Nope, volgens mij is het de prijs van de vorige verkoop, zodat je die kan vergelijken met de huidige prijs.quote:
moviequote:
Dat is last. Mov neemt meestal een waarde aan die niet in de buy/sell tabel staat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, volgens mij is het de prijs van de vorige verkoop, zodat je die kan vergelijken met de huidige prijs.
Misschien het verschil, move als in het gaat omhoog, hoeveel is het omhoog gegaan? mov!?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is last. Mov neemt meestal een waarde aan die niet in de buy/sell tabel staat.
Dan weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is last. Mov neemt meestal een waarde aan die niet in de buy/sell tabel staat.
(last: 0.00085051) (mov: 0.00087070)quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien het verschil, move als in het gaat omhoog, hoeveel is het omhoog gegaan? mov!?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:46 schreef Leafeon672 het volgende:
BraddieWat een FOK!legende
ONZ / Bradley aan de top!
Kom hier met zijn alle ff motorbloempje trollen: KLB / Geef me maar een ban.
Hij doet 't zelf ook bij anderen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind het niet zo komisch. Sneu voor zo'n gast.
Ja, en dat rechtvaardigt het om net zo debiel te doen? Oog om oog tand om tand vind je prima?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij doet 't zelf ook bij anderen...
Mwah, het gebeurt al jaren hé. Op den duur heeft men geen medelijden meer. Ik bemoei me er overigens niet mee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, en dat rechtvaardigt het om net zo debiel te doen? Oog om oog tand om tand vind je prima?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |