Ze doen iets met 365 dagen block blabla snap er geen snars vanquote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heel mooi, maar informatief of vernieuwend is het niet echt imo.
Neequote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef tralalala het volgende:
Hoe de fuck werkt dat inloggen op Coinedup?
Hij heeft zichzelf ingelogd via mijn gmail spamadres, maar heb geen wachtwoord of iets nodig?
Nope. Als je al via Google ingelogd bent hoef je niet extra in te loggen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef tralalala het volgende:
Hoe de fuck werkt dat inloggen op Coinedup?
Hij heeft zichzelf ingelogd via mijn gmail spamadres, maar heb geen wachtwoord of iets nodig?
Haha ja het 'eerste deel' kan echt niet zonder het 'tweede deel', maar dat zal je zo wel gaan ondervinden haha. Die film moet je in één keer zienquote:Op zondag 29 december 2013 15:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Fight Club maar eens afkijkenVond de eerste helft wel een beetje tegenvallen trouwens...
quote:
Oké, duidelijkquote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope. Als je al via Google ingelogd bent hoef je niet extra in te loggen.
Bedoel je die plaatjes, of de hele coin?quote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heel mooi, maar informatief of vernieuwend is het niet echt imo.
Is normaal.quote:Op zondag 29 december 2013 16:25 schreef kthxbye het volgende:
He MaGNeT! Ik krijg n ineens op mijn Piggybank een transactie van 0 CENT. wat nu doen??
quote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef lf2 het volgende:
[..]
Je bent zeker al dagen aan het minen hehe
Yup!quote:Op zondag 29 december 2013 16:27 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me af, wordt dit nou die stake bug dat ik straks dus x10 erin heb staan?
Zo hoog mogelijk.quote:Op zondag 29 december 2013 16:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
richt prijs om te verkopen ? bij doge had je ook goed verkocht
kies een goede pool ?quote:Op zondag 29 december 2013 16:39 schreef MichaelScott het volgende:
Moet ik nog iets weten als ik EAC zou willen minen?
Cent to the moonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op zondag 29 december 2013 17:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Cent to the moon![]()
grapjenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor. Kan wel tegen een stootje![]()
Bij brombeerquote:Op zondag 29 december 2013 17:33 schreef MichaelScott het volgende:
CENT klinkt interessant, waar kan ik dat kopen?
Klink goed ja, ik ga al mijn spaargeld erin stoppenquote:Op zondag 29 december 2013 17:33 schreef MichaelScott het volgende:
quote:
quote:
quote:
Van mij.quote:Op zondag 29 december 2013 17:33 schreef MichaelScott het volgende:
Ik bied 0.000000000000000000001 BTC per stukquote:
Als het 8 januari is geweest kan de inflatie in ieder geval niet erger worden.quote:
quote:
quote:
Maar ik ben te lui om te kopenquote:Op zondag 29 december 2013 17:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
EarthCoin is weer lekker volatiel.
Zijn nieuwe film al gezien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |