quote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Volledig off-topic, maar wat is "World War Z" een onverwacht goed boek. Ik heb helemaal niets met zombies en de zombie-hype van de laatste jaren, maar dit is wel heel goed.
Zombiesquote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Volledig off-topic, maar wat is "World War Z" een onverwacht goed boek. Ik heb helemaal niets met zombies en de zombie-hype van de laatste jaren, maar dit is wel heel goed.
Porridge met blauwe bessen en honing, here we come!quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 16:24 schreef streamnl het volgende:
Mij lijkt het leuk om volgend jaar met een aantal man een mooie route te gaan lopen.
En dan zat ikzelf aan deze te denken:
http://www.mtbroutes.nl/index.php/route/1006/Drunen
Volgens deze site behoort die in de top 10 mooiste mbt routes.
Hier heb je een preview van het parkoers.
Afstand is ongeveer 25 km en het start/finish is bij een cafe. Dus daarna kunnen we eventueel nog wat drinken.
Is er interesseren van jullie kant?
Nopequote:Op zondag 29 december 2013 16:24 schreef streamnl het volgende:
Mij lijkt het leuk om volgend jaar met een aantal man een mooie route te gaan lopen.
Afstand is ongeveer 25 km en het start/finish is bij een cafe. Dus daarna kunnen we eventueel nog wat drinken.
quote:Op zondag 29 december 2013 16:25 schreef GotC het volgende:
Ik heb net zó lekker gelopenWat een fantastisch weer!
Ik ben zo'n knuppel die regen ook lekker vindquote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het was vandaag (en gisteren) echt fantastisch. Een soort goed weer enclave in een wereld van louter regen. Welke de komende week weer over ons heentrekt
Helaas levert dat lekkere weer ook zwabber z'n post op
leipquote:Op zondag 29 december 2013 16:32 schreef YUR het volgende:
Ik heb volgens mij voor het eerst 5 keer gelopen in een week. Daar moet ik morgen tijdens een 60minuten duurloopje maar even van bijkomen
quote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Swetsenegger het volgende:Helaas levert dat lekkere weer ook zwabber z'n post op
Autobiografie van Usain Bolt: Bolt, Faster than Lightning (of sneller dan het licht)quote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Daarom komt het ook zo hard aan.quote:Op zondag 29 december 2013 16:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
je bent voor altijd mijn onverwachte finish buddy he.
Mijn sick mind las hier iets andersquote:Op zondag 29 december 2013 16:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben zo'n knuppel die regen ook lekker vind![]()
Jazeker, alleen wel met een kanttekening. Deze route van 25 is denk ik wel erg zwaar. Ik loop regelmatig deze http://www.mtbroutes.nl/index.php/route/606/LageVuursche en dat is slechts 10,5 en dat hakt er bij al aardig in. Gisteren nog geweest en van Garmin mag ik meteen 3 dagen niet meer lopen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:24 schreef streamnl het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
leip
Misschien dat ik morgen of dinsdag een heel kort herstelrondje doe. Zodat ik 1 januari, bijna traditioneel, een 10K+ kan lopen als start.
@GotC ik vind het heel wat! Vorig jaar december had je een stevige blessure, tussendoor heb je even een heel nieuw mens in elkaar geknutseld. En tóch heb je nog 100KM hardgelopen ook!
Misschien heb jij hetzelfde als ik? Mijne laadt pas op als de contactjes goed werken: na een loopje zijn ze vaak vochtig geworden en als ik er dan even overheen kras met een nagel maakt-ie ineens weer wel contact.quote:Op zondag 29 december 2013 18:06 schreef hatsaflats het volgende:
Het is prima loopweer <3 eerst vanaf m'n oude huis een km of 8 een soort van gefartlekt met tempo's op gevoel. Onderweg IJs en mr IJs nog tegengekomenDaarna wat spulletjes bij m'n oude huis gepakt (zeep enzo
), naar de supermarkt gehobbeld voor wat boodschappen en daarna met bepakking naar huis gelopen. Dat viel me best zwaar nog
Mijn Garmin weigert de laatste tijd loopjes te uploaden, dat is wel jammer. Hopelijk heeft ie na het douchen eindelijk weer bedacht hoe dat moet.
Nee, hij maakt verbinding met een ant+ stick. Of nouja, nu niet echt dusquote:Op zondag 29 december 2013 18:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien heb jij hetzelfde als ik? Mijne laadt pas op als de contactjes goed werken: na een loopje zijn ze vaak vochtig geworden en als ik er dan even overheen kras met een nagel maakt-ie ineens weer wel contact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |