Ik vind het zo raar om een biografie te gaan lezen van een man die drie jaar jonger is dan dat ik ben. Doe ik wel als ie klaar is met topsport en er een herziene versie wordt uitgegeven.quote:Op zondag 29 december 2013 16:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Autobiografie van Usain Bolt: Bolt, Faster than Lightning (of sneller dan het licht)![]()
Heel interessant om te lezen hoe hij van een luie flikker, jeugdtoernooien winnend puur op talent, uitgegroeid is tot een top atleet en snelste man van de wereld.
Heb je ook geen Harry Potter gelezen? Hij was ook een stuk jonger en dat verhaal was in de eerste delen ook nog lang niet afquote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar om een biografie te gaan lezen van een man die drie jaar jonger is dan dat ik ben. Doe ik wel als ie klaar is met topsport en er een herziene versie wordt uitgegeven.Ik zit er wel aan te denken een biografie van Haile Gebreselassie te gaan lezen. Maar die man is klaar met topsport. Dat verhaal is "af".
ik begrijp wat je bedoel Gogo maar vergeet niet dat topsporters vaak zo jong beginnen dat ze "op relatief jonge leeftijd al een leven vol sport achter de rug hebben"quote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar om een biografie te gaan lezen van een man die drie jaar jonger is dan dat ik ben. Doe ik wel als ie klaar is met topsport en er een herziene versie wordt uitgegeven.Ik zit er wel aan te denken een biografie van Haile Gebreselassie te gaan lezen. Maar die man is klaar met topsport. Dat verhaal is "af".
Harry Putter, dat is toch die golfer?quote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Heb je ook geen Harry Putter gelezen?
Autocorrectfaalquote:Op zondag 29 december 2013 18:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Harry Putter, dat is toch die golfer?
Harry Potterquote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Heb je ook geen Harry Potter gelezen? Hij was ook een stuk jonger en dat verhaal was in de eerste delen ook nog lang niet af
in mijn geval heb ik die kilometers nog steeds verdomd hard nodig om niet aan te komen. Zeker rond deze dagen. Maar goed, daar heb ik de kortere loopjes voor en op de LDL's zou ik wellicht beter wat mee kunnen etenquote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
om me ook maar even in de voedingsdiscussie te mengen, ik heb wel eens het idee dat lopers in het algemeen, die beginnen met lopen om wat kilootjes kwijt te raken dit doen in combinatie met minder eten......en hier onbwust mee door gaan ook als ze hun doel bereikt hebben en voor langere afstanden gaan trainen
I knowquote:
We hoeven hem niet aan 1 stuk te lopen. We kunnen ook halverwege even lekker ontspannen en wandelen. Mijn doel is vooral gezelligheid en genieten. Dat we ook lopen is mooi meegenomenquote:Op zondag 29 december 2013 17:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Jazeker, alleen wel met een kanttekening. Deze route van 25 is denk ik wel erg zwaar. Ik loop regelmatig deze http://www.mtbroutes.nl/index.php/route/606/LageVuursche en dat is slechts 10,5 en dat hakt er bij al aardig in. Gisteren nog geweest en van Garmin mag ik meteen 3 dagen niet meer lopen.
Heb je vast al geprobeerd, maar bij mij doet 'ie het meestal wel weer als ik de ant-stick even uit de pc haal en weer terugsteek.quote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, hij maakt verbinding met een ant+ stick. Of nouja, nu niet echt dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Jero_nimo op 29-12-2013 19:35:44 ]
Ik haat zombies maar film was ook geweldig.quote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Volledig off-topic, maar wat is "World War Z" een onverwacht goed boek. Ik heb helemaal niets met zombies en de zombie-hype van de laatste jaren, maar dit is wel heel goed.
het boek is wel een tikkie anders dan de film. Dat is een standaard rampenfilm. In het boek wordt een onthutsend beeld geschetst van corruptie, organenhandel en doofpot affaires van schimmige regimes. Heel realistisch hoe een dodelijke infectie verspreid zou kúnnen worden en de mensheid praktisch uitroeien.quote:Op zondag 29 december 2013 19:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik haat zombies maar film was ook geweldig.
Bestaat ook een zombie running app.
Ja, maar dat is anders.quote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Heb je ook geen Harry Potter gelezen? Hij was ook een stuk jonger en dat verhaal was in de eerste delen ook nog lang niet af
Plus dat jonge topsporters over het algemeen, uitzonderingen daargelaten (Agassi, Krajicek), totaal niks hebben meegemaakt. Ik begreep een beetje uit de recensies dat dat bij Bolt ook zo was: (altijd de beste, altijd alleen maar bezig met beter worden). Da's dus saai.quote:Op zondag 29 december 2013 18:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoel Gogo maar vergeet niet dat topsporters vaak zo jong beginnen dat ze "op relatief jonge leeftijd al een leven vol sport achter de rug hebben"
quote:Op zondag 29 december 2013 19:11 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben helaas nog wel zo'n schijterd dat ik niet het bos indurf helaas. Dat lijkt me nog leuker met mijn hoofdlamp.
http://www.endomondo.com/workouts/280713768/2368823
Extragratis lelijke foto:het bos hier is natuurlijk wel extreem donker. Liep vandaag bij speuld door een stuk bos waar ik zelfs op klaarlichte dag nog een hoofdlamp had kunnen gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer als je weer op zondag op de veluwe gaat lopen, moet je maar even roepen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
het bos hier is natuurlijk wel extreem donker. Liep vandaag bij speuld door een stuk bos waar ik zelfs op klaarlichte dag nog een hoofdlamp had kunnen gebruiken.
Ik heb er geen ervaring mee, weet wel dat hij wat groter is en de GPS wat minder snel gevonden. Maar voor 30 euro is natuurlijk geen geldquote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef Mascleta het volgende:
Iemand ervaring met de Garmin 305? Ik kan hem overnemen voor 30,- incl. borstband. Batterij gaat nog maar slechts 2 uur mee volgens de huidige eigenaar, maar dat is voor mij vooralsnog meer dan genoeg.
volgende keer dat ik hier ben is waarschijnlijk de asselloop. Maar we moeten echt een keer samen een rondje lopen ja als ik hier ben!quote:Op zondag 29 december 2013 19:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Volgende keer als je weer op zondag op de veluwe gaat lopen, moet je maar even roepen.als je dat leuk lijkt tenminste, dan neem ik mijn hoofdlamp wel mee.
Wanneer moet je dan wel en wanneer niet koolhydraten stapelen? En wat eet je dan als je eens een dag niet loopt?quote:Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
om me ook maar even in de voedingsdiscussie te mengen, ik heb wel eens het idee dat lopers in het algemeen, die beginnen met lopen om wat kilootjes kwijt te raken dit doen in combinatie met minder eten......en hier onbwust mee door gaan ook als ze hun doel bereikt hebben en voor langere afstanden gaan trainen
Fokkers spotten ftw.quote:Op zondag 29 december 2013 18:06 schreef hatsaflats het volgende:
Het is prima loopweer <3 eerst vanaf m'n oude huis een km of 8 een soort van gefartlekt met tempo's op gevoel. Onderweg IJs en mr IJs nog tegengekomenDaarna wat spulletjes bij m'n oude huis gepakt (zeep enzo
), naar de supermarkt gehobbeld voor wat boodschappen en daarna met bepakking naar huis gelopen. Dat viel me best zwaar nog
Mijn Garmin weigert de laatste tijd loopjes te uploaden, dat is wel jammer. Hopelijk heeft ie na het douchen eindelijk weer bedacht hoe dat moet.
ik ook trouwens. Een gammel headlight, glowbril en wat sticks rijker en een hoop drek aan mijn Nikes (gelukkig zijn ze donkerblauw). Loopje stelde niet zoveel voor, vond ik eigenlijk, inderdaad meer een funrun dan een serieuze run. Wat bekenden tegengekomen, scheelde in de eenzaamheidquote:Op zondag 29 december 2013 20:31 schreef Guard het volgende:
Terug van de runnersworld nightrun, was wel een grappig loopje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |