SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Ik bedoelde 'tijd om houdoe te zeggen'quote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bedoel begrafenis.. Deze werd gedraaid bij ijn opa
Hoor je tegenwoordig niet meer zo vaak toch?quote:Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Had mijn moeder nog zo gevraagd om liedjes te doen op begrafenis die nooit of niet zo vaak op de radio komen, kiest ze Time to say goodbye. Echt
Dit inderdaad. Je kunt muziek goed verneuken op begrafenissen.quote:Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt, mensen moeten nadenken wat ze nabestaanden aandoen met begrafenismuziek
Ach, had weinig met mijn opa.. Klinkt cru, maar het is zo. Toch geeft dit nummer wel een raar gevoel. Vlucht In De Werkelijkheid hoef ik niet meer te horen trouwens, die werd gedraaid bij mijn tante z(Joke trouwensquote:Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt, mensen moeten nadenken wat ze nabestaanden aandoen met begrafenismuziek
quote:
Zo is t nummer ineens een stuk draaglijkerquote:
Mensen die dit niet kunnen waarderenquote:Op zondag 29 december 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo is t nummer ineens een stuk draaglijker
Gratis cake koffie alles gezellig joh.quote:
Er zijn mensen die daarvoor @ random naar begrafenissen gaan. Niemand die vraagt wie je bent of hoe je de overledene kent.quote:Op zondag 29 december 2013 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Gratis cake koffie alles gezellig joh.
135 was het vorig jaarquote:Op zondag 29 december 2013 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
De topics gaan zo vlug, en ze keren nooit meer terug..
Geloof er niets vanquote:Op zondag 29 december 2013 13:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daarvoor @ random naar begrafenissen gaan. Niemand die vraagt wie je bent of hoe je de overledene kent.
Jezus, Mex.quote:Op zondag 29 december 2013 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Perfect Day komt nu als ik al bij mijn vrienden benStairway-issues kennen ze wel maar die vriend die zelfmoord had gepleegd is een andere historie..
Vandaag nog.quote:Op zondag 29 december 2013 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
135 was het vorig jaarEigenlijk 134. Ik denk dat we dat gaan halen.
Toch Roodbeen maar weer terug volgend jaarquote:Op zondag 29 december 2013 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja he? Daarna nam hij een voorbeeld aan de rest
quote:Op zondag 29 december 2013 13:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om eennieuw topic te kunnen openen?
Ja 1 persoon uit die vriendengroep kent hem wel, maar niet echt goed en weet dus niets van de begrafenis. Dus dan zal ik wel wat uit te leggen hebben helaasquote:
Ik heb bij een cateringbedrijf gewerkt waar ik 6 kratten broodjes moest bezorgen bij een begrafenis. Helaas waren die kratten niet rechtop blijven staanquote:Op zondag 29 december 2013 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Neem nooit cake na een crematie. je weet niet in welke oven het gebakken is.
Alle broodjes plat?quote:Op zondag 29 december 2013 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bij een cateringbedrijf gewerkt waar ik 6 kratten broodjes moest bezorgen bij een begrafenis. Helaas waren die kratten niet rechtop blijven staan
Troost je, degene om wie het ging ook niet.quote:Op zondag 29 december 2013 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bij een cateringbedrijf gewerkt waar ik 6 kratten broodjes moest bezorgen bij een begrafenis. Helaas waren die kratten niet rechtop blijven staan
quote:Op zondag 29 december 2013 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
*zich daarmee troostquote:Op zondag 29 december 2013 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Troost je, degene om wie het ging ook niet.
Ik zing net zo hard mee hoorquote:
quote:
quote:
Grappig, jongensquote:
de buren hier is een ziggokanaal met skyradiomeuk, nu Marco met een saxofoon,quote:Op zondag 29 december 2013 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Coldplay
Ik ga wel weer naar de buren.
Het houdt niet opquote:
MJ op 3FM.quote:Op zondag 29 december 2013 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de buren hier is een ziggokanaal met skyradiomeuk, nu Marco met een saxofoon,
Jij woont bijna dichtbij genoeg om het te horenquote:Op zondag 29 december 2013 13:48 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dan ben je toch weer blij dat Fok alleen tekst is.
en nu ome Phil weerquote:Op zondag 29 december 2013 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de buren hier is een ziggokanaal met skyradiomeuk, nu Marco met een saxofoon,
Mijn SB tweetquote:
*zet uit nieuwsgierigheid toch even het raam open*quote:Op zondag 29 december 2013 13:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij woont bijna dichtbij genoeg om het te horen
Wacht even tot Private Dancer dan....ben ik iets tekstvasterquote:Op zondag 29 december 2013 13:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
*zet uit nieuwsgierigheid toch even het raam open*
Coldplay heeft een vijftal gigantisch geweldige nummers gemaakt. Clocks hoort daar duidelijk niet bij.quote:Op zondag 29 december 2013 13:48 schreef Sfeermaker het volgende:
Coldplay staat met teveel nummers in de top2000. Maar dit is een van de betere, mensen! Verdiende plaats voor Speed of Sound. Clocks wat mij betreft lager.
Wat een bizar uurquote:Op zondag 29 december 2013 13:49 schreef D. het volgende:
Private Dancer Tina Turner 1984
Denis Blondie 1978
Anyplace, Anywhere, Anytime Nena & Kim Wilde 2004
Once Upon A Time In The West Ennio Morricone 1968
Non Non Rien N'A Changé Poppys 1971
Memory Barbra Streisand 1982
Rosanna Toto 1982
You've Got A Friend James Taylor 1971
Touch Me The Doors 1969
Mamma Mia ABBA 1975
So Lonely The Police 1979
No Surrender Kane 2009
Forever Autumn Jeff Wayne 1978
Twee uit twee al...dit werkt beter dan SRquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef laxus13 het volgende:
Heb het even geteld maar er staan 36 nummers van Coldplay in de top SR das wel erg veel.
Dat zijn er 36 teveel.quote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef laxus13 het volgende:
Heb het even geteld maar er staan 36 nummers van Coldplay in de top SR das wel erg veel.
Toch maar weer regelmatig twitter aanzetten ipv facebookquote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Twee uit twee al...dit werkt beter dan SR
Ja, die is stiekem best mooiquote:Op zondag 29 december 2013 13:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Alleen Kane is dan weer heel erg jammer, verder een erg leuk uur, zelfs die van Barbra mag wel
Viva La Vidaquote:Op zondag 29 december 2013 13:52 schreef Cee het volgende:
[..]
The Scientist
Viva la Vida
Lost
etc. etc.
Mensen overdrijven zo met al die Coldplay-haat.
Serieus?quote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef laxus13 het volgende:
The Scientist is wel een mooi nummer, maar die andere tweequote:Op zondag 29 december 2013 13:52 schreef Cee het volgende:
[..]
The Scientist
Viva la Vida
Lost
etc. etc.
Heb ik bij Blof ook steeds, het houdt niet opquote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef D. het volgende:
[..]
Serieus?
Ik wist niet eens dat ze zoveel nummers hadden
Die zaten in de etc. etc.quote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ceeke, noem dan de mooie nummers als Shiver, Don't Panic, Violet Hill, Charlie Brown, Talk, The Scientist, God Puts a Smile On Your Face, In My Place en Trouble
Bij Ilse ook nietquote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb ik bij Blof ook steeds, het houdt niet op
Vanzelfquote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb ik bij Blof ook steeds, het houdt niet op
Ik kan er echt niet naar luisteren.. Die manier van zingen van Chris Martin geeft me onprettige rillingenquote:Op zondag 29 december 2013 13:52 schreef Cee het volgende:
[..]
The Scientist
Viva la Vida
Lost
etc. etc.
Ilse is opgehouden met muziek maken na de 2de cd.quote:
Dit ja.quote:Op zondag 29 december 2013 13:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet naar luisteren.. Die manier van zingen van Chris Martin geeft me onprettige rillingen![]()
![]()
die of happy new year iddquote:Op zondag 29 december 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mamma Mia vind ik echt de slechtste ABBA
Dat zeg jij als buurmeisje zijndequote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef Uccie het volgende:
Ik vind Kane ook niet zo vreselijk hoor.
Precies Don't Panic is echt briljant, maar die hoor je nooit.quote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ceeke, noem dan de mooie nummers als Shiver, Don't Panic, Violet Hill, Charlie Brown, Talk, The Scientist, God Puts a Smile On Your Face, In My Place en Trouble
Fix You vind ik wel mooiquote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Precies Don't Panic is echt briljant, maar die hoor je nooit.
Maar wat ze tegenwoordig maken![]()
![]()
met als dieptepunt dat Fix You als dieptepunt
Don't Panic zit in Garden State, die filmquote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Precies Don't Panic is echt briljant, maar die hoor je nooit.
Maar wat ze tegenwoordig maken![]()
![]()
met als dieptepunt dat Fix You als dieptepunt
Na vijf bier zou ik het er wel op kunnenquote:
De zanger heeft de Ringo Starr Awards gewonnen...quote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef Uccie het volgende:
Ik vind Kane ook niet zo vreselijk hoor.
quote:
Origineelquote:Op zondag 29 december 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Loesoe in de skai met diamonds om me nek bitch
JvTquote:
Judy in this guy with glasses was een goede verfilimgquote:
In hetzelfde rijtje als Sid en The edgequote:Op zondag 29 december 2013 13:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
De zanger heeft de Ringo Starr Awards gewonnen...
MUZ / The Ringo Starr Awards: de winnaars!
Twijfelde nog met Yellow, maar deze vond ik dit jaar belangrijkerquote:Op zondag 29 december 2013 13:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijne ook. Staat zelfs op #2 in m'n eigen top 100 lijstje.
Elfquote:Op zondag 29 december 2013 13:58 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft "Four Seasons In One Day" van Crowded House gemist
quote:Op zondag 29 december 2013 13:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Elf
Hoe is het met de file richting jouw huis ?
wie?quote:Op zondag 29 december 2013 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Staat Come Together van janksmoel eigenlijk in de lijst?
Dinandquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:59 schreef waxmask het volgende:
Mijn hond en katten zeggen "Waar bemoeit U zich mee, Pauwneukert"
godzijdank nietquote:Op zondag 29 december 2013 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Staat Come Together van janksmoel eigenlijk in de lijst?
Meevallertquote:
Goed bezigquote:
Jij ookquote:Op zondag 29 december 2013 12:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren langs die bordjes van de Efteling, en ik las ook Elfletterig
Dat zijn andere elfjesquote:Op zondag 29 december 2013 13:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Elf
Vandaag valt het mee. Wel staat er bij enkele attracties (zoals mijn slaapkamer) een wachtrij.quote:Op zondag 29 december 2013 13:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Elf
Ik heb nou oud papierquote:Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vandaag valt het mee. Wel staat er bij enkele attracties (zoals mijn slaapkamer) een wachtrij.
Ja, ik hoorde het op het nieuws...dus ik sla vandaag even over.quote:Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vandaag valt het mee. Wel staat er bij enkele attracties (zoals mijn slaapkamer) een wachtrij.
Mijn gedachten ook!quote:Op zondag 29 december 2013 14:02 schreef D. het volgende:
250kg zwaar vuurwerk
Dan moeten ze niet alles in 1 keer tillen, dan is het niet zo zwaar
quote:Op zondag 29 december 2013 14:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het op het nieuws...dus ik sla vandaag even over.
Is Booming Support ook bezig met De Rode Schoentjes?quote:Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* FritsFlits hier een papierquote:
Nou las ik fileflitsquote:
Eergisteren nog Bataviastadquote:Op zondag 29 december 2013 14:03 schreef Uccie het volgende:
Oh de file is verschoven naar Outlet Roermond
Uiteraard gejat van Dingetje...Káplaarzen!quote:Op zondag 29 december 2013 14:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Is Booming Support ook bezig met De Rode Schoentjes?
Ik geef de voorkeur aan kaplaarzen. Fijne rubberen kaplaarzen. Met winterkapjes d'r bij.quote:Op zondag 29 december 2013 14:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Is Booming Support ook bezig met De Rode Schoentjes?
Ik vermoed dat hetdezelfde mensen zijnquote:
Oh heerlijk, dat soort onzinquote:Op zondag 29 december 2013 14:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Uiteraard gejat van Dingetje...Káplaarzen!
Ik las Elfletterigquote:Op zondag 29 december 2013 14:03 schreef FritsFlits het volgende:
Roermond ligt ook echt pal naast Elfletterig
Gewoon zeven mijls laarzenquote:Op zondag 29 december 2013 14:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan kaplaarzen. Fijne rubberen kaplaarzen. Met winterkapjes d'r bij.
Beperkt budget voor kleding, maar voor benzine kennelijk niet.quote:Op zondag 29 december 2013 14:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hetdezelfde mensen zijn
quote:Op zondag 29 december 2013 14:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan kaplaarzen. Fijne rubberen kaplaarzen. Met winterkapjes d'r bij.
Heeft u ook lieslaarzen?quote:Op zondag 29 december 2013 14:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo goedkoop is het daar niet hoorquote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Beperkt budget voor kleding, maar voor benzine kennelijk niet.
Doen!quote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Kunnen we geen stemactie voor Kaplaarzen opzetten?
Praat geen poepquote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat kunnen wequote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Dingetjequote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens schandalig, dat Kaplaarzen niet gewoon in de Top 2000 staat.
Of überhaupt niks van Dingetje, geen Ik Wil Voor Mijn Verjaardag Een Dolly Dot, geen Ik Ga Weg Leen, geen Houtochdiekop en ook geen Op En Neer.quote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens schandalig, dat Kaplaarzen niet gewoon in de Top 2000 staat.
Ik vraag me af of je sarcastisch ben of serieus..quote:Op zondag 29 december 2013 14:06 schreef glittertje39 het volgende:
mooi uurtje op toto na...die had gewoon met Alice in wonderland moeten blijven
Helemaal geen verkeerd plan.quote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je sarcastisch ben of serieus..
ANd guess what...ook die staat er niet in.quote:Op zondag 29 december 2013 14:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Dingetje is een beetje de Weird Al van NL
Nee, Weird Al is tofquote:Op zondag 29 december 2013 14:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Dingetje is een beetje de Weird Al van NL
Neih, dat waren We don't need en One of the Livingquote:Op zondag 29 december 2013 14:07 schreef IJsblock het volgende:
Kwam dit toch uit Mad Max Beyond Thunderdome?
Nee, dat is We Don't Need Another Hero, ook genoteerd trouwens.quote:Op zondag 29 december 2013 14:07 schreef IJsblock het volgende:
Kwam dit toch uit Mad Max Beyond Thunderdome?
Ja die was het, moet ik volgend jaar eens op mijn shortlist erbij zetten.quote:Op zondag 29 december 2013 14:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, dat is We Don't Need Another Hero, ook genoteerd trouwens.
Een plaatjequote:Op zondag 29 december 2013 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind d'r leuker met...
[ afbeelding ]
Dit is dan ook een jaren 80 nummer. Iedereen is in die jaren veranderdquote:
Is dus wel nodig, hij staat er toch niet in.quote:Op zondag 29 december 2013 14:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ja die was het, moet ik volgend jaar eens op mijn shortlist erbij zetten.
Te veel spinazie gesnoept stiekem aan net einde van de jaren 80 zekerquote:Op zondag 29 december 2013 14:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is dan ook een jaren 80 nummer. Iedereen is in die jaren veranderd
Behalve Billy Idol.....quote:Op zondag 29 december 2013 14:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is dan ook een jaren 80 nummer. Iedereen is in die jaren veranderd
Geen bijbedoeling haha. De extended versie heeft een goede saxofoonsolo!quote:Op zondag 29 december 2013 14:09 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat klinkt heel fout bij dit nummer om de een of andere reden
Nee, zangeres, en ook heel af en toe actrice.quote:
saxafoonsoloquote:Op zondag 29 december 2013 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen bijbedoeling haha. De extended versie heeft een goede saxofoonsolo!
Uccie, kom er maar inquote:Op zondag 29 december 2013 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen bijbedoeling haha. De extended versie heeft een goede saxofoonsolo!
Ik was je al voorquote:
Ten tijde van dit liedje was jij nog niet eens gemaakt neequote:Op zondag 29 december 2013 14:10 schreef Homdeck het volgende:
is tina turner?
was nog niet eens gemaakt
Mooie clip overigens.quote:Op zondag 29 december 2013 14:10 schreef Cee het volgende:
Dit stond op de videoclipband van m'n zusje en mij.
Schande ja..quote:Op zondag 29 december 2013 14:10 schreef Homdeck het volgende:
is tina turner?
SIMPLY THE BEST jajajaquote:Op zondag 29 december 2013 14:10 schreef Homdeck het volgende:
Tina geeft me PSV associaties en die mot ik niet
Georgina Verbaanquote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef IJsblock het volgende:
Quizvraagje, van wie is het origineel van het aankomende nummer?
Tegelijkertijd, check die tijd maarquote:
Ik moet het opzoeken dus ik pas, maar wil het wel weten.quote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef IJsblock het volgende:
Die heb ik ook een keer gekaraoke'dquote:
Ja. En Lou Reed als ze naar wedstrijden gebracht moest worden.quote:Op zondag 29 december 2013 14:10 schreef Homdeck het volgende:
is tina turner?
quote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tegelijkertijd, check die tijd maar
Ik gedraag me soms als een kleuter maar ik was wel al toenquote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ten tijde van dit liedje was jij nog niet eens gemaakt nee
Die heb ik ooit gedraaid in mijn radioshowquote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef IJsblock het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |