Ja, maar ik ga er dus vanuit dat hij zeker wel weet waar hij het over heeftquote:
Ja ok, nu je het zegt, mijn post kon wat verwarrend opgevat worden op die manier, excuus.quote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef Geralt het volgende:
Ja maar voordat iemand het verkeerd begrijpt, dat is dus niet de behandelend arts.
Die heeft natuurlijk geen tijd om te twitteren.
Dat is een beetje vooruit lopen op de zaken.....quote:Op zondag 29 december 2013 23:47 schreef THEFXR het volgende:
legendes sterven altijd, Senna stierf in het harnas,
RIP schumi
twitter:Sky_SandraB twitterde op zondag 29-12-2013 om 23:58:51tomorrow at 11am there will be a pressconference from grenoble about #schumacher #ssnhd #f1sky reageer retweet
weet wel dat hij nooit meer de oude wordt, kasplantje-rolstoelquote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat is een beetje vooruit lopen op de zaken.....
Hoeft niet per se, Friso had een zuurstofgebrek en had daardoor te grote schade opgelopen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet wel dat hij nooit meer de oude wordt, kasplantje-rolstoel
dat zei ik tochquote:Op maandag 30 december 2013 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, Friso had een zuurstofgebrek en had daardoor te grote schade opgelopen.
hij wordt echt nooit meer de oude, bet on thatquote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee? Het hoeft niet per slecht af te lopen.
twitter:Sebas_Vettel twitterde op maandag 30-12-2013 om 00:36:24This is a very sad night. Michael, this is the most important GP of your life and you are going to win. #GoSchumi reageer retweet
Vettel heeft geen twitter, dacht ik.quote:Op maandag 30 december 2013 01:24 schreef Stiggie het volgende:
twitter:Sebas_Vettel twitterde op maandag 30-12-2013 om 00:36:24This is a very sad night. Michael, this is the most important GP of your life and you are going to win. #GoSchumi reageer retweet
Hij doet niet aan social media maar heeft wel een officiėle website.quote:Op maandag 30 december 2013 02:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vettel heeft geen twitter, dacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |