quote:Op zondag 29 december 2013 10:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]In sommige gevallen (zoals bij Queen) geeft het wel voldoening
Ik heb eigenlijk nog weinig zweepjes gezien Glitterquote:
Bochums, dus maar net over de grens.quote:Op zondag 29 december 2013 10:49 schreef Karina het volgende:
Weer een raar taaltje...
Is dit nou Duits, of wat is het? Ken dit nummer ook niet trouwens.
Had Freddie dat maar gedaanquote:Op zondag 29 december 2013 10:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vroegtijdig stoppen is niet altijd fijn
quote:Op zondag 29 december 2013 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had Freddie dat maar gedaan
Of die andere gastquote:Op zondag 29 december 2013 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had Freddie dat maar gedaan
Fok, wel erg vroeg voor alcoholquote:
ik haal ze alleen voor speciale gelegenheden tevoorschijnquote:Op zondag 29 december 2013 10:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog weinig zweepjes gezien Glitter
Heb jij niet op een Bulgaarse plaat gestemd?quote:Op zondag 29 december 2013 10:51 schreef Dven het volgende:
Mensen die als een vorm van micro-patriotisme maar lekker op kutliedjes in eigen dialect gaan stemmenDan verdien je wat mij betreft een klap in het gezicht. Met een barkruk.
met jouw 'tijden' maakt het volgens mij geen moer meer uit.quote:Op zondag 29 december 2013 10:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fok, wel erg vroeg voor alcohol
Nooit te vroeg voorquote:Op zondag 29 december 2013 10:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op zondag 29 december 2013 10:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat wordt m'n dood.quote:
Die mensen kunnen dat niet oprecht mooi vinden?quote:Op zondag 29 december 2013 10:51 schreef Dven het volgende:
Mensen die als een vorm van micro-patriotisme maar lekker op kutliedjes in eigen dialect gaan stemmenDan verdien je wat mij betreft een klap in het gezicht. Met een barkruk.
15 om precies te zijnquote:Op zondag 29 december 2013 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij niet op een Bulgaarse plaat gestemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |