Dat is een beetje vooruit lopen op de zaken.....quote:Op zondag 29 december 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
legendes sterven altijd, Senna stierf in het harnas,
RIP schumi
twitter:Sky_SandraB twitterde op zondag 29-12-2013 om 23:58:51tomorrow at 11am there will be a pressconference from grenoble about #schumacher #ssnhd #f1sky reageer retweet
weet wel dat hij nooit meer de oude wordt, kasplantje-rolstoelquote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat is een beetje vooruit lopen op de zaken.....
Hoeft niet per se, Friso had een zuurstofgebrek en had daardoor te grote schade opgelopen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet wel dat hij nooit meer de oude wordt, kasplantje-rolstoel
dat zei ik tochquote:Op maandag 30 december 2013 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, Friso had een zuurstofgebrek en had daardoor te grote schade opgelopen.
hij wordt echt nooit meer de oude, bet on thatquote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee? Het hoeft niet per slecht af te lopen.
twitter:Sebas_Vettel twitterde op maandag 30-12-2013 om 00:36:24This is a very sad night. Michael, this is the most important GP of your life and you are going to win. #GoSchumi reageer retweet
Vettel heeft geen twitter, dacht ik.quote:Op maandag 30 december 2013 01:24 schreef Stiggie het volgende:
twitter:Sebas_Vettel twitterde op maandag 30-12-2013 om 00:36:24This is a very sad night. Michael, this is the most important GP of your life and you are going to win. #GoSchumi reageer retweet
Hij doet niet aan social media maar heeft wel een officiėle website.quote:Op maandag 30 december 2013 02:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vettel heeft geen twitter, dacht ik.
Crosspost:quote:Op maandag 30 december 2013 08:58 schreef David Letterman het volgende:
Er is geloof ik een persconferentie om 11:00. Hopelijk dan meer info, het is nu met de weinige info alleen maar speculeren.
quote:Op maandag 30 december 2013 09:54 schreef Sally het volgende:
[..]
RTL nieuws en RTL Z zeiden net dat via hun site de Persco live te volgen is.
Het duurt nog bijna een uur..quote:Op maandag 30 december 2013 10:13 schreef Stiggie het volgende:
Waar dan? Ik zie nergens een stream link
http://www.rtlnieuws.nl/economie/home
Laten we hopen van nietquote:Op maandag 30 december 2013 10:40 schreef Gauner het volgende:
Schijnt dat er vannacht een tweede noodoperatie is geweest waarbij er gaten in het hoofd zijn gemaakt om de druk te verminderen. Het gaat de verkeerde kant op met mijn jeugdheld..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |