alleen 'onze' groep gaan, zodat iedereen een klein beetje rekening houdt met mijquote:
Lijkt me niet zo'n goed planquote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo niet? Met al die adrenaline ben je zo thuis.
Klopt, jaquote:Op zondag 29 december 2013 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
No way. Ben daar zo vaak geweest.
Ze hebben ook paintball.![]()
Preciesquote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo niet? Met al die adrenaline ben je zo thuis.
Als we met genoeg zijn zal dat geen probleem moeten zijn lijkt mequote:Op zondag 29 december 2013 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar ik hoop wel dat we dan met alleen 'onze' groep gaan, zodat iedereen een klein beetje rekening houdt met mij
Lijkt me niet meer dan logischquote:Op zondag 29 december 2013 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar ik hoop wel dat we dan met alleen 'onze' groep gaan, zodat iedereen een klein beetje rekening houdt met mij
Vaak wordt je met andere groepen de baan op gestuurd en dan heb je het niet altijd onder controlequote:
En anders wil ik wel mee om alleen te kijkenquote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als we met genoeg zijn zal dat geen probleem moeten zijn lijkt me
Oh ja weet ik veel. Ik heb nog nooit gekartquote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vaak wordt je met andere groepen de baan op gestuurd en dan heb je het niet altijd onder controle
Was het leuk daar?quote:
Je mag ook als pitspoes erbij komen staanquote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar naar Maarssen ga ik niet mee om alleen maar te kijken, zegmaar
Ja heb 1x gehad dat ik ontzettend blij was dat er zo'n anti-whiplash stoel in zat. Klootzak reed zo vol op me in terwijl dat nergens voor nodig wasquote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vaak wordt je met andere groepen de baan op gestuurd en dan heb je het niet altijd onder controle
Dat is wel geniaal om te doen voor een meet ofzoquote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef PeuRac het volgende:
Dit is ook geinig in Nijverdal trouwens: http://www.kartplaza.nl/o(...)ion-arrangement.html
Dat is niet duurquote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef PeuRac het volgende:
Dit is ook geinig in Nijverdal trouwens: http://www.kartplaza.nl/o(...)ion-arrangement.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |