was trollquote:Op zondag 29 december 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wanneer ben jij dik geweest?
ahquote:Op zondag 29 december 2013 13:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
was troll
nu is ie ontmaskerd
wil Elan graag in de waan laten
is grappig
First world problems.quote:Ik hou van je en dat weetje ik heb je zoveel liefde gegeven als ik kon ' ik begrijp het gewoon allemaal niet meer ik hoop dat ik wakker word en het allemaal gedroomt heb maar ik weet van me zelf dat dat nooit zal gebeuren ' ik was zo trots op onze relatie en op mezelf dat ik zo'n schat van een jonge had ik mis je dit word moeilijk voor me om nu zonder je te zijn — gebroken hart.
Ehm, is dit een Facebook status?quote:Op zondag 29 december 2013 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
First world problems.
Nou VA, sla je slag. Deze chick is zó labiel.
Over paar uur weg. Momenteel de motivatie aan het vinden om op te staan dus ik blijf nog even zitten.quote:Op zondag 29 december 2013 13:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even wat huiswerk maken. Hoe meer ik doe in de vakantie hoe minder ik naar school hoef na de vakantieEn om 18u nog werken tot 22.30
En jij?
Rustig :Squote:Op zondag 29 december 2013 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JIJ MOET NIET AAN MIJN CHICKIE KOMEN
JA
Ik ook.quote:Op zondag 29 december 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over paar uur weg. Momenteel de motivatie aan het vinden om op te staan dus ik blijf nog even zitten.
[..]
Rustig :S
quote:Ondanks alles wat er gebeurd is
Wil ik jullie een fijne kerstdagen wensen xxx
kloptquote:Op zondag 29 december 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
Elan zegt dat ik een ban heb tot volgend jaar.
quote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef xcachet het volgende:
Elan je zei "Maar niet aan iedereen doorsturen" Ik stuurde alleen naar sof.
Ik zag laatst iemand welke "Jou" typte in plaats van "Jouw" zeker een uur over de grond gerold van het lachenquote:Op zondag 29 december 2013 13:36 schreef Tjacka het volgende:
ik zag laatst echt een debiele facebookstatus
even zoeken
[..]
Wat een domme statusquote:Op zondag 29 december 2013 13:36 schreef Tjacka het volgende:
even zoeken
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een sukkel.quote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
tegen mij zei hij niks over doorsturen
Ik hoop maar voor je dat je vrienden niets over jou zeggen danquote:Op zondag 29 december 2013 13:36 schreef Tjacka het volgende:
even zoeken
[..]
dat was grappig jaquote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand welke "Jou" typte in plaats van "Jouw" zeker een uur over de grond gerold van het lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |