Geen flauw idee, allemaal afhankelijk van de vraag of hij op cryptsy gaat komen, waar ik vanuit ga op dit moment. Zou dat gebeuren dan kan de huidige koers verdubbelenquote:Op zondag 29 december 2013 16:00 schreef lf2 het volgende:
[..]
kleine voorspelling waar je denkt dat de prijs zal komen ? gezien hoeveelheid coins etc
NXT dubbele aantal coins en die zit op 0.06.quote:Op zondag 29 december 2013 16:00 schreef lf2 het volgende:
[..]
kleine voorspelling waar je denkt dat de prijs zal komen ? gezien hoeveelheid coins etc
Quark heeft wel een hype gehad van ongekende groottequote:Op zondag 29 december 2013 16:08 schreef lf2 het volgende:
[..]
NXT dubbele aantal coins en die zit op 0.06.
QRK zit op de helft en die zit op 0.11 (had 0.30 bereikt)
gezien deze logica kan er 0.08 gehaald worden.
Huidige koers: 0.0037 cent
Ik ga er met 1 btc in en zie wel...heb er beetje vertrouwen in... Ik mine ook...laten we hopen
anders wordt het potje huilen in een hoek
Plus nog die verknipte Max Keiser als supporter.quote:Op zondag 29 december 2013 16:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Quark heeft wel een hype gehad van ongekende grootte
Inderdaad! Ik wil weer een coin waarmee ik kan speculeren!quote:
Klopt maar NXT niet..quote:Op zondag 29 december 2013 16:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Quark heeft wel een hype gehad van ongekende grootte
quote:
Ze doen iets met 365 dagen block blabla snap er geen snars vanquote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heel mooi, maar informatief of vernieuwend is het niet echt imo.
Neequote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef tralalala het volgende:
Hoe de fuck werkt dat inloggen op Coinedup?
Hij heeft zichzelf ingelogd via mijn gmail spamadres, maar heb geen wachtwoord of iets nodig?
Nope. Als je al via Google ingelogd bent hoef je niet extra in te loggen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef tralalala het volgende:
Hoe de fuck werkt dat inloggen op Coinedup?
Hij heeft zichzelf ingelogd via mijn gmail spamadres, maar heb geen wachtwoord of iets nodig?
Haha ja het 'eerste deel' kan echt niet zonder het 'tweede deel', maar dat zal je zo wel gaan ondervinden haha. Die film moet je in één keer zienquote:Op zondag 29 december 2013 15:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Fight Club maar eens afkijkenVond de eerste helft wel een beetje tegenvallen trouwens...
quote:
Oké, duidelijkquote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope. Als je al via Google ingelogd bent hoef je niet extra in te loggen.
Bedoel je die plaatjes, of de hele coin?quote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heel mooi, maar informatief of vernieuwend is het niet echt imo.
Is normaal.quote:Op zondag 29 december 2013 16:25 schreef kthxbye het volgende:
He MaGNeT! Ik krijg n ineens op mijn Piggybank een transactie van 0 CENT. wat nu doen??
quote:Op zondag 29 december 2013 16:15 schreef lf2 het volgende:
[..]
Je bent zeker al dagen aan het minen hehe
Yup!quote:Op zondag 29 december 2013 16:27 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me af, wordt dit nou die stake bug dat ik straks dus x10 erin heb staan?
Zo hoog mogelijk.quote:Op zondag 29 december 2013 16:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
richt prijs om te verkopen ? bij doge had je ook goed verkocht
kies een goede pool ?quote:Op zondag 29 december 2013 16:39 schreef MichaelScott het volgende:
Moet ik nog iets weten als ik EAC zou willen minen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |