quote:
Zegt me ook niets, maar ik doe weinig met Spinvisquote:Op zondag 29 december 2013 10:43 schreef Karina het volgende:
Toch weer een nummer vrij hoog wat ik niet ken.
Bagagedrager is ook tof. maar smalfilm was de 'hit' van hem toch? Maar die vind ik zelf wat minderquote:Op zondag 29 december 2013 10:43 schreef Sfeermaker het volgende:
Waarom dit nummer juist, doe mij maar Bagagedrager
quote:Op zondag 29 december 2013 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Of Drents, of Tukkers, of Limburgs, of een ander gek taaltje.
Eindhovens?quote:Op zondag 29 december 2013 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Onbekend maakt onbemindquote:Op zondag 29 december 2013 10:44 schreef glittertje39 het volgende:
[..]mooie accenten een gek taaltje noemen
De rest zijn juist de gekke taaltjesquote:Op zondag 29 december 2013 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Brabants is wel een mooi accent, de rest een gek taaltjequote:Op zondag 29 december 2013 10:44 schreef glittertje39 het volgende:
Alles buiten Amsterdam is een gek taaltjequote:Op zondag 29 december 2013 10:44 schreef glittertje39 het volgende:
Als dat bestaat, ook een gek taaltje.quote:
Uiteraardquote:
Iedereen wil wel een zachte Gquote:Op zondag 29 december 2013 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brabants is wel een mooi accent, de rest een gek taaltje
Amsterdams is grappig, vooral de oer-Amsterdammers als ze losgaanquote:Op zondag 29 december 2013 10:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles buiten Amsterdam is een gek taaltje
[..]
Als dat bestaat, ook een gek taaltje.
Dat is best een rare taal ja. Beetje Spaans met van alles erdoorheen.quote:Op zondag 29 december 2013 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een hekel aan Fillipijns
Als echte Zeeuwse had ik toch bij Mosselmannen ondertiteling nodigquote:Op zondag 29 december 2013 10:45 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb een hekel aan Zeeuws, Fries of Gronings
Dat gebeurt mij alleen als ik heel boos ben of voetballen zit te kijkenquote:Op zondag 29 december 2013 10:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Amsterdams is grappig, vooral de oer-Amsterdammers als ze losgaan
Volgens mij is dat bij elk dialect zo. Ons mam verstaat ook niet elk Brabants dialectquote:Op zondag 29 december 2013 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als echte Zeeuwse had ik toch bij Mosselmannen ondertiteling nodig
quote:Op zondag 29 december 2013 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij tussen de regels door leest wat ik bedoel dan scheelt mij dat weer typewerk
Karina de hardcore Ajax-hooliequote:Op zondag 29 december 2013 10:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij alleen als ik heel boos ben of voetballen zit te kijken
Innuendoquote:Op zondag 29 december 2013 10:47 schreef Gehenna het volgende:
Dit trek nummer trek ik nog altijd vrij goed van Queen. Het is vooral Bohemian Rapsoblabla die nogal kapot is gedraaid
quote:Op zondag 29 december 2013 10:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is best een rare taal ja. Beetje Spaans met van alles erdoorheen.
Bij Echte Bosschenaren kun je zelfs horen uit wel deel van de stad ze komenquote:Op zondag 29 december 2013 10:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij elk dialect zo. Ons mam verstaat ook niet elk Brabants dialect
Klopt ja. Nummer hoor je al jaaaaaaaaaren dag in dag uit een keer of tienquote:Op zondag 29 december 2013 10:47 schreef Gehenna het volgende:
Dit trek nummer trek ik nog altijd vrij goed van Queen. Het is vooral Bohemian Rapsoblabla die nogal kapot is gedraaid
DAT is pas irritant...quote:Op zondag 29 december 2013 10:47 schreef Dven het volgende:
Ik ben gewoon hip en praat Nederlands als een mocro
Dan willen er nog wel eens wat ledematen voorbij zwaaien?quote:Op zondag 29 december 2013 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet niet naast me zitten als het spannend is nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |