De jetsers zijn hem te machtig.quote:
Nee hoef jouw fb niet.quote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb net een facebook gemaakt wil je zien?
quote:
Elan bashen lukt nog wel. Hij komt zelf toch niet verder dan "Hah je bent dik"quote:
Je hebt die foto's van mij online gegooid?quote:
okquote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Elan het volgende:
Kat is weer binnenheeft een duif gevangen
![]()
geef maarquote:
Nee waarom zou ik voor jou heb ik respect.quote:Op zondag 29 december 2013 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt die foto's van mij online gegooid?
Jawel het wordt te langquote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dan behoud ik mijn glorieuze manen nog even. Ik durf niet naar de Turkse kapper voor een kapsel anders dan erg kort.
[..]
Elan bashen lukt nog wel. Hij komt zelf toch niet verder dan "Hah je bent dik"
aan deze post is geen touw aan vast te knopenquote:Op zondag 29 december 2013 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik voor jou heb ik respect.
Toch nog vlees wat ze bij de voedselbank niet hebbon.quote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef Elan het volgende:
Kat is weer binnenheeft een duif gevangen
![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toch nog vlees wat ze bij de voedselbank niet hebbon.
jouw beurt ging pas om twee uur inquote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je mag mijn foto's online gooien hoor. Voedt mijn ego.quote:Op zondag 29 december 2013 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik voor jou heb ik respect.
Niks mis met duif maar deze is al een poosje dood. Zijn verenkleed leek wel een beetje op jouw verlepte kapsel eerlijk gezegdquote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kopen. Ik heb kamagra voor je. Werkt zeven uur en je kan er een nagel mee in een end hout slaan.quote:
Mensen die dit zeggen hebben het nog nooit gebruiktquote:
Ik heb een kort en pittig kapsel. Dus dat kan helemaal niet.quote:Op zondag 29 december 2013 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis met duif maar deze is al een poosje dood. Zijn verenkleed leek wel een beetje op jouw verlepte kapsel eerlijk gezegd
quote:Op zondag 29 december 2013 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis met duif maar deze is al een poosje dood. Zijn verenkleed leek wel een beetje op jouw verlepte kapsel eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |