Gelukkig maarquote:Op zondag 29 december 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
Hiervoor kom ik eventjes terug, burn baby burn
Ik moet tegenwoordig meteen aan jou denken bij Discoplaatjesquote:Op zondag 29 december 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
Wat gek dat jij nooit voor de beste platen terugkomt Cnor.quote:Op zondag 29 december 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
Ik klaag dan niet maar verwacht er wel een paar hoger.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Datzelfde basloopje als wat in Blurred Lines zit
Die is al geweestquote:Op zondag 29 december 2013 13:20 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat die voorDonna Summer
is
* glittertje39 heeft deze altijd aanquote:Op zondag 29 december 2013 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis trekt glitterjurkje aan
EW&F komen nog een paar keerquote:
Dit vind ik nou eenmaal leuk johquote:Op zondag 29 december 2013 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat gek dat jij nooit voor de beste platen terugkomt Cnor.
Wij moeten volgend jaar heenquote:Op zondag 29 december 2013 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom gaat dat cafe nou weer niet los? Stelletje dooien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een verzameling Fokkers, daar zal de boel inderdaad heel levendig van worden.quote:
Allemaal op een rijtje, hustle stylequote:Op zondag 29 december 2013 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat vette discomoves doen daar.
huh?quote:Op zondag 29 december 2013 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Datzelfde basloopje als wat in Blurred Lines zit
I'm a dancin' fool.quote:Op zondag 29 december 2013 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga niet mee, ben niet zo disco.
puh...heb je ons nog niet zien swingen...in onze glitterjurken en plateauschoenenquote:Op zondag 29 december 2013 13:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een verzameling Fokkers, daar zal de boel inderdaad heel levendig van worden.
Goed plan op zich, daar niet van.
Vsn te voren natuurlijk allemaal oefenenn dat het er superstrak uitzietquote:Op zondag 29 december 2013 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat vette discomoves doen daar.
quote:Op zondag 29 december 2013 13:23 schreef FritsFlits het volgende:
En voor rasFokkers kunnen we een Skype sessie maken in het cafe zodat ze toch op hun zolderkamer kunnen blijven
quote:Op zondag 29 december 2013 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga niet mee, ben niet zo disco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |