heh?quote:Op zondag 29 december 2013 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Eens met de TT.
[..]
Een one trick pony MC Sof?
Rappers zetten over het algemeen toch "MC" voor hun artiesten naam?quote:
black skinheadquote:
Wat een grappig plaatje.quote:
oh looolquote:Op zondag 29 december 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rappers zetten over het algemeen toch "MC" voor hun artiesten naam?
En, sta je nog steeds achter je beslissing om een nacht door te halen?
Afgelopen week lekker weer gehad met temperaturen rond de 15 graden. Vandaag is matig. 9 graden en redelijk mistigquote:Op zondag 29 december 2013 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een grappig plaatje.
Misschien kun je het topic ook gelijk vertellen over het weer in Bulgarije.
Mistquote:Op zondag 29 december 2013 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgelopen week lekker weer gehad met temperaturen rond de 15 graden. Vandaag is matig. 9 graden en redelijk mistig
Verstandig wel. Ik heb mijn wekker maar 4x verzet vandaag maar kwam er op de minuut voor 12:00 uit. Geldt toch nog als ochtend technisch gezien.quote:Op zondag 29 december 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
oh loool
ik heb vier uur geslapen
van 4 tot 8
Vanwege je deadline toch?quote:Op zondag 29 december 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
oh loool
ik heb vier uur geslapen
van 4 tot 8
ik ben ondertussen aan het werk hoorquote:Op zondag 29 december 2013 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanwege je deadline toch?
En je bent alleen maar hier bezig geweest
Ja dat telt welquote:Op zondag 29 december 2013 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verstandig wel. Ik heb mijn wekker maar 4x verzet vandaag maar kwam er op de minuut voor 12:00 uit. Geldt toch nog als ochtend technisch gezien.
Je had al klaar kunnen zijn joh.quote:Op zondag 29 december 2013 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben ondertussen aan het werk hoor
neequote:
cachetquote:
Geen probleemquote:Op zondag 29 december 2013 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt dat je het voor mij op nam. Heb je Elan wel eens gezien
quote:Op zondag 29 december 2013 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen probleem
Volgens mij heeft hij wel eens een foto gestuurd. Betwijfel of die echt is
Laten we ze uitwisselen. Kijken of we dezelfde hebben. Denk wel dat ie van mij echt is. Als ie een neppe foto had gebruikt had ik wel een wat knapper persoon uitgekozen als ik hem wasquote:Op zondag 29 december 2013 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen probleem
Volgens mij heeft hij wel eens een foto gestuurd. Betwijfel of die echt is
Je bent zelf smakeloos.quote:
Ik hoef tenminste niet te liegen over mijn kledingmaat. Shemale.quote:Op zondag 29 december 2013 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laten we ze uitwisselen. Kijken of we dezelfde hebben. Denk wel dat ie van mij echt is. Als ie een neppe foto had gebruikt had ik wel een wat knapper persoon uitgekozen als ik hem was
[..]
Je bent zelf smakeloos.
quote:Op zondag 29 december 2013 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoef tenminste niet te liegen over mijn kledingmaat. Shemale.
Wel man.quote:Op zondag 29 december 2013 13:26 schreef xcachet het volgende:
Elan is mijn aartsvijand. Nooit pics gehad waar mijn lichaam op stond.
oke ff zoekenquote:Op zondag 29 december 2013 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laten we ze uitwisselen. Kijken of we dezelfde hebben. Denk wel dat ie van mij echt is. Als ie een neppe foto had gebruikt had ik wel een wat knapper persoon uitgekozen als ik hem was
[..]
Je bent zelf smakeloos.
Hey lr.quote:Op zondag 29 december 2013 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Elan geniet van de aandacht. Hij kan vanavond weer stellen dat twee vrouwen aan hem dachten
Zag jou laatst op chatroulette keertje. Geen lelijk meisje ben jij.quote:Op zondag 29 december 2013 13:27 schreef supersof het volgende:
elan heeft nooit om foto's van mij gevraagd
LR, zo kun alleen jij redenerenquote:Op zondag 29 december 2013 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Elan geniet van de aandacht. Hij kan vanavond weer stellen dat twee vrouwen aan hem dachten
dat kan je vindenquote:Op zondag 29 december 2013 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag jou laatst op chatroulette keertje. Geen lelijk meisje ben jij.
Al vind ik Crack persoonlijk leuker
wanneer ben jij dik geweest?quote:Op zondag 29 december 2013 13:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh die
ja moddervet was ik toen nog
Ik moet ook nog even wat huiswerk maken. Hoe meer ik doe in de vakantie hoe minder ik naar school hoef na de vakantiequote:Op zondag 29 december 2013 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey Cachet. Nog wat leuks op het programma voor vandaag naast Fok!ken en Elan uitlachen?
JIJ MOET NIET AAN MIJN CHICKIE KOMENquote:Op zondag 29 december 2013 13:16 schreef Elan het volgende:
Tjacka kent ook mijn gevoelige kant we praten vaak diep over dingen dus dit is gewoon gemeen.
was trollquote:Op zondag 29 december 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wanneer ben jij dik geweest?
ahquote:Op zondag 29 december 2013 13:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
was troll
nu is ie ontmaskerd
wil Elan graag in de waan laten
is grappig
First world problems.quote:Ik hou van je en dat weetje ik heb je zoveel liefde gegeven als ik kon ' ik begrijp het gewoon allemaal niet meer ik hoop dat ik wakker word en het allemaal gedroomt heb maar ik weet van me zelf dat dat nooit zal gebeuren ' ik was zo trots op onze relatie en op mezelf dat ik zo'n schat van een jonge had ik mis je dit word moeilijk voor me om nu zonder je te zijn — gebroken hart.
Ehm, is dit een Facebook status?quote:Op zondag 29 december 2013 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
First world problems.
Nou VA, sla je slag. Deze chick is zó labiel.
Over paar uur weg. Momenteel de motivatie aan het vinden om op te staan dus ik blijf nog even zitten.quote:Op zondag 29 december 2013 13:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even wat huiswerk maken. Hoe meer ik doe in de vakantie hoe minder ik naar school hoef na de vakantieEn om 18u nog werken tot 22.30
En jij?
Rustig :Squote:Op zondag 29 december 2013 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JIJ MOET NIET AAN MIJN CHICKIE KOMEN
JA
Ik ook.quote:Op zondag 29 december 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over paar uur weg. Momenteel de motivatie aan het vinden om op te staan dus ik blijf nog even zitten.
[..]
Rustig :S
quote:Ondanks alles wat er gebeurd is
Wil ik jullie een fijne kerstdagen wensen xxx
kloptquote:Op zondag 29 december 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
Elan zegt dat ik een ban heb tot volgend jaar.
quote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef xcachet het volgende:
Elan je zei "Maar niet aan iedereen doorsturen" Ik stuurde alleen naar sof.
Ik zag laatst iemand welke "Jou" typte in plaats van "Jouw" zeker een uur over de grond gerold van het lachenquote:Op zondag 29 december 2013 13:36 schreef Tjacka het volgende:
ik zag laatst echt een debiele facebookstatus
even zoeken
[..]
Wat een domme statusquote:Op zondag 29 december 2013 13:36 schreef Tjacka het volgende:
even zoeken
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een sukkel.quote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
tegen mij zei hij niks over doorsturen
Ik hoop maar voor je dat je vrienden niets over jou zeggen danquote:Op zondag 29 december 2013 13:36 schreef Tjacka het volgende:
even zoeken
[..]
dat was grappig jaquote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand welke "Jou" typte in plaats van "Jouw" zeker een uur over de grond gerold van het lachen
*gedroomdquote:Op zondag 29 december 2013 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
First world problems.
Nou VA, sla je slag. Deze chick is zó labiel.
quote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]Zo eentje moet je direct genadeloos scheelneuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]"Is 't uit?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud? 12?
Daarom ook VA.quote:Op zondag 29 december 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo eentje moet je direct genadeloos scheelneuken.
Jij wil natuurlijk gewoon wat zaken aan de kaak stellenquote:Op zondag 29 december 2013 13:38 schreef Elan het volgende:
Doorsturen van foto's tegen de wil van de gebruiker gaat tegen policy in dacht ik.
Niemand hoeft ban maar ga wel zeggen.
Oh. Te oud voor mijquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:38 schreef Elan het volgende:
Doorsturen van foto's tegen de wil van de gebruiker gaat tegen policy in dacht ik.
quote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef xcachet het volgende:
Elan je zei "Maar niet aan iedereen doorsturen" Ik stuurde alleen naar sof.
Precies algemene info.quote:Op zondag 29 december 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk gewoon wat zaken aan de kaak stellen
Ik zou je jukbeen eens stellen.quote:Op zondag 29 december 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk gewoon wat zaken aan de kaak stellen
No thanks. Als ik AIDS wil ga ik wel naar Afrikaquote:Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, reageer er op met ''Kut voor je, neuken?"
Jij weetquote:Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, reageer er op met ''Kut voor je, neuken?"
Ja, en dan ga je haar mij aanraden?quote:Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
No thanks. Als ik AIDS wil ga ik wel naar Afrika
nu ga je echt een brug te verquote:Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies algemene info.
Eian had ook mogen blijven van mij
Ik heb je gevraagd het niet door te sturen en nu doe je dat toch. Ik kan jouw foto's ook doorsturen aan Knut of je vijanden die heb je genoeg maar zo ver zal ik nooit gaan.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, en dan ga je haar mij aanraden?
Knut weet al lang hoe ik eruit zie. Je zou hem er geen plezier mee doen zo op zijn vakantiequote:Op zondag 29 december 2013 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb je gevraagd het niet door te sturen en nu doe je dat toch. Ik kan jouw foto's ook doorsturen aan Knut of je vijanden die heb je genoeg maar zo ver zal ik nooit gaan.
Beetje respect voor privacy zou je sieren .
quote:Op zondag 29 december 2013 13:42 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het wel grappig dat elan zelfs hier word weggepest
werkeloos en trollen die niet slagen op een forumpje
hahahahh dan kan je echt beter op sjoelen gaan
stuart vond dit een goede post
quote:Op zondag 29 december 2013 13:42 schreef Tjacka het volgende:
quote:
Sorry dat was ik, foutje.quote:Op zondag 29 december 2013 13:40 schreef supersof het volgende:
Ik hoorde laatst van twee users dat ze opeens mijn fb kregen toegestuurd![]()
jij zit te zeiken om je neppe foto's
#yosoquote:Op zondag 29 december 2013 13:44 schreef xcachet het volgende:
Laten we Elan negeren.
Karma heeft al wraak op hem genomen.
Zijn poes is weggelopen.
Zou je alsjeblieft gewoon normaal willen doen tegen Elan. Het is kerst godverdommequote:Op zondag 29 december 2013 13:44 schreef xcachet het volgende:
Laten we Elan negeren.
Karma heeft al wraak op hem genomen.
Zijn poes is weggelopen.
srs?quote:
eeeee Peterquote:Op zondag 29 december 2013 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Goedemiddag vriendjes en vriendinnetjes
heppiequote:Op zondag 29 december 2013 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Goedemiddag vriendjes en vriendinnetjes
quote:
Ik ben heel normaal.quote:Op zondag 29 december 2013 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft gewoon normaal willen doen tegen Elan. Het is kerst godverdomme
quote:Op zondag 29 december 2013 13:38 schreef Elan het volgende:
NEEquote:Op zondag 29 december 2013 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet naar de kapper. Ik begin teveel krullen te krijgen.
#Yoso
Oh. Dan was ik het toch nietquote:Op zondag 29 december 2013 13:46 schreef supersof het volgende:
ik had dven pas op fb nadat ze dat tegen me zeiden
hoe ging je werk?quote:
Truequote:Op zondag 29 december 2013 13:42 schreef Tjacka het volgende:
gaat mijn werkquote:
jawel je moet wel naar de kapperquote:Op zondag 29 december 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Je hebt me weten te overtuigen
40 dus ik moet rustig aan doen. Al kom ik morgen en overmorgen toch niet onlinequote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
40 dus ik moet rustig aan doen. Al kom ik morgen en overmorgen toch niet online
Ik moet een headbang maatje hebben.quote:Op zondag 29 december 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Je hebt me weten te overtuigen
We hadden toch een heel schema uitgewerkt? Mijn shift gaat pas om 15:00 in. Ik ben mijzelf alleen al aan het inwerken.quote:Op zondag 29 december 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
dat doen we vanaf nu elke dag tussen 1 en 2
Knip me dan als je durftquote:
Precies.quote:Op zondag 29 december 2013 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
True
Sowieso is Elan al sneu dat hij geen baan kan houden![]()
mooiquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
dat doen we vanaf nu elke dag tussen 1 en 2
nee durf ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hadden toch een heel schema uitgewerkt? Mijn shift gaat pas om 15:00 in. Ik ben mijzelf alleen al aan het inwerken.
[..]
Knip me dan als je durft
klopt inderdaadquote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hadden toch een heel schema uitgewerkt? Mijn shift gaat pas om 15:00 in. Ik ben mijzelf alleen al aan het inwerken.
[..]
Knip me dan als je durft
ik word altijd vernederdquote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt inderdaad
hoe laat is de beurt voor supersof?
vraag jhaliquote:Op zondag 29 december 2013 13:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werd ik maar eens vernederd
seksueel gezien dan hé
hahah
De jetsers zijn hem te machtig.quote:
Nee hoef jouw fb niet.quote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb net een facebook gemaakt wil je zien?
quote:
Elan bashen lukt nog wel. Hij komt zelf toch niet verder dan "Hah je bent dik"quote:
Je hebt die foto's van mij online gegooid?quote:
okquote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Elan het volgende:
Kat is weer binnenheeft een duif gevangen
![]()
geef maarquote:
Nee waarom zou ik voor jou heb ik respect.quote:Op zondag 29 december 2013 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt die foto's van mij online gegooid?
Jawel het wordt te langquote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dan behoud ik mijn glorieuze manen nog even. Ik durf niet naar de Turkse kapper voor een kapsel anders dan erg kort.
[..]
Elan bashen lukt nog wel. Hij komt zelf toch niet verder dan "Hah je bent dik"
aan deze post is geen touw aan vast te knopenquote:Op zondag 29 december 2013 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik voor jou heb ik respect.
Toch nog vlees wat ze bij de voedselbank niet hebbon.quote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Elan het volgende:
Kat is weer binnenheeft een duif gevangen
![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toch nog vlees wat ze bij de voedselbank niet hebbon.
jouw beurt ging pas om twee uur inquote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je mag mijn foto's online gooien hoor. Voedt mijn ego.quote:Op zondag 29 december 2013 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik voor jou heb ik respect.
Niks mis met duif maar deze is al een poosje dood. Zijn verenkleed leek wel een beetje op jouw verlepte kapsel eerlijk gezegdquote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kopen. Ik heb kamagra voor je. Werkt zeven uur en je kan er een nagel mee in een end hout slaan.quote:
Mensen die dit zeggen hebben het nog nooit gebruiktquote:
Ik heb een kort en pittig kapsel. Dus dat kan helemaal niet.quote:Op zondag 29 december 2013 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis met duif maar deze is al een poosje dood. Zijn verenkleed leek wel een beetje op jouw verlepte kapsel eerlijk gezegd
quote:Op zondag 29 december 2013 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis met duif maar deze is al een poosje dood. Zijn verenkleed leek wel een beetje op jouw verlepte kapsel eerlijk gezegd
quote:Op zondag 29 december 2013 13:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk je dat ik geen klok kan kijken ofzo
stomme bowlingbal
quote:
Nog drie opdrachten van ongeveer 7 uurquote:
succes en eet smakelijkquote:Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
maar ik ga nu uit bed en ontbijten doeg
Chips of toch pizza?quote:Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
En weet je al hoe je om 1:00 naar bed gaat aanpakkeN?quote:
Dag schatje.quote:Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
Internet uitschakelen en maar in bed gaan liggen. Ik werd een kwartier geleden wakkerquote:Op zondag 29 december 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chips of toch pizza?
[..]
En weet je al hoe je om 1:00 naar bed gaat aanpakkeN?
En dat houdt bij jou niet in dat je een nacht wakker ligt? Ik ga vanavond bij wat mensen eten, zie wel hoe laat ik het maak. 1:00 is wel erg extreemquote:Op zondag 29 december 2013 14:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Internet uitschakelen en maar in bed gaan liggen. Ik werd een kwartier geleden wakker![]()
Waarschijnlijk wel, maar als ik achter m'n PC ga zitten krijg ik sowieso geen rust omdat ik dan bezig ben. Maar ik ga dan wel vanaf 1 uur lezen tot een uur of 2 waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 december 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat houdt bij jou niet in dat je een nacht wakker ligt? Ik ga vanavond bij wat mensen eten, zie wel hoe laat ik het maak. 1:00 is wel erg extreem
de kaasmix, want goudse kaasquote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Dven het volgende:
Help mij eens mee
http://www.amam.bg/index-(...)on=13883221293666500
Pizza Goatquote:Op zondag 29 december 2013 14:05 schreef Dven het volgende:
Help mij eens mee
http://www.amam.bg/index-(...)on=13883221293666500
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |