Nijverdal is volgens mij ook wel leuk, hmm...quote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog vanaf Enschede naar Apeldoorn reizen. Kan ik net zo goed direct daarheen reizen.
Als jullie de kartbaan in Nijverdal interessant vinden hoor ik het wel ooit
Hmm, die ken ik niet.quote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog vanaf Enschede naar Apeldoorn reizen. Kan ik net zo goed direct daarheen reizen.
Chicks vallen vaak op de pigs jaquote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Joehoe![]()
Mijn kippen zijn verliefd op mn varkens
Jawel, Duitslandquote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jou zit ook niks in de buurt/richting toch? Duiven is dan misschien nog wel het dichste bij.
240 km, 2,5 uur rijdenquote:Op zondag 29 december 2013 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken maar klinkt idd heel logischquote:
Pak de heliquote:Op zondag 29 december 2013 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
240 km, 2,5 uur rijden [ afbeelding ]
lief aanbodquote:Op zondag 29 december 2013 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We hadden er ooit eentje in Enschede, maar die is afgefikt.
En Lola, je mag daarna wel bij mij slapen, maken we de dag erna een dagje Enschede of een dagje Buurmeisje van
Ja, Maarssenquote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ligt er niet een leuke kartbaan veel centraler? Utrecht bijvoorbeeld?
quote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lief aanbod![]()
Ik hou het in gedachten
Maarssen ligt naast Utrechtquote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik maar denken dat ik alles in Nijverdal al gezien had.quote:
Nooit gezien waar die zit.quote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]http://www.kartplaza.nl/activiteiten/indoor-karten.html
Ja in Maarssen, maar helaas kunnen we niet met iedereen rekening houdenquote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh. ok.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik alles in Nijverdal al gezien had.
[..]
Nooit gezien waar die zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |