cachetquote:
Geen probleemquote:Op zondag 29 december 2013 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt dat je het voor mij op nam. Heb je Elan wel eens gezien
quote:Op zondag 29 december 2013 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen probleem
Volgens mij heeft hij wel eens een foto gestuurd. Betwijfel of die echt is
Laten we ze uitwisselen. Kijken of we dezelfde hebben. Denk wel dat ie van mij echt is. Als ie een neppe foto had gebruikt had ik wel een wat knapper persoon uitgekozen als ik hem wasquote:Op zondag 29 december 2013 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen probleem
Volgens mij heeft hij wel eens een foto gestuurd. Betwijfel of die echt is
Je bent zelf smakeloos.quote:
Ik hoef tenminste niet te liegen over mijn kledingmaat. Shemale.quote:Op zondag 29 december 2013 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laten we ze uitwisselen. Kijken of we dezelfde hebben. Denk wel dat ie van mij echt is. Als ie een neppe foto had gebruikt had ik wel een wat knapper persoon uitgekozen als ik hem was
[..]
Je bent zelf smakeloos.
quote:Op zondag 29 december 2013 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoef tenminste niet te liegen over mijn kledingmaat. Shemale.
Wel man.quote:Op zondag 29 december 2013 13:26 schreef xcachet het volgende:
Elan is mijn aartsvijand. Nooit pics gehad waar mijn lichaam op stond.
oke ff zoekenquote:Op zondag 29 december 2013 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laten we ze uitwisselen. Kijken of we dezelfde hebben. Denk wel dat ie van mij echt is. Als ie een neppe foto had gebruikt had ik wel een wat knapper persoon uitgekozen als ik hem was
[..]
Je bent zelf smakeloos.
Hey lr.quote:Op zondag 29 december 2013 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Elan geniet van de aandacht. Hij kan vanavond weer stellen dat twee vrouwen aan hem dachten
Zag jou laatst op chatroulette keertje. Geen lelijk meisje ben jij.quote:Op zondag 29 december 2013 13:27 schreef supersof het volgende:
elan heeft nooit om foto's van mij gevraagd
LR, zo kun alleen jij redenerenquote:Op zondag 29 december 2013 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Elan geniet van de aandacht. Hij kan vanavond weer stellen dat twee vrouwen aan hem dachten
dat kan je vindenquote:Op zondag 29 december 2013 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag jou laatst op chatroulette keertje. Geen lelijk meisje ben jij.
Al vind ik Crack persoonlijk leuker
wanneer ben jij dik geweest?quote:Op zondag 29 december 2013 13:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh die
ja moddervet was ik toen nog
Ik moet ook nog even wat huiswerk maken. Hoe meer ik doe in de vakantie hoe minder ik naar school hoef na de vakantiequote:Op zondag 29 december 2013 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey Cachet. Nog wat leuks op het programma voor vandaag naast Fok!ken en Elan uitlachen?
JIJ MOET NIET AAN MIJN CHICKIE KOMENquote:Op zondag 29 december 2013 13:16 schreef Elan het volgende:
Tjacka kent ook mijn gevoelige kant we praten vaak diep over dingen dus dit is gewoon gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |