Al de groeten gedaan van alle Fokkers inclusief nicknames?quote:Op zondag 29 december 2013 10:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mooi moment om ouders even te bellen.
soort rip off van volumiaquote:Op zondag 29 december 2013 10:38 schreef laxus13 het volgende:
Houd Me Vast voor wie er geen limburgs kent
* FritsFlits houdt Glitter met mattenklopper in bedwangquote:Op zondag 29 december 2013 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet morgen om 7.15 opstaan om te gaan werken, dus ik probeer een beetje in een ritme te blijven
Wat is dit voor Limbo-onzin?
Irritant zo'n ingebouwde alarmklok om 7 uur. Ik vind het altijd fijn om in ieder geval tot half 8/8 uur te kunnen slapen als we vrij zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso mijn in gebouwde alarmklok die om 7:00u zegt dat het tijd is om op te staan
Origineel van Volumia?quote:Op zondag 29 december 2013 10:38 schreef laxus13 het volgende:
Houd Me Vast voor wie er geen limburgs kent
Ach, kijk eens hoe hoog de Brabant-onzin staatquote:Op zondag 29 december 2013 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet morgen om 7.15 opstaan om te gaan werken, dus ik probeer een beetje in een ritme te blijven
Wat is dit voor Limbo-onzin?
quote:Op zondag 29 december 2013 10:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* FritsFlits houdt Glitter met mattenklopper in bedwang
bestel mar is wel gezellig, of is een kwestie van geduldquote:Op zondag 29 december 2013 10:40 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij waren het Brabanders die het meest op Rowwen Heze hadden gestemd
quote:Op zondag 29 december 2013 10:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, kijk eens hoe hoog de Brabant-onzin staat
Rowwen Heze is dan ook wel leukquote:Op zondag 29 december 2013 10:40 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij waren het Brabanders die het meest op Rowwen Heze hadden gestemd
In het weekend draai ik me dan meestal weer om en slaag nog een uurtje ofzoquote:Op zondag 29 december 2013 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Irritant zo'n ingebouwde alarmklok om 7 uur. Ik vind het altijd fijn om in ieder geval tot half 8/8 uur te kunnen slapen als we vrij zijn.
quote:Op zondag 29 december 2013 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik sta normaal gesproken elke dag om 9 uur op, maar ja, soms dagdienst en dan gaat de wekker, zeker in de winter, echt veel te vroeg
Dat is wel lekker...quote:Op zondag 29 december 2013 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
In het weekend draai ik me dan meestal weer om en slaag nog een uurtje ofzo
Van Gers toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |