Ik ga weer bij nul beginnen, dus tot deze zomer zal ik er nog ruim mee vooruit kunnen. Dan kijk ik wel of het horloge mij bevalt en ik er een nieuwe batterij voor ga kopen of dat ik tegen die tijd ga kijken voor een 610/620 o.i.d.quote:Op zondag 29 december 2013 20:20 schreef Zwabberhark het volgende:
De 305 is qua functionaliteit nog steeds buitengewoon uitgebreid. De GPS-fix kan soms even duren inderdaad, vooral als je staat te vernikkelen in een snijdende ijswind is mijn ervaring.
2 uur batterij t.o.v. de geadverteerde 3,5 uur is een verschil, maar zolang je binnen de 2 uur klaar bent natuurlijk geen probleem (tenzij je marathons gaat lopen).
Ja leuk! Ik ben ook van plan om de N70 (14km, 450 hoogtemeters) hier op de Beekse stuwwal bij Nijmegen volgend jaar een paar keer te lopen. Dat is misschien ook leuk om met een groep(je) te doen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:24 schreef streamnl het volgende:
Mij lijkt het leuk om volgend jaar met een aantal man een mooie route te gaan lopen.
En dan zat ikzelf aan deze te denken:
http://www.mtbroutes.nl/index.php/route/1006/Drunen
Volgens deze site behoort die in de top 10 mooiste mbt routes.
Hier heb je een preview van het parkoers.
Afstand is ongeveer 25 km en het start/finish is bij een cafe. Dus daarna kunnen we eventueel nog wat drinken.
Is er interesseren van jullie kant?
koolhydraten stapel je alleen voor een wedstrijd imo.quote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wanneer moet je dan wel en wanneer niet koolhydraten stapelen? En wat eet je dan als je eens een dag niet loopt?
Ik ben er uiteraard bij, maar ik denk dat je beter niet de MTB route kan lopen. Daar is het ieder weekend behoorlijk druk, en dan ben je dus meer opzij aan het springen voor fietsers dan aan het lopen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:24 schreef streamnl het volgende:
Mij lijkt het leuk om volgend jaar met een aantal man een mooie route te gaan lopen.
En dan zat ikzelf aan deze te denken:
http://www.mtbroutes.nl/index.php/route/1006/Drunen
Volgens deze site behoort die in de top 10 mooiste mbt routes.
Hier heb je een preview van het parkoers.
Afstand is ongeveer 25 km en het start/finish is bij een cafe. Dus daarna kunnen we eventueel nog wat drinken.
Is er interesseren van jullie kant?
Zomaar in 1 keer tijdens een oefening met veel korte sprintjes heen en terug (dus snel draaien) in mul zand. Thuisgekomen meteen ijs er op en dat lijkt de zwelling in ieder geval beperkt te hebben. Ik loop flink mank, maar ik heb goede hoop over twee weken toch Egmond te kunnen lopen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef Stefanovic83 het volgende:
...
Stipstreep blessure is klote zeg. Helemaal zomaar of was het al gevoelig ofzo?
op jouw leeftijd moet je ook niet meer van die rare dingen uithalenquote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zomaar in 1 keer tijdens een oefening met veel korte sprintjes heen en terug (dus snel draaien) in mul zand.
Mwoa, matig is ook zo overdrevenquote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef Stefanovic83 het volgende:
Jammer dat die night runs matig waren!
Toevallig afgelopen weekend uitgelezen! Duurde even voordat ik de indeling snapte, maar erg tof boekquote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Volledig off-topic, maar wat is "World War Z" een onverwacht goed boek. Ik heb helemaal niets met zombies en de zombie-hype van de laatste jaren, maar dit is wel heel goed.
Dit. Ik was ook alleen en het was al in een mailtje aangekondigd dat het geen wedstrijd was, dus voor een toptijd hoefde je niet te gaan idd.quote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mwoa, matig is ook zo overdrevenMet vrienden is dit wellicht een leuke run, maar ik had het onzalige idee opgevat alleen te gaan
Ga er heen zonder gevoel dat je een toptijd wilt neerzetten en gewoon voor de fun wilt en het is misschien best de moeite waard
Voor het competitieve moet je dan maar gewoon meedoen met YUR bij de Petzl Night trail, lijkt me ook ontzettend vet, maar loop iets minder dan een weekje eerder al de Asselronde, YUR ook, maar voor mij is dat nog wat teveel. Maar reken maar dat dat gaaf wordt!quote:Op zondag 29 december 2013 22:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Dit. Ik was ook alleen en het was al in een mailtje aangekondigd dat het geen wedstrijd was, dus voor een toptijd hoefde je niet te gaan idd.
Vond het wel aardig, en misschien was het wel leuker geweest als ik er iemand had gekend
Maar ach, geslaagde avond wel hoor
Ik ga zowel de nighttrail als de asselronde alles behalve competitief lopen hoorquote:Op zondag 29 december 2013 22:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Voor het competitieve moet je dan maar gewoon meedoen met YUR bij de Petzl Night trail, lijkt me ook ontzettend vet, maar loop iets minder dan een weekje eerder al de Asselronde, YUR ook, maar voor mij is dat nog wat teveel. Maar reken maar dat dat gaaf wordt!![]()
http://www.mudsweattrails.nl/night_trail_bergschenhoek
De sfeer alleen al bij de Trail in Bergschenhoek is al een reden om mee te doen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga zowel de nighttrail als de asselronde alles behalve competitief lopen hoor
Zeg je nu, ondertussen vliegen de PR's ons om de orenquote:Op zondag 29 december 2013 22:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga zowel de nighttrail als de asselronde alles behalve competitief lopen hoor
Lijkt me ook ja!quote:Op zondag 29 december 2013 22:40 schreef raimen het volgende:
[..]
De sfeer alleen al bij de Trail in Bergschenhoek is al een reden om mee te doen.
quote:Voor de halve marathon geldt een tijdslimiet van 2 uur en 30 minuten. Deelnemers, die na
13.00 uur nog moeten beginnen aan de laatste ronde van zeven kilometer, wordt dit niet toegestaan en moeten op aanwijzing van de jury verplicht finishen. Zij worden automatisch geregistreerd als deelnemer aan 14 km en als zodanig ook in de uitslag opgenomen.
harde jongens stellen de regels op voor bikkels van meiden!!quote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga me maar inschrijven voor Goed, Beter, Best (in Best). Ook al moet ik eerst 13km fietsen voor ik er benNu eens kijken of ze mijn net geregistreerde groene chip van de 7H accepteren. [edit: blijkbaar wel. Nice
]
Harde jongens daar wel, in Best
[..]
| 1 2 | 1[b]23-3-2014 - [url=http://www.avgm.nl/artikelen/16-evenementen/lopen/684-25e-goed-beter-best-loop]Goed, Beter, Best (Best)[/url][/b] 2[*] SEMTEX - HM |
Blauwe stipquote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
op jouw leeftijd moet je ook niet meer van die rare dingen uithalen
Dan heb ik er nog eentje nodig voor mijn bucketlistquote:Op zondag 29 december 2013 23:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
harde jongens stellen de regels op voor bikkels van meiden!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |