*gedroomdquote:Op zondag 29 december 2013 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
First world problems.
Nou VA, sla je slag. Deze chick is zó labiel.
quote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]Zo eentje moet je direct genadeloos scheelneuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]"Is 't uit?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud? 12?
Daarom ook VA.quote:Op zondag 29 december 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo eentje moet je direct genadeloos scheelneuken.
Jij wil natuurlijk gewoon wat zaken aan de kaak stellenquote:Op zondag 29 december 2013 13:38 schreef Elan het volgende:
Doorsturen van foto's tegen de wil van de gebruiker gaat tegen policy in dacht ik.
Niemand hoeft ban maar ga wel zeggen.
Oh. Te oud voor mijquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:38 schreef Elan het volgende:
Doorsturen van foto's tegen de wil van de gebruiker gaat tegen policy in dacht ik.
Niemand hoeft ban maar ga wel zeggen.
quote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef xcachet het volgende:
Elan je zei "Maar niet aan iedereen doorsturen" Ik stuurde alleen naar sof.
Precies algemene info.quote:Op zondag 29 december 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk gewoon wat zaken aan de kaak stellen
Ik zou je jukbeen eens stellen.quote:Op zondag 29 december 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk gewoon wat zaken aan de kaak stellen
No thanks. Als ik AIDS wil ga ik wel naar Afrikaquote:Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, reageer er op met ''Kut voor je, neuken?"
Jij weetquote:Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, reageer er op met ''Kut voor je, neuken?"
Ja, en dan ga je haar mij aanraden?quote:Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
No thanks. Als ik AIDS wil ga ik wel naar Afrika
nu ga je echt een brug te verquote:Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies algemene info.
Eian had ook mogen blijven van mij
Ik heb je gevraagd het niet door te sturen en nu doe je dat toch. Ik kan jouw foto's ook doorsturen aan Knut of je vijanden die heb je genoeg maar zo ver zal ik nooit gaan.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, en dan ga je haar mij aanraden?
Knut weet al lang hoe ik eruit zie. Je zou hem er geen plezier mee doen zo op zijn vakantiequote:Op zondag 29 december 2013 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb je gevraagd het niet door te sturen en nu doe je dat toch. Ik kan jouw foto's ook doorsturen aan Knut of je vijanden die heb je genoeg maar zo ver zal ik nooit gaan.
Beetje respect voor privacy zou je sieren .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |