heh?quote:Op zondag 29 december 2013 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Eens met de TT.
[..]
Een one trick pony MC Sof?
Rappers zetten over het algemeen toch "MC" voor hun artiesten naam?quote:
black skinheadquote:
Wat een grappig plaatje.quote:
oh looolquote:Op zondag 29 december 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rappers zetten over het algemeen toch "MC" voor hun artiesten naam?
En, sta je nog steeds achter je beslissing om een nacht door te halen?
Afgelopen week lekker weer gehad met temperaturen rond de 15 graden. Vandaag is matig. 9 graden en redelijk mistigquote:Op zondag 29 december 2013 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een grappig plaatje.
Misschien kun je het topic ook gelijk vertellen over het weer in Bulgarije.
Mistquote:Op zondag 29 december 2013 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgelopen week lekker weer gehad met temperaturen rond de 15 graden. Vandaag is matig. 9 graden en redelijk mistig
Verstandig wel. Ik heb mijn wekker maar 4x verzet vandaag maar kwam er op de minuut voor 12:00 uit. Geldt toch nog als ochtend technisch gezien.quote:Op zondag 29 december 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
oh loool
ik heb vier uur geslapen
van 4 tot 8
Vanwege je deadline toch?quote:Op zondag 29 december 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
oh loool
ik heb vier uur geslapen
van 4 tot 8
ik ben ondertussen aan het werk hoorquote:Op zondag 29 december 2013 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanwege je deadline toch?
En je bent alleen maar hier bezig geweest
Ja dat telt welquote:Op zondag 29 december 2013 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verstandig wel. Ik heb mijn wekker maar 4x verzet vandaag maar kwam er op de minuut voor 12:00 uit. Geldt toch nog als ochtend technisch gezien.
Je had al klaar kunnen zijn joh.quote:Op zondag 29 december 2013 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben ondertussen aan het werk hoor
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |